imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Van Hool AG300T v letovisku Rimini
Irisbus 591E.12.29 CityClass
Van Hool AG300T sa do vozovne dostal len vďaka pomocnému pohonu
Vo vozovni vedie po obvode trolejová stopa, inak je však odrezaná od trolejbusovej siete
Doubledecker odpočívajúci vo vozovni
Odstavené autobusy vo vozovni
Autobusy BredaMenarinibus M 340 odstavené vo vozovni
Vozovňa autobusov a trolejbusov
Irisbus 491.10.29 CityClass na predmestí Rimini
Jeden z tunelov hlboko pod cieľovou stanicou železnice na kopci v pozadí
Osobný vozeň AB 51 na viadukte
Vozeň AB 51 z roku 1932
Zachovaný viadukt a osobný vozeň slúžia ako pamätník
Historický autobus na prepravu do múzea kuriozít
Na moste vo Valdragone je umiestnený vozeň, ktorý prešiel ako súčasť posledného vlaku po trati v júni 1944
Lanovka nad Borgo Maggiore
Lanovka z Borgo Maggiore
Stanica lanovej dráhy v Borgo Maggiore
Autodromo Pollicino #B0105
Ukončenie 800-metrového prevádzkyschopného úseku rekonštruovaného v roku 2012
Ukončenie 800-metrového prevádzkyschopného úseku rekonštruovaného v roku 2012
Trať bola pôvodne napájaná jednosmerným prúdom s napätím 3000 V, po rekonštrukcii v roku 2012 je napätie 480 V
Nákladný vozeň vystavený v poslednom tuneli
Spodný portál posledného tunela
Osvetlený posledný tunel
Vozeň AB 03 bol zrekonštruovaný v roku 2012 do funkčného stavu a spolu s ním aj 800-metrový úsek trate, ktorého väčšina vedie v tuneli
Kúsok obnovenej železničky ako funkčný pamätník
Horný tunel elektrickej železnice umožňuje občasnú prevádzku zachovaného vozňa a je doň povolený prístup peším
Bredabus 2001.12 #36459 pri bývalej koncovej železničnej stanici v San Marine
Minibus Mercedes-Benz Sprinter City 65 nad bývalou železničnou traťou
Autobus MHD uháňa po mieste, pod ktorým kedysi jazdil elektrický vláčik
Pôvodné železničné tunely dnes slúžia aj ako domov rôznych živočíchov
Trasa pôvodnej elektrickej železnice s vyznačením viaduktov a tunelov
Pri špirálovitom tuneli v hornej časti trate sa nachádzajú aj pôvodné koľajnice
Turistický vláčik sa stráca v železničnom tuneli
Keď už do San Marina nejazdí pôvodný elektrický vlak, tak aspoň turistický vláčik
Výstavka starých nákladných vozňov zo zrušenej železnice
Lanovka z Borgo Maggiore do San Marino Città
Spodná stanica lanovky v rámci Republiky San Marino z Borgo Maggiore do San Marino Città
Zo železnice do San Marina sa zachovali tunely a tri z nich sú sprístupnené pre verejnosť
V rokoch 1932 - 1944 bola medzi talianskym Rimini a San Marino Città prevádzkovaná úzkorozchodná (950 mm) regionálna elektrická železnica
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie