imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Mestečko Broc je obsluhované úzkorozchodnou železnicou nielen s osobnou dopravou, ale aj nákladnou
Rozsiahla sieť úzkorozchodných železničných tratí v regióne Gruyère meria 48 km
Vlak na trati GoldenPass Line prichádza do stanice Les Avants, kde je možné prestúpiť na pozemnú lanovku
Informačná tabuľa s informáciami o výluke
Elektronická informačná tabuľa so znázornením zloženia súpravy
Západ slnka nad regionálnou úzkorozchodnou traťou
Regionálna úzkorozchodná trať s tunelom
Spodná stanica lanovky v tesnej blízkosti železničnej stanice
Krátka trať s výhybňou
Detail vozňa
Zrekonštruovaný vozeň z roku 1912
Zrekonštruovaný vozeň z roku 1912
Zrekonštruovaný vozeň z roku 1912
Pohľad do údolia, z ktorého vedie lanovka
Horná stanica lanovky
Zrekonštruovaná lanová dráha spája regionálnu železničnú stanicu s hotelom Sonloup
Vozeň lanovky vo výhybni
Trať s rozchodom 1000 mm prekonáva prevýšenie 184 metrov pri maximálnom sklone 54%
Interiér historického zrekonštruovaného vozňa lanovky
532 metrov dlhá pozemná lanovka bola otvorená v roku 1912
Vlak má na kruhovej križovatke prednosť
Obojsmerná trať vedie aj ulicami, kde nie je možné sa pomaly idúcemu vlaku vyhnúť inak než vycúvaním z nich
Obojsmerná trať vedie aj ulicami, kde nie je možné sa pomaly idúcemu vlaku vyhnúť inak než vycúvaním z nich
Ostrovné nástupište regionálnej železnice v mestečku Bex
Prechádzanie trate z jednej strany cesty na druhú
Zastávka súčasťou cestnej komunikácie
Auto sa zaraďuje po obídení v protismere idúceho vlaku
Regionálny hybridná železnička vedie aj protismerom cestných komunikácií
Volvo/Berkhof B6B pôvodom z La Chaux-de-Fonds vykonáva miestnu dopravu v lyžiarskom stredisku
Volvo/Berkhof B6B pôvodom z La Chaux-de-Fonds vykonáva miestnu dopravu v lyžiarskom stredisku
Trojosobý vozeň SWS/SLM Be 2/3 z roku 1948
Dvojčika Bombardier Transportation (Vevey)/Stadler Beh 4/8
SWS/SLM Be 2/3 z roku 1948
Osobný vozeň SWS/SLM Be 2/3 z roku 1948 v spoločnosti nákladného vozňa
Motorový vozeň ACMV (Vevey)/SLM/BBC BDeh 4/4 z roku 1976
Železnica vykonáva podobnú funkciu ako vleky a lanovky
Pohľad na trať z riadiaceho vozňa
Riadiaci vozeň Schindler/SAAS Bt z roku 1977
Železnica na vrchol Col de Bretaye využíva Abtov ozubnicový systém
O prepravu lyží a sánok smerom nadol nie je veľký záujem
Zastávka pod horským hotelom
Pracovisko strojvodcu v riadiacom vozni Schindler/SAAS Bt z roku 1977
Oddelený horný úsek regionálnej trate od spodného z dôvodu rôznej tarify
Informačná tabuľa s najbližšími odchodmi a schémou regionálnych liniek
Obojsmerná trať vedie aj po cestnej komunikácii, takže vlaky jazdia aj v protismere
Ozubnica vedúca cez tunelový úsek
Pohľad na ozubnicový úsek trate
Výhybňa uprostred lesa, kde dochádza k výmene strojvodcov
Depo úzkorozchodnej regionálnej električkovej dráhy, ktorá bola sprevádzkovaná v roku 1898
SWS/SLM Be 2/3 z roku 1948 odpočíva v depe pri meste Bex
MAN Lion's City M na regionálnej autobusovej linke prechádza popri regionálnom vlaku
MAN Lion's City M na regionálnej autobusovej linke
Dobre viditeľné ozubené kolesá na osiach obojživelného vozidla
Zakončenie úzkorozchodnej železnice pred železničnou stanicou "veľkej" železnice
Zakončenie úzkorozchodnej železnice pred železničnou stanicou "veľkej" železnice
Dvojička Bombardier Transportation (Vevey) / Stadler Beh 4/8 z roku 2001 odpočíva na železničnej stanici v Bex
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2D
Bývalá vozovňa a vedľa nej špeciálne značenie buspruhu
Nástupištia MHD pred železničnou stanicou
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2D
Kontrola cestovných lístkov pri výstupe z metra
Trať metra prechádzajúca mostom
Dilatácia na trati metra na pneumatikách
Premávka metra M2 s vozňami MP 89 CA je plne automatizovaná, a tak cestujúci môžu stáť aj v miestach, kde by pri iných metrách bola kabína strojvodcu
Trať metra na pneumatikách
Výhybka pneumatikového metra
Pobyt vlakov metra je na staniciach nastavený na 25, 35 alebo 70 sekúnd
Stanica plne automatizovaného metra
Konečná stanica regionálnej železnice LEB Lausanne-Flon
Stadler RBe 4/8 z roku 2010 na konečnej Lausanne-Flon
Vozeň Be 4/8 z roku 1991
Stadler RBe 4/8 na konečnej stanici
Elektrická jednotka Stadler RBe 4/8 jazdiaca na úzkorozchodnej regionálnej trati
Madlo pri dverách v jednotke Stadler RBe 4/8
Signál, ktorý sa rozsvieti po stlačení tlačidla s požiadavkou na zastavenie regionálnej električky
Zastávkové tlačidlo znamenia vodičovi
Regionálna električková trať vedie po kraji ulice
Upozornenie pre vodiča trolejbusu na nutnosť použitia reflexnej vesty
Aj vo Švajčiarsku občas vypadne vnútorný informačný systém
Neoplan N4522
Cestovný poriadok a obsluhovaná oblasť taxibusom
Vlečné vozidlo Hess / Lanz / Marti
Súprava trolejbusu NAW / Lauber / BBC-Sécheron s vlečným vozidlom Hess / Lanz / Marti
Súprava trolejbusu NAW / Lauber / BBC-Sécheron s vlečným vozidlom Hess / Lanz / Marti
Taxík jazdiaci ako linka MHD 940 na zavolanie
Súprava trolejbusu NAW / Lauber / BBC-Sécheron s vlečným vozidlom Hess / Lanz / Marti na konečnej linky 7, odkiaľ je možné sa ďalej prepraviť taxíkom (vpravo) jazdiacim v rámci MHD
Ani na dočasnej zastávke nechýbajú oznamy a automat na cestovné lístky (napájaný cez solárny článok)
Neoplan N4522 vchádza do krátkeho cestného tunela
Den Oudsten Alliance City postáva na bývalej autobusovej, trolejbusovej a predtým aj električkovej stanici
Den Oudsten Alliance City postáva na bývalej autobusovej, trolejbusovej a predtým aj električkovej stanici
Ochotný vodič trolejbusu vystúpil a pomáha cestujúcej so zakúpením cestovného lístka
Jasná preferencia vybraných dopravných prostriedkov pri vstupe do mesta
Smerovo oddelené jazdné pruhy so zastávkami v nich umožňujú bezpečný prístup cestujúcich na zastávku
Smerovo oddelené jazdné pruhy so zastávkami v nich sú jedným z prvkov preferencie MHD
Hess / Kiepe BGT-N2D na konečnej
Konečná trolejbusovej linky 8 na okraji Lausanne s podzemným parkoviskom P+R
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D - miesto na bicykel, kočík alebo vozíček spolu s možnosťou upevnenia
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie