imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Nočný predstaničný priestor s električkou Bombardier Flexity Classic (NS M06)
Bombardier Flexity Classic (NS M06)
Tlačenica na zastávke po skončení ohňostroja
Navigácia k autobusovému a električkovému nástupišťu smer centrum
#1A6 8090, 3385, linka AE, Wilsonova ul., zastávka Hlavní nádraží
#1A6 8090, 3385, Wilsonova ul., zastávka Hlavní nádraží
Označovače Mypol / Mikroelektronika NJ 24C pre lístky PID
Bombardier Flexity Classic (NS M06)
MAN Lion's City A21 CNG
Zastávka so schémou nástupíšť
Kratší z dvoch spoločných úsekov oboch električkových liniek v Norrköpingu
MAN Lion's City A21 CNG pred knižnicou
Bombardier Flexity Classic na koľajovej splietke
Ak práve nejde električka, koľajová trať slúži ako promenáda
Koľajová splietka v najužšom mieste miestnej obchodnej ulice
Bombardier Flexity Classic (NS M06)
Düwag / Kiepe / NME M97 (II) s druhýkrát modernizovaným čelom
Düwag / Kiepe / NME M97 (II)
Düwag / Kiepe / NME #67 z rokov 1966 - 1967 bola modernizovaná na typ M97 (II) vložením nízkopodlažného dielu a úpravou čela
Bombardier Flexity Classic (NS M06) s dvojakým označením linky
MKA Mä #1 + NS #101 pred radnicou
Historická súprava #1+101 bola vyrobená firmami AEG a ASEA v roku 1903 (#1) resp. SSB v roku 1913 (#101)
Zastávkové cestovné poriadky
Farebný LED-displej
Bombardier Flexity Classic (NS M06) v spoločnosti autobusu MAN Lion's City A21 CNG
Električka Bombardier Flexity Classic (NS M06) #35 bola v rokoch 2010 - 2012 zapožičaná v Štokholme pre začatie prevádzky moderných električiek v rámci Spårväg City
Zastávka s najbližšími odchodmi oboch električkových liniek
Zastávkový prístrešok JCDecaux
Bombardier Flexity Classic (NS M06) nad vodným kanálom, ktorý v meste preteká jednou z najzachovalejších industriálnych štvrtí vo Švédsku
Bombardier Flexity Classic (Norrköping Spårvägar M06)
Historická súprava Norrköpings Kommunala Affärsverk (NKA) Mä #1 + Norrköping Spårvägar (NS) #101/II
Schéma nástupíšť železničnej stanice a v predstaničnom priestore
Spoločná zastávka električiek a autobusov pred železničnou stanicou
Bombardier Flexity Classic NGT8 (v Norrköpingu označovaný ako typ M06)
MAN Lion's City G A23 CNG
Pokazená elektronická tabuľa s najbližšími odchodmi
#2AK 1594, 6709, linka 217, Prachnerova ulice
#8396, 8397, linka 10, Plzeňská ul., zastávka Klamovka
#3510, 6A6 4642, linka 167, Plzeňská ulice
#2AA 7055, 3605, linka 149, Podbělohorská ul., zastávka Klamovka
#7444, ABA 58-29, linka 191, Podbělohorská ulice
#3044, ABA 89-15, linka 191, Podbělohorská ul., zastávka Klamovka
#7232, AU 75-61, linka 191, Podbělohorská ul., zastávka Klamovka
#8619, linka 10, Plzeňská ulice
Električky typov A30 a B30 vznikli prestavaním starších vozidiel A24 a B24 z rokov 1944 - 1945
Vozeň typu B30
Regionálna električková súprava A30+B30+A30 #313+609+316 sa na konečnej v Stockholme zdrží iba niekoľko minút
Prichádzajúca súprava električiek Lidingöbanan A30+B30+A30 #313+609+316
Súprava metra C20 po príchode na konečnú Ropsten, kde je možný prestup na prímestskú električku Lidingöbanan
Odťahovanie pokazeného autobusu MAN NG313 A23 CNG spred radnice
Scania CN113CLL MaxCi
#2AD 7801, 3629, linka 176, Karlovo nám., obratisko Karlovo náměstí
Ukončenie mestskej električkovej linky 7 v najväčšom prestupnom uzle Sergels torg v roku 2012
Bombardier Flexity Classic vchádza do spoločnej zastávky s autobusmi
Scania CN94UB4X2 OmniCity na spoločnej zastávke s električkou
Navigácia k náhradnej doprave
#7171, linka 22, Ulice Mariánské hradby
Linková orientácia pre linku 22 s výlukovou trasou
#7079, linka 22, Újezd
Doprava pred príchodom omnibusov a konky
Otvorený vozeň pre konku z roku 1890 od firmy Atlas
Vozeň konky z roku 1877 vyrobený firmou Atlas
Otvorený omnibus z roku 1891
#9130, 9164, linka 4, 10, Plzeňská ul., zastávka Klamovka
Otvorený omnibus z roku 1891
Omnibus z roku 1887
#9160, linka 4, Plzeňská ulice
Poršetra v zastávke Klamovka
Fotografie moderných električkových systémov predchádzali príchodu modernej električky do Štokholmu
Interiér omnibusu z roku 1887
Omnibus z roku 1887 vyrobený firmou Kockums Mekaniska Verkstad jazdi až do roku 1898 v Štokholme
Omnibus z roku 1887 vyrobený firmou Kockums Mekaniska Verkstad
Staršie lego-električky
Lego-električka
V električkovom múzeu je možné nájsť aj model nadzemky z lega
Model vozňa metra C20 z lega
Vozeň konky z roku 1877 vyrobený firmou Atlas
Otvorený vozeň pre konku z roku 1890 od firmy Atlas
Trolejová veža z roku 1905 ťahaná koňmi
Historický vozeň lokálnej železnice z roku 1893 vyrobený firmami Atlas a Mather & Platt
Porovnanie historickej (C7, 1908) a modernej električky (A35, 2013)
Vzorový interiér električky CAF Urbos AXL
Skriňa električky CAF Urbos AXL
Volvo B10M-55 Led / Säffle z roku 1983
Vozeň metra ASEA / ASJ C2
Peugeot J7 #7607
Scania CR111M z roku 1976
Scania CR111M z roku 1976
Scania CR111M z roku 1976
Autobus Volvo B58-55 / Hägglund & Söner z roku 1972
Interiér autobusu Volvo B58-55 / Hägglund & Söner z roku 1972
Interiér autobusu Scania CR112 z roku 1981
Scania CR112 z roku 1981
Vozeň prímestskej železnice ASEA X7p z roku 1949
Volvo B58-60 / Hägglund & Söner z roku 1967
Ukážka interiérov staníc metra
Scania-Vabis CF7661 z roku 1966
Scania-Vabis H24 z roku 1961
Interiér vozňa typu C2
Scania-Vabis CF7661 z roku 1966
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie