imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Interiér električky Satra II
Interiér električky Satra II
Interiér električky Satra II
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4148 (ex VBSG St. Gallen #163) v žiariacom kopcovitom meste
Interiér trolejbusu MAN / Gräf & Stift / Kiepe SG200 HO M18 #4128 (ex SWS Solingen #15)
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL172 HO M12 #4428 (ex SWS Solingen #34)
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SG200 HO M18 #4128 (ex SWS Solingen #15)
Označník zastávky Otoka s nefunkčnou signalizáciou
Jedna z mála zastávkových vitrín s odchodmi liniek
Dva ex-solingenské dvadsaťosmičkové trolejbusy
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4160 (ex VBSG St. Gallen #166) na konečnej Dobrinja
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4160 (ex VBSG St. Gallen #166) na konečnej s kopou snehu na mieste výstupišťa
Umiestnenie sedadiel v kĺbe trolejbusu NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4160
Označovač v trolejbuse NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4160
Interiér trolejbusu NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4160
Tma v K2 #292 (ex DPB #7038)
K2 #292 (ex DPB #7038) so žiarovkovým osvetlením
Modifikovaná kabína vodiča v K2 #292 (ex DPB #7038)
Pozostatky informácie o tom, že K2 #292 prišla do Sarajeva v rámci humanitárnej pomoci
K2 #292 (ex DPB #7038) pri turnikete
K2 #292 (ex DPB #7038) v obratisku Ilidža
Minibus Otoyol Cityline M50 #95 z roku 2005
Autobusy Ikarbus IK206 (#414) a IK201 (#400)
MAN SL222 po nastúpení cestujúcich
Pohľad na prestupný terminál Ilidža s električkovými (úplne vľavo) a autobusovými nástupišťami a medzi nimi snehovou bariériou
K2YU #248 vyčkáva na ohradenom nástupišti, kam je možné vstúpiť jedine cez turniket
Ikarbus IK201 v prestupnom terminále
Kabína vodiča v K2 #291 (ex DPB #7034)
Panel vodiča v K2 #291 (ex DPB #7034)
Intímny interiér K2 #291 (ex DPB #7034) osvetlený už len niekoľkými žiarovkami namiesto žiariviek
Prestupný terminál Ilidža s autobusmi Gräf & Stift UH240 #668 (ex ÖBB) a Ikarbus IK201 #401
Prestupný terminál Ilidža s autobusmi Gräf & Stift UH240 #668 (ex ÖBB), Ikarbus IK201 #400, Ikarbus IK201 #401 a MAN SL222 #841
Ikarbus IK206 #424
#291 vyčkáva pri turnikete na nástupište električiek
K2 #291 (ex DPB #7034) na konečnej v Ilidži
Interiér K2 #291 (ex DPB #7034)
K2YU #238
K2 #292 (ex DPB #7038) prechádza popri vozovni
Výhybka a návestidlo pri výjazde z vozovne
Pohľad do vozovne na odstavené električky Satra II a K2YU
Pohľad do vozovne na autobusy MAN SL222 a Ikarbus IK206 a IK201
K2YU #212 za kopou odhrnutého snehu po snehovej kalamite
K2YU #271
K2YU #217 s reklamou na Turecko
K2YU #289 v sarajevskom nátere
K2 #291 (ex DPB #7034) prichádza do centra
K2YU #215
K2YU #266 na najdlhšej linke siete
Deravé schody na "kačici"
K2YU #263 v spoločnosti MAN SL222 #806
K2YU #286 pod najvyšším mrakodrapom na Balkáne
K2YU #215 odchádza zo železničnej stanice
MAN SL222 #822 z roku 1998
Pohľad na predstaničný priestor s obratiskom električiek, nástupišťom autobusov (za kopami snehu) a toho času najvyšším mrakodrapom na Balkáne
Označovač v električke
Interiér K2YU #215 z roku 1975
Satra II #503 pri múzeách
Odhrnutá električková radiála
Palubný počítač električiek
K2YU #212 blokovaná taxíkom
Posledná originálna K2YU dodaná do Sarajeva (1983) vedľa vyhorenej Národnej knižnice
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4155 s pôvodným aj novým ev. číslom prechádza cez Park Atmejdan
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL172 HO M12 #4406 (ex SWS Solingen #63) bol z Nemecka odpredaný iba po 10 rokoch prevádzky, a to v roku 1997
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4155 (ex VBSG St. Gallen #168) z roku 1992 odkúpený zo Švajčiarska v roku 2010
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SG200 HO M18 #4129 ex SWS Solingen #12 z roku 1984 jazdí od roku 2002 v Sarajeve
K2YU #228 na nábreží
Otvorená kabína vodiča v K2YU #228
Satra II #504 (ex K2YU #250) modernizovaná v roku 2006
K2YU #263 s celočervenými sedadlami a hrdzavými schodíkmi
Kabína vodiča v #263 je rovnaká ako vo väčšine električiek tohto typu v Sarajeve
K2 #291 (ex DPB #7034) prišla v roku 1996 z Bratislavy cez Prahu ako humanitárna pomoc
K2YU #238 pred Sarajevskou univerzitou
Interiér štandardnej sarajevskej električky K2YU
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL172 HO M12 #4430 (ex SWS Solingen #43)
K2YU #266
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4148 odchádza do hmly
Interiér NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4148
Po odkúpení trolejbusov NAW / Hess / ABB BGT 5-25 im boli ponechané aj pôvodné ev. čísla zo St. Gallen
Interiér trolejbusu NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4148
Interiér trolejbusu NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4148
Interiér trolejbusu NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4148
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4148 (ex VBSG St. Gallen #163) odkúpený v roku 2010
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4156 (ex VBSG St. Gallen #152) odkúpený v roku 2010
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SG200 HO M18 #4139 ex SWS Solingen #19
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SG200 HO M18 #4128 ex SWS Solingen #15 z roku 1984 jazdí od roku 2002 v Sarajeve
MAN SL223 na prestupnej križovatke medzi všetkými trakciami MHD
Kopy snehu namiesto obratiska električkovej linky 6
Satra II #507 (ex K2YU #216) modernizovaná v roku 2006
Satra II #507 (ex K2YU #216) modernizovaná v roku 2006
K2 #292 prišla v roku 1996 ako humanitárna pomoc, pôvodne jazdila v Bratislave pod číslom 7038
Satra II #511
Satra II #511 (ex #242) bola v čase fotografovania poslednou modernizovanou električkou K2YU na tento typ (2009)
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SG200 HO M18 #4139 ex SWS Solingen #19 z roku 1985 jazdí od roku 2004 v Sarajeve
K2YU #263 pred mešitou Alipašina
Satra II #503 vznikla modernizáciou K2YU #280 v roku 1995
Satra II #503 pred prezidentským palácom
K2YU #228 pri Centrálnej banke Bosny a Hercegoviny
K2YU #228 prechádza jednou z dvoch hlavných jednosmerných ulíc okolo centra
MAN SL223 pred pravoslávnym Chrámom Narodenia Presvätej Bohorodičky
Autobusy MAN SL223 na konečnej v centre mesta
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie