imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
HalAZ-3207 má rovnaký facelift ako autobusy ďalších najmenej dvoch výrobcov
Bohdan A092.80 - čiastočne nízkopodlažný ukrajinský autobus
Bohdan A092.80 - čiastočne nízkopodlažný ukrajinský autobus
Oblúk s niekoľkými vykoľajeniami
KT4D #1152
KT4D #1165
Vozenie sa osôb v kabíne vodiča pri extrémnej pomalosti trolejbusov vo Ľvove zrejme ani nie je nebezpečné
Škoda 14 Tr #512 s plechmi namiesto sklenených výplní na dverách
CityLAZ 12 vyrábaný vo Ľvove
Maršrutka HalAZ (ГалАЗ) 3207.05 na trolejbusovej zastávke
HalAZ (ГалАЗ) 3207.05
Telefón pre oznamovanie odchodu z konečnej
Syn vodiča trolejbusu oznamuje telefónom dispečerom odchod z konečnej. Následne musel ísť k telefónu vysvetliť samotný vodič, prečo posiela syna oznamovať odchod
Jeden z prvých trolejbusov LAZ 52522 ešte s lepenými sklami
BAZ-A079 Etalon
Predajňa cestovných lístkov na električky a trolejbusy
LAZ 52522 #045 pred odchodom do vozovne
LAZ 52522 #045 pred odchodom do vozovne
10,6-metrový nízkopodlažný trolejbus Bohdan T601.11 #112
Škoda 14 Tr #593
Extra vyvýšené sedadlo v trolejbuse LAZ 52522
Škoda 14 Tr #552
Bohdan A092.80 na autobusovej linke s rovnakým číslom ako má súbežne jazdiaci trolejbus
Stredový pás vyhradený pre električku s pohodenými stožiarmi
LAZ-52522 #045 s naloženými bicyklami
LAZ-52522 #046
Chýbajúca páka strešného vetráku a nahradená žiarivka ukrajinským svietidlom
Tyč z trolejbusu Škoda 9 Tr v KT4SU
Deravá harmonika v #1014
#1014 v obratisku
#1014 na linke 5 označenej ako 3 a vpravo odstavná koľaj
Laminátové a drevené sedadlá
Interiér KT4SU #1014
KT4SU #1014
KT4SU #1007
KT4SU #1007
Hoci niektoré električky nevyzerajú najlepšie, v porovnaní s ukrajinskou metropolou sú na tom ešte dobre
KT4SU #1017
KT4D #1165
Pôvodom nemecké električky vo Ľvove
KT4D #1155 (ex Erfurt) na poslednom obratisku v centre mesta
#1158 na poslednom obratisku v centre mesta
Rekonštrukcia Lyčakivskej ul., ktorá si spolu s druhou rekonštrukciou v meste vyžiadala vylúčenie cca 1/3 električkovej siete
Rekonštrukcia Lyčakivskej ul., ktorá si spolu s druhou rekonštrukciou v meste vyžiadala vylúčenie cca 1/3 električkovej siete
#1169 pred požiarnou zbrojnicou
BAZ-A079 Etalon pred zrekonštruovanou požiarnou zbrojnicou
KT4SU #1097 z roku 1986
Ľvovské vlny na prevádzkovej trati
KT4SU #1112 z roku 1987
Pôvodom nemecké električky KT4D (na fotografii #1170 ex Gera) napriek celkovému počtu iba 22 ks tvorili počas leta 2011 až polovicu vypravovaných vozidiel
Ľvovské vlny
Stav električkovej trate počas výluky
Organizovaná náhradná doprava za vylúčené električky neexistuje, je možné použiť jedine trasy maršrutiek
Počas dvoch veľkých rekonštrukcií električkových tratí pred konaním šampionátu UEFA EURO 2012 bola z prevádzky odstavená asi tretina tratí
Rekonštrukcia električkovej trate, ktorá si vyžiadala rozsiahlu výluku električkovej dopravy
Križovanie električky a trolejbusu nad zrušenou električkovou koľajou
Pôvodná trať do vozovne už neslúži
Pohľad smerom od bývalej trate z/do vozovne na rekonštruovanú trať
Stará nepoužívaná električková trať môže slúžiť aj ako retardér
Trať z/do vozovne je napojená iba na jednu koľaj pri železničnej stanici, všetky ostatné odbočky sú slepé
Trolejová križovatka
Pôvodná trať z depa č. 1
Pôvodná dvojkoľajná trať do vozovne viedla komunikáciou vpravo, pokus o zdvojkoľajnenie v stredovom páse nevyšiel
Zastávka trolejbusu na električkovej trati bez oznamu o tom, že trolejbus vlastne ani nepremáva
Vľavo koľaj používaná v oboch smeroch na výjazdy a dojazdy vozidiel, vpravo nepoužívaná koľaj odrezaná od siete
T4 #802 z roku 1973
Odstavené električky T4 #873 z roku 1979 a KT4SU #1134 z roku 1988
Koľaje pri výjazde z depa 1 po rôznych úpravách
T4 #859 z roku 1977
Priestor pred električkovým depom č. 1 po presunutí trolejbusovej trate o ulicu vedľa
Prvá ľvovská KT4, ktorá sa zaradila do premávky v roku 1976 pod číslom 1
Trolejová veža v spoločnosti električiek T4 a KT4
Pre KT4SU #1138 nebolo počas leta 2011 využitie, pretože depo č. 1 bolo odrezané od prevádzkovanej električkovej siete
Električkové Depo č. 1
Skrytá historická električka v depe
Postrihané trolejbusové vedenie
Bočný vjazd do električkového depa č. 1
LAZ-695 na medzimestskej linke
Bohdan A092 na vynovenej ulici vedľa nevynovenej budovy
Predbiehajúce sa maršrutky Isuzu Bohdan A092
MAN NL 202 pôvodom od dopravcu E. Schwarz zo severonemeckého mesta Sarzbüttel
MAN NL 202 pôvodom od dopravcu E. Schwarz zo severonemeckého mesta Sarzbüttel
MAN NL 202 pôvodom od dopravcu E. Schwarz zo severonemeckého mesta Sarzbüttel
MAN NL 202 pôvodom od dopravcu E. Schwarz zo severonemeckého mesta Sarzbüttel
PAZ-3205 s pohonom na zemný plyn
Škoda 14 Tr 01 #596
ElektroLAZ 12 (LAZ-E183) #101
Interiér trolejbusu Škoda 14 Tr 01
28-ročný trolejbus z Pardubíc vyzerá v interiéri obstojne na rozdiel od jeho podstatne mladších bratov
Škoda 14 Tr 01 #596 (ex Pardubice DPMP #313)
Škoda 14 Tr #541 opúšťa letisko
(Ne)reprezentatívne vozidlo na letisku
Roztavená palubná doska
Nefunkčný strešný vetrák
Interiér trolejbusu Škoda 14 Tr #541
Evidenčné čísla sú na vozidlách často dominantnejšie než označenie linky
Plechu je viac než skla
LAZ-52522 #044
Predné dvere sa dajú namontovať aj do stredu
Stav trolejbusu Škoda 14 Tr #531
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie