imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Heuliez GX 327 #46915
Heuliez GX 327 #46995
Heuliez GX 327 #46937
Heuliezy GX 327 #46910 & #46995
Električky Siemens Avanto na prestupnej stanici na regionálnu železnicu a autobusy
Ukončenie trate T4
Siemens Avanto na konečnej
Obe konečné stanice linky T4 sú priamo na železničných staniciach
Vstup do električky Siemens Avanto s výsuvným schodíkom
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Okrem "električkových" priecestí sa u tram-trainu T4 využili aj nízke električkové nástupištia
Jednou z výhod zavedenia tram-trainu oproti dovtedajšej železnici bolo skrátenie intervalu z 15 na 6 minút v špičke
Linka T4 začala premávku v roku 2006 s vozidlami Siemens Avanto, ktoré boli aj v roku 2013 jediným typom na danej linke
Informačný systém v električke Siemens Avanto
Výsuvný schodík električky Siemens Avanto
Informačný systém v električke Siemens Avanto
Pôvodnú železnicu pripomínajú staničné objekty, ktoré sa však s výnimkou jedného nepoužívajú
Jedným z rozdielov medzi železnicou a tram-trainom je na trati T4 používanie zabezpečenia úrovňových priecestí podobne ako u električiek
Trať T4 je vlastne regionálna elektrická železnica, ktorú od zániku zachránila konverzia na systém tram-train
Zastávkový prístrešok na linke T4
Čiastočne pokazená informačná tabuľa
Na rozdiel od iných električkových liniek sa cestovné lístky na linke T4 označujú na zastávkach, podobne ako vo vlakoch
Linka T4 jazdí cez obce a mestečká regiónu
Tram-trainy na linke T4
Prestup na hrane z vlaku do električky
Konečná linky T1 Gare de Noisy-le-Sec nad železničnou stanicou
Irisbus Axer 12,8M
Heuliez GX317
Jazda autobusov po električkovej trati v Paríži nie je bežná
Scania CN230UB 4x2 EB #9420
Scania CN230UB 4x2 EB #9470
Míňajúce sa električky Alsthom TFS-2
Linka T1 bola v roku 2003 predĺžená z konečnej Pablo Picasso po Gare de Noisy-le-Sec a v pláne je aj ďalšie predĺženie
Pokazená električka manévruje pri bývalej konečnej Pablo Picasso
Popoludňajšia tlačenica na linke T1
Jediná zastávka ostrovného typu na linke T1
Stretnutie v tom čase najstaršej a najnovšej električkovej linky v Paríži
Električka TransLohr jazdí tesne nad úrovňou terénu
Konečná linky T5 je v dotyku s linkou T1
Interiér električky TransLohr
Systém TransLohr nepoužíva železničné kolesá, ale pneumatiky
Električky systému TransLohr jazdia na pneumatikách a koľajnicu používajú iba na vedenie v stanovenej dráhe
Koľajová spojka na poslednej zastávke v širšom okolí Paríža - ďalej linka T5 pokračuje do regiónu
Systém TransLohr nepoužíva železničné kolesá, ale pneumatiky
Na rozdiel od liniek T1 a T3, ktoré jazdia zväčša po koľajovom zvršku zakrytom trávou alebo dlažbou a na rozdiel od liniek T2 a T4, ktoré majú zväčša otvorený koľajový zvršok, linka T5 potrebuje pre svoje pneumatiky betónový povrch
Električka TransLohr prechádza na opačnú koľaj pred konečnou zastávkou
Výhybka na vodiacej koľajnici systému TransLohr
Výhybka na vodiacej koľajnici systému TransLohr
Spustenie električky systému TransLohr sa nezaobišlo bez detských chorôb - v októbri a novembri bolo množstvo vozidiel odstavených, čo znamenalo tlačenicu na jednotlivých spojoch
Najnovším prírastkom parížskej električkovej dopravy bola k októbru 2013 linka T5 sprevádzkovaná v júli 2013 - električka tu jazdí na pneumatikách
Stretnutie električiek Alstom TFS-2 z roku 1996 - 1997: jedna električka prichádza na konečnú, druhá z nej odchádza
Konečná linky T1 sprevádzkovaná v roku 2012, plánuje sa však ďalšie predĺženie trate
Upozornenie na zlodejov mobilných telefónov
Električka TFS-2 bola vyrábaná v rokoch 1987 - 1998, pre Paríž bola dodaná v rokoch 1992, 1996 a 1997
Na predĺženom úseku linky T1 sa strieda tráva a dlažba
Na zastávkovej mape je pomocou kružníc vyznačená aj pešia dostupnosť zastávky v minútach
Heuliez GX117 #432
Heuliez GX 117 #432
Nový prestupný terminál medzi prímestskou železnicou, električkou a autobusmi
V tom čase najnovšie predĺženie linky T1 sprevádzkované v novembri 2012
Pohľad do koľajiska, ktoré využíva metro jazdiace na pneumatikách
Stanica metra Porte Maillot
Informačný systém vo vozni na linke metra 1
Moderné električkové vozidlá Alstom Citadis 302 boli na linku T2 dodané v rokoch 2003, 2003, 2008 a 2010
Električka na bývalom železničnom moste
Neklamným znakom, že linka T2 vznikla na mieste bývalej železničnej trate, sú aj okolo stojace budovy železničných staníc a zastávok, ktoré však už neslúžia svojmu pôvodnému účelu
Úspechu sa táto trať dočkala až po jej konverzii na električku, počet cestujúcich sa zvýšil tak, že bolo potrebné skracovať interval a nasadiť spriahnuté súpravy
Stav koľajníc, po ktorých jazdia vozidlá Alstom Citadis 302
Električka vchádza do tunela
Električková linka T2 vznikla v roku 1997 prevažne na bývalej železničnej trati na okraji mesta, predĺžená bola v rokoch 2009 a 2012
Spojenie električiek Alstom Citadis 302
Interiér električky Alstom Citadis 302
Kachličková výzdoba s mozaikou s pohľadom do histórie priestoru nad stanicou metra
Stanica metra Porte de Versailles
Podvozok metra jazdiaceho na koľajniciach
Vykachličkovaná stanica Madeleine
Stanica automatizovaného metra na linke 14
Stanica automatizovaného metra na linke 14
Interiér vozňa metra na trati č. 14
Podvozok metra s pneumatikami
#114, linka M12, Porte de la Chapelle
Irisbus Citelis Line #3370
Irisbus Citelis Line prechádza križovatkou
Alstom Citadis 402 na linke T3b jazdiacej po okruhu okolo Paríža
Alstom Citadis 402 so šírkou 2.65 metra
Gruau Microbus #759
Gruau Microbus #759
Gruau Microbus #759
Irisbus Citelis Line #3381
Zvýraznenie zníženého profilu pri prejazde cez električkovú trať
Označenie buspruhu s povoleným vjazdom cyklistov
Pri predĺžení električkovej trate v rokoch 2009 - 2012 sa nezabudlo ani na cyklistov
Jeden z najnovších autobusov Irisbus Citelis 12M - #8533
Čísla autobusových liniek sú určené podľa stanice, kde linka končí a podľa oblasti, ktorú obsluhuje
Električka tesne pred konečnou prechádza na druhú koľaj
Šachovnica vyznačuje priestor, ktorý musí zostať voľný pre MHD
Označenie vstupu do metra
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie