imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Vozidlá Bombardier C20 nie sú označené číslami liniek metra, ale len cieľovou stanicou; číslo linky je zobrazené len na staničnom informačnom systéme
Štokholmské metro sa niekedy nazýva aj najväčšou galériou na svete - na jednotlivých staniciach sú rôzne typy umenia (na fotografii pohľad na spoločnú stanicu električky - vľavo - a metra - vpravo)
Bombardier Flexity Swift na centrálnej zastávke novej mestskej štvrte
Dopravné značenie prejazdu cez električkovú trať a buspruhu na koľajniciach
Žiadne riadené križovatky, iba jasné a viditeľné upozornenie na blížiacu sa električku na trati z roku 2002
Na spoločnom úseku električiek a autobusov sa našlo aj miesto pre zeleň
Električková trať z roku 2002 nemá križovania s cestou zabezpečené klasickou svetelnou signalizáciu, ale len oranžovým výstražným svetlom a upravením prednosti v jazde spolu s upozornením na električku
Konečná systému Tvärbanan (linka 22) v novej pokojnej štvrti Hammarby Sjöstad
Električka je riadená železničnými aj električkovými návestidlami
V prestupnom uzle Alvik sa stretávajú tri linky metra, dve električkové linky a viacero autobusových liniek (na fotografii Volvo B10BLE-60 / Säffle System 2000NL)
#1AL 1137, 3568, linka 133, Křižíkova ulice
#3517, 8A4 4086, linka H1, Sokolovská ul., obratisko Florenc
#1AM 6644, 3528, linka 133, Sokolovská ul., obratisko Florenc
#3297, AKA 76-64, linka 175, Křižíkova ulice
Interiér električky Bombardier Flexity Swift
Interiér električky Bombardier Flexity Swift
Bombardier Flexity Swift na konečnej prímestskej električky Nockebybanan v Nockeby
Bombardier Flexity Swift na konečnej prímestskej električky v Nockeby
#1AI 1999, 3544, linka 133, Sokolovská ul., obratisko Florenc
Prestup na 1 hrane medzi metrom (vpravo) a električkou (vľavo)
Električka má plnú preferenciu, ktorú si však musí vyvolať vodič vystúpením z vozidla a stlačením tlačidla pred odchodom z konečnej
#7485, AKA 32-64, linka 135, Sokolovská ul., zastávka Florenc
Električka Bombardier Flexity Swift a v pozadí prestup na metro a ešte ďalej nový tunel pre plánované predĺženie električkovej trate v roku 2013
Električka Bombardier Flexity Swift sa na Alviku veľmi nezdrží viac než pár minút a pokračuje späť
Električka Bombardier Flexity Swift prichádza z tunela na konečnú Alvik
#3329, 9A5 4519, linka 207, Ul. Ke Štvanici, zastávka Florenc
Volvo B10BLE-60 / Säffle System 2000NL v prestupnej stanici Alvik
Interiér súpravy metra Bombardier C20
Interiér súpravy metra Bombardier C20
Stanica Thorildsplan
Príšerky z hry Pac-Man na stanici metra
Bombardier C20 vychádza spod ulice
Bomba na stanici metra
Myšia šípka na stanici metra
"Potrubie" na stanici metra Thorildsplan
Interiér stanice Thorildsplan zobrazuje známe postavičky z hier na 8-bitových počítačoch, v tomto prípade Pac-Mana
Súprava metra Bombardier C20
#3A8 1611, 4084, linka 224, Ulice V korytech
Scania CN113CLL MaxCi
Scania CN113CLL MaxCi
Scania CK 270 UA6x2/2 LB OmniLink II namiesto električky
Bombardier Flexity Classic (A34) na konečnej električkovej trate predĺženej do centra v roku 2010
MAN NL313 Lion's City A26CL CNG
Scania CN94UB na skrátenej verzii linky 69
Autobus MAN Lion's City A21 CNG po celý deň nahrádzal električku
Bombardier Flexity Classic (A34) smeruje do centra
Historická súprava smeruje do depa na ostrove
Bombardier Flexity Classic (A34) smeruje na most so zákazom vjazdu motorových vozidiel
Tabuľa s najbližšími odchodmi nie vždy ukazuje správne údaje
Upozornenie chodcov na prechádzajúcu električku
Bombardier Flexity Classic (A34) odbočuje na most
Bombardier Flexity Classic (A34) na moste z ostrova Djurgården
#6150, AV 22-25, linka 177, Freyova ul., zastávka Vysočanská
Električkové depo na ostrove Djurgården sa nachádza na brehu jazera/mora
Električkové depo na ostrove Djurgården
Električkové depo na ostrove Djurgården
MAN Lion's City A21 CNG
Stretnutie dvoj električiek Bombardier Flexity Classic (A34) z roku 2012 pri depe
Pracovisko vodiča električky Bombardier Flexity Classic (A34) z roku 2012
Dvere električky Bombardier Flexity Classic (A34) z roku 2012
Interiér električky Bombardier Flexity Classic (A34) z roku 2012
MAN NL243 Lion's City A21 CNG na konečnej pri skanzene
Historická súprava A1 #76 + B19 #846 na historickej linke 7N, ktorej predĺžením v centre vznikla v roku 2010 nová linka 7 obsluhovaná už modernými električkami
Bombardier Flexity Classic (A34) pri konečnej historickej linky 7N
Interiér vlečného vozňa B19 #846
Historická súprava A1 #76 + B19 #846 na konečnej v centre
Historická súprava A1 #76 + B19 #846 na konečnej v centre
Vlečné vozne typu B19 boli vyrobené firmami ASEA, Falun a Råsunda v rokoch 1925 - 1929
#4106, 6A6 6866, linka 160, Vítězné nám., obratisko Dejvická
Motorové vozne A1 boli vyrobené v rokoch 1903 - 1904 firmou ASEA
Historická súprava A1 #76 + B19 #846
Z pôvodných mestských električiek sa v Štokholme zachovala len linka 7 premávajúca z centra k múzeám, zábavnému parku a skanzenu
MAN Lion's City A21 CNG
Historická električka A31 #333 bola vyrobená firmou Hägglund v roku 1947
Pracovisko vodiča historickej električky A31 #333
Interiér historickej električky A31 #333
Interiér historickej električky A31 #333
#3431, 5A7 4228, linka AE, Aviatická ul., zastávka Terminál 1
Do historickej električky A31 #333 sa nastupuje zadnými dverami, pri ktorých sedí sprievodca
#2AE 3839, 3431, 3630, 5A7 4228, linka AE, 179, Aviatická ul., zastávka Terminál 1
#2AI 4295, 6669, linka 119, Aviatická ul., zastávka Terminál 1
Bombardier Flexity Classic (A34)
#1A9 9789, 4039, linka 119, Schengenská ul., zastávka Terminál 2
#2AH 2168, 6665, linka 119, Schengenská ul., zastávka Terminál 2
Bombardier Flexity Classic (A34) z roku 2012
Bombardier Flexity Classic (A34) z roku 2012
#2AA 4271, 6634, linka 100, Schengenská ul., zastávka Terminál 2
Vyhliadkový doubledecker Volvo B9R / Unvi Urbis
Volvo B 10M-65 / Säffle
#3270, AKA 82-31, linka 254, Schengenská ulice
#2AE 0659, 3634, Schengenská ulice
#2AF 2801, 6660, Schengenská ulice
#3430, 4A3 3933, linka AE, Schengenská ulice
#1AM 2660, 6633, linka 100, Schengenská ul., obratisko Schengenská
#1AM 2341, 2AE 0659, 2AF 2801, 3270, 3634, 6632, 6660, AKA 82-31, Schengenská ul., obratisko Schengenská
#2AJ 1440, 6655, linka 217, Šolínova ul., zastávka Dejvická
#2AF 2858, 6652, linka 100, Ulice Jugoslávských partyzánů
#3006, 3400, 3A1 7467, ABA 04-84, linka 340, Ul. Jugoslávských partyzánů, zastávka Dejvická
#6113, AV 25-89, linka 107, Ulice Jugoslávských partyzánů
#2AP 4334, 3155, linka 116, Ulice Jugoslávských partyzánů
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie