imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
HÉV na konečnej Vágóhíd
HÉV na konečnej Vágóhíd
Električky Ganz KCSV7 #1359, Ganz CSMG2 #1464 a Ganz KCSV7 #1331
Ikarus 260.46 #03-06
Siemens Combino NF12B #2002
Siemens Combino NF12B #2016
Električka Duewag GT6 #9528 (ex MVV Verkehr Mannheim #325) z roku 1960 sa dostala do Osijeku po 35 rokoch prevádzky
T3PV.O / VarCB3 #0602 (papierovo ex T3YU #7212) opúšťa výhybňu
Dve nástupištia, jedna koľaj
Jedna z výhybní na linke 2
T3PV.O / VarCB3 #0715 (papierovo ex T3YU #7215) na konečnej linky 2
Zastávkový cestovný poriadok so zväčša 11-minútovým intervalom
T3PV.O / VarCB3 #0610 (papierovo ex T3YU #6804, 6842) v korporátnom nátere odchádza z výhybne
Linka 2 je sčasti vedená po jednokoľajnej trati, a to vrátane kruhovej križovatky, kde sa jazdí aj v protismere
MAN NL313 Lion's City #49 z roku 2009
Informačné nápisy pri dverách
T3PV.O / VarCB3 #0606 (papierovo ex T3YU #7214)
Bočná smerová tabuľa BUSE s "teplomerom"
Interiér T3PV.O #0712 (papierovo ex T3YU #7218)
T3PV.O #0712 (papierovo ex T3YU #7218) na konečnej na okraji Osijeku
Interiér T3PV.O #0712 (papierovo ex T3YU #7218)
Čítačka čipových kariet v systéme check-in check-out
Interiér T3PV.O #0712 (oficiálne ex T3YU #7218)
MAN Lion's Classic SL 283 #42 z roku 2007 prechádza popri električkovej trati na Višnjevac, ktorá vedie po oboch stranách ulice
V roku 2012 jazdilo viacero zámerne pomaľovaných vozidiel a spolu s reklamnými vozidlami tak vytvárali pestrofarebný vozový park
Električka T3D #8223 je jedným z vozidiel, ktoré odmietol nemecký zákazník ČKD a skončili v Osijeku
T3PV.O / VarCB3 #0601 (oficiálne ex T3YU #6809, 6847)
Do električiek sa nastupuje výlučne prednými dverami, na fotografii typ T3PV.O
Električky v Osijeku neodmysliteľne patria k mestu
T3PV.O #0714 (papierovo ex T3YU #6808, 6846) z 1. dodanej série v roku 1968
T3PV.O #0608 so zaujímavým označením
Modernizovaná T3PV.O na konečnej v centre mesta
Celkovo 17 električiek T3 prešlo v rokoch 2005 - 2007 modernizáciami na typ T3PV.O, pri ktorých dostali novú skriňu VarCB3, informačný systém, dvere i interiér
Modernizovaná T3PV.O #0715 (papierovo ex T3YU #7215)
Satra II #511 smer "Za Remizu"
K2YU #209 smeruje do vozovne
Lohner E #707 (ex Wiener Linien #4440)
Lohner E #707 (ex Wiener Linien #4440) vyrobená v roku 1964 a získaná v roku 2007
MAN SG312 #465
Satra III #601
Satra III #601 vznikla prestavaním brnianskeho vozidla K2 #1104 s vložením stredného nízkopodlažného dielu v roku 2003
LHB 10G #815 (ex GVB Amsterdam #808) z roku 1980
LHB 10G #815 (ex GVB Amsterdam #808)
MAN SG313 #405
Satra II #502 (ex K2YU #224)
Vodič električky Satra II #502 ide prestaviť výhybku tyčou zapichnutou v snehu
K2YU #244
K2YU #240
Napriek rôznorodosti typov električiek v uliciach stále dominujú vozidlá K2YU
K2YU #207 čaká na výjazd na linku
K2YU #202 z roku 1973
Satra III #603
Satra III #603 vznikla modernizáciou K2YU #223 a vložením stredného nízkopodlažného dielu v roku 2009
Stretnutie električiek Satra III a Satra II
K2YU #207 smeruje do vozovne
Satra II #508 (ex K2YU #232)
K2 #7038 by v Bratislave zrejme čakal šrot, nakoniec však skončila v Sarajeve ako #292
Stretnutie električiek z prvej a poslednej série K2 dodaných do Sarajeva
K2YU #248
Električky na radiále jazdia vo veľmi krátkych intervaloch a napriek tomu plné
Satra II #502 (ex K2YU #224)
Električka LHB 9G #808 (ex GVB Amsterdam #795) do Sarajeva prišla v roku 2009, no súdiac podľa nezmenených evidenčných čísiel odvtedy stojí vo vozovni
Električka LHB 9G #806 (ex GVB Amsterdam #792) do Sarajeva prišla v roku 2009, no súdiac podľa nezmenených evidenčných čísiel odvtedy stojí vo vozovni a zrejme slúži aj ako zdroj náhradných dielov (má dve chýbajúce okná)
Električka LHB 9G #804 (ex GVB Amsterdam #790) vyrobená v roku 1979 do Sarajeva prišla v roku 2009, no súdiac podľa nezmenených evidenčných čísiel odvtedy stojí vo vozovni
KT8D5 #300 a T3YU #128
Ikarbus IK206 #416
Satra II #503
Električka LHB 10G #816 (ex GVB Amsterdam #812) z roku 1980 bola v roku 2009 posledným amsterdamským prírastkom v Sarajeve
Lohner E #710 (ex Wiener Linien #4432)
Lohner E #710 (ex Wiener Linien #4432)
Lohner E #710 (ex Wiener Linien #4432) je prírastkom z roku 2007
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie