imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Zobrazenie trasy linky s možnými prestupmi
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #120
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 sa na konečnej linky 2 zdržal len 1 minútu
Míňajúce sa trolejbusy NAW / Hess / ABB BGT 5-25
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #118
Lanovka Funiculaire Ecluse Plan je plne automatizovaná a na dvoch prostredných zastávkach zastavuje len po stlačení tlačidla podobne ako vo výťahu
Lanovka Funiculaire Ecluse Plan pripomína schody do neba
Útroby lanovky Funiculaire Ecluse Plan
Porovnanie dvoch generácií neuchâtelskych trolejbusov: NAW / Hess / ABB BGT 5-25 a Hess / Vossloh-Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3
Hess / Vossloh-Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 v novom jednoduchšom neuchâtelskom nátere
Interiér trolejbusu Hess / Vossloh-Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3
Dolná stanica lanovky La Coudre - Chaumont
Horná stanica lanovky La Coudre - Chaumont
Horná stanica lanovky La Coudre - Chaumont
Meniaci sa sklon trate
Mosty lanovky sú postavené iba na šírku rozchodu
Lanovku využívajú aj cyklisti, ktorí cestou nadol stihnú lanovku predbehnúť adrenalínovou jazdou po lese
Pred dolnou stanicou pozemnej lanovky La Coudre - Chaumont kedysi existovalo obratisko trolejbusov
Po dodávke trolejbusov v rokoch Hess / Vossloh-Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 v rokoch 2009 - 2011 je možné garantovať nízkopodlažné spoje na trolejbusových linkách bez autobusov
MAN NL 313 #221
MAN NG 363 #243
Po trati M2 kedysi viedla ozubnicová dráha taktiež nazývaná metrom (1958 - 2006) a predtým pozemná lanovka (1877 - 1958)
Interiér metra na pneumatikách typu Alstom MP 89 CA
Automatizované metro sa pripravuje na odchod
Spodná stanica metra kedysi patrila ozubnicovej dráhe a predtým pozemnej lanovke
Posledný trolejbus FBW/Hess/BBC z roku 1984
Súprava FBW/Hess/BBC + Rochat/Lauber
Interiér vleku Rochat/Lauber #963
Zadné dvere vozňa Rochat/Lauber #963 boli znefunkčnené zrejme kvôli nedostatočnému výhľadu vodiča
Súprava NAW/Lauber/BBC-SAAS #755 + Rochat/Lauber #963
Trolejbusy NAW/Lauber/BBC-SAAS boli dodané v druhej polovici 1980-tych rokov
Van Hool newA330 #456
Súprava FBW/Hess/BBC #746 + Rochat/Lauber #968
Vlek Rochat/Lauber z 1970-tych rokov
Najbližšie odchody liniek
Van Hool newA330N CNG #304
Van Hool newAG300 #571
Van Hool AG300 #543
Neoplan N4522 #603
Neoplan N4522 #603
Najbližšie odchody metra
Pohľad na zastávku Gare CFF
Vozne na linke M2 jazdia na pneumatikách na najstrmšej trati tohto druhu v Európe
Vstup do plne automatizovaných vozňov metra na linke M2
Pohľad do autobusovej stanice ležiacej pod železničnou stanicou
Volvo 8700 LEA čaká na výkon na prímestskej linke
Volvo 8700 LE na autobusovej stanici umiestnenej pod železničnou stanicou
Trolejbusy od roku 1949 vo Fribourgu nahrádzali električky, až do ich zániku v roku 1965
9-metrový MAN NM 243 Lion's City M sa zmestí aj do úzkeho starého mesta
MAN NM 243 Lion's City M vchádza na historický drevený most
Midibusová linka 4 sa prepletá aj úzkymi mostami v starom meste
V mieste zastávky je vozovka zúžená
MAN NM 243 Lion's City M z roku 2007
Míňajúce sa vozne lanovky
Dolná stanica lanovky
Historický vozeň lanovky
Lanovka je zachovaná v rovnakom stave, v akom bola v roku 1899 skonštruovaná
Lanovku vyrobila firma Doppelmayr-Von Roll a ako posledná vo Švajčiarsku funguje na princípe protiváhy vody
Lanovka medzi St-Pierre a Neuveville
Lanovka z roku 1899 má rozchod 1200 mm
Mercedes-Benz O 530 G Citaro #595
Jasné rozlíšenie rôznych trás linky 5
12 trolejbusov Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III z rokov 2010 - 2011 je vybavených aj 100-kW dieselagregátom
Pri križovaní pešej zóny platia pravidlá ako pre obytnú zónu
Mercedes-Benz O 530 G Citaro v 35-tisícovom Fribourgu
Horná stanica 121-metrov dlhej a 58-metrov výšky prekonávajúcej lanovky
Navigácia k historickej mestskej lanovke
Mercedes-Benz O 530 G Citaro
Zastávkové cestovné poriadky
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III v centre mesta
Automat na cestovné lístky a karty
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III na konečnej Schoenberg
Problém s diakritikou na vnútorných transparentoch sa nevyskytuje len na Slovensku...
Moderné riešenie zastávky v jazdnom pruhu
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III stojí v zastávke v jazdnom pruhu
Jeden z trolejbusov Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III dodaných v roku 2010
Zastávka Méridienne jasne preferuje MHD
Interiér duobusu Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F
Švajčiarske označenie samoobslužného systému vo vozidlách
Prvý fribourský duobus Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F z roku 2004
Vyznačenie hrany, kde musí duobus zastaviť, aby sa natrolejil
Natrolejovanie na zastávke Moncor
Interiér duobusu Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F
Interiér duobusu Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F
Duobus Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F na okružnom úseku linky 2 bez trolejového vedenia
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III má podobne ako ostatné vozidlá farebne odlíšené číslo linky aj na transparente
Linka 5 má viacero konečných a spoje sú rozlíšené písmenom na prvom mieste
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie