imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Interiér električky KT4YU #333 s maškarnou cestujúcou
KT4YU #333
Súprava električiek Đuro-Đaković 201+591 #227+725
Interiér električky Đuro-Đaković 201 #227
Interiér električky Đuro-Đaković 201 #227
Interiér električky Đuro-Đaković 591 #725
Interiér električky Đuro-Đaković 591 #725
Neporiadok v električke Crotram TMK 2200 z reklamných papierikov zastrčených pri oknách
Električky Crotram TMK 2200 v prestupnom termináli Dubec
Mercedes-Benz Citaro II G #221
Prestupný terminál Dubec
Koľajová splietka v rámci obratiska prechádza priamou traťou
Rozraďovacia výhybka v obratisku nasledovaná koľajovou splietkou
Výhybka vedúca do obratiska
Informácie na zastávke
Crotram TMK 2200 #2214
Displej Gorba so štítkom výrobcu električky Končar TMK 2100
Interiér električky Končar TMK 2100
Interiér električky Crotram TMK 2200
Interiér B4YU #867
Interiér B4YU #867
Osvetlenie niektorých starších vozidiel je slabé, a to nielen preto, že nesvietia všetky osvetľovacie telesá, ale aj preto, že pôvodné žiarivky boli vymenené za žiarovky
Interiér vlečného vozňa B4YU #826
Interiér vlečného vozňa B4YU #826
Samozrejmosťou je prestup na hrane medzi električkami a autobusmi, a to aj na menšej konečnej
Prvý zo záhrebských autobusov Irisbus Citelis 12M CNG
Nízkopodlažné električky Crotram TMK 2200 na rozchode 1000 mm
Crotram TMK 2200 označená piktogramom električky sa pripravuje na dojazd do vozovne
Električková trať na Dolje prechádza výlučne medzi rodinnými domami a lúkami
Interiér T4YU #468
Interiér T4YU #468
Interiér T4YU #468
Interiér T4YU #468
T4YU na konečnej pod lesom
T4YU na konečnej pod lesom
T4YU #432 klesá na romantickej trati z Dolje
Prestup cestujúcich smerujúcich na Dolje
Nadväzná električková linka 15 na konečnej Mihaljevac
Crotram TMK 2200 na konečnej v prírode
Električková radiála na Mihaljevac je lemovaná zeleňou, električka tu má prednosť
Crotram TMK 2200 si nadchádza, aby mohla odbočiť
Tarifný a informačný systém električiek Crotram TMK 2200
Označovač cestovných lístkov s čítačkou čipových kariet Mikroelektronika Camel Kombi v električke Crotram TMK 2200
Interiér električky Crotram TMK 2200
Namiesto vonkajších spätných zrkadiel sú električky Crotram TMK 2200 vybavené kamerami
Prvá zo 140-kusovej (stav k 2/2012) dodávky nízkopodlažných električiek Crotram TMK 2200
MAN NL313 Lion's City vychádza z výstupišťa
Mercedes-Benz Citaro II G #180
V rámci prestupného terminálu je samozrejme stánok s predajom cestovných lístkov
MAN NL313 Lion's City #316 opúšťa terminál
Neoplan N 4016 #263 odchádza z prestupného uzla na regionálnej linke
MAN NL313 Lion's City #77 a ďalšie autobusy v prestupnom termináli Črnomerec
Pohľad cestujúceho po vystúpení z električky na prestupnom termináli Črnomerec
T4YU bez vlečného voza s obnaženým spriahadlom
KT4YU z roku 1986 pri železničnej stanici
Električky Crotram TMK 2200 pred železničnou stanicou
T4YU+B4YU #453+807
Súprava chorvátskych električiek Đuro-Đaković 201 #215 + Đuro-Đaković 591 #723 vyrobených v Slavónskom Brode
Míňanie sa vozňov
Horná stanica lanovky
Lanovka jazdí každých 10 minút, obsluhujú ju dvaja pracovníci
Dolná stanica lanovky
Dolná stanica lanovky
Horná stanica lanovky
Horná stanica lanovky
Horná stanica lanovky
Krátka lanovka "ZET uspinjača" na Gornji grad
Zastávkový označník s uvedením cieľovej zastávky pri bežnej linke a reklamou na turistické linky
Zastávková vitrína s trasami turistických liniek
Autobusy Mercedes-Benz Citaro v historickom centre
MAN / Göppel NM223.2 #17 v centre mesta
Mercedes-Benz Citaro II G na konečnej pred katedrálou
Na ulici Janka Draškovića sa električky z dvojíc smerov dostávajú na jednu koľaj
T4YU+B4YU #481+826
Hoci má množstvo zrekonštruovaných tratí v centre uvoľnené zádlažbové panely, na jazde električiek to zatiaľ cítiť nie je
MAN Lion's Regio #641 na školskom spoji
Zastávkový prístrešok s veľmi obmedzenou ochranou voči poveternostným vlyvom
Zastávkový označník
Crotram TMK 2200 #2212 s bočným označením kurzového čísla resp. služby (1212)
Končar TMK 2100 #2102 z roku 1997
Crotram TMK 2200 #2228 z roku 2006
Nosným systémom 600-tisícového Záhrebu sú električky
T4YU + B4YU #486+867
Crotram TMK 2200 #22119 (päťmiestne označenie vozidiel vzniklo po dodaní stého kusu tohto typu, teda po #2299 nasledovalo #22100)
Crotram TMK 2200 #2293
Bočný transparent BUSE v električke Crotram TMK 2200
Zmenené prvky oproti pôvodnému vzhľadu - dvere, linková orientácia a smerovky
Súprava T4YU + B4YU
Zastávkový označník s mapkou a informačným panelom s odchodmi v reálnom čase
Chorvátska električka Končar TMK 2100 #2111 z roku 1998
ARC 134 z roku 2008
Kravtex Credo BN 12
Ikarus 263.30M a Kravtex Credo BN 12
Kravtex Credo BN 12
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie