imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Mercedes Conecto 628.320 v centre mesta
Historická električka #1950 slúži na zrušenej trati ako kaviareň
Stavba električky KT8A3-M-LF z dvoch električiek B6A2 ex Rostock a nového stredného nízkopodlažného článku
Stavba električky KT8A3-M-LF: upravená električka B6A2 je jedným z koncových článkov
Stavba električky KT8A3-M-LF z dvoch električiek B6A2 a nového stredného nízkopodlažného článku
Stredný nízkopodlažný článok budúcej električky KT8A3-M-LF, ktorej projekt vznikol v réžii SZKT
Stavba električky KT8A3-M-LF z dvoch električiek B6A2 a nového stredného nízkopodlažného článku
Pracovné vozidlo #SZ6 ex 1531 z roku 1942
Interiér električky KTNF6 #172 z Cottbusu, ktorá nakoniec skončila v Schöneiche bei Berlin
Historická električka #12
Interiér historickej električky #12
Interiér historickej električky #12
KT4D #207 ex Cottbus
Upravené podvozky električiek KT4DM
T6A2 #904
Interiér rekonštruovanej T6A2 #904
Interiér rekonštruovanej T6A2 #904
KT4D #208 ex Cottbus čiastočne modernizovaná v Prahe a čiastočne v Szegede
T6A2 #907
KT4DM budúceho ev. č. #215 ex Potsdam #208
Otáčanie Škody 14 Tr(M) v rekonštruovanej vozovni
Nová hala električkovej vozovne
Nová hala električkovej vozovne
Umývacia linka v novej hale električkovej vozovne
Zadný panel v motorizovanom vozni B6A2D-M
Nový zásobník na piesok v motorizovanom vozni B6A2D-M
Interiér motorizovaného vozňa B6A2D-M
Ovládanie motorového vozňa B6A2D-M je v podstate ovládaním T6A2 bez kabíny
Motorový trailer B6A2D-M #953
Technologické (historické) električky
Zgenerálkované električky B6A2D-M #953 a 950 ex Rostock
Modernizovaná električka KTNF6 #172 ex Cottbus (pôvodný typ KT4DM, predtým KT4D) sa mala modernizovať tretíkrát
Koľajové trate v garáži budú zatrávnené
Pôvodne nesympatická budova výpravne zrekonštruovaná do historizujúceho štýlu
Ikarus 417 #317 ex Wuppertal nahrádza električky počas rekonštrukcie trate
Ikarus C80 ako náhrada za električkovú linku 1
Ikarus C80 ako náhrada za električkovú linku 1
Počas rekonštrukcie trate električkovej linky 1 bola odstrihnutá nielen konečná Rókus Pályudvar, ale aj jediná vozovňa
Zrekonštruované obratisko trolejbusov a autobusov Makkosház
Škoda 15 Tr #T-611
Vynovená Škoda 15 Tr(M) na vynovenom obratisku
Mercedes Conecto 628.320
Ikarus 260
Ikarus 280.4AG CNG
Cestovný poriadok linky 9
Autobusovú dopravu v Szegede (okrem náhradnej dopravy na existujúcich i budúcich tratiach električiek a trolejbusov) zabezpečuje spoločnosť Tisza Volán aj s Ikarusmi 280
Automat na cestovné lístky
Informácie pre cestujúcich v maďarčine a angličtine
Najbližšie odchody električiek
V zrekonštruovanom obratisku sa otáčajú električky Tatra ČKD a FVV
KT4DME #205 v zrekonštruovanom obratisku
Oprava trolejbusov SZKT / Mercedes-Benz O 530 a Škoda 14 Tr(M)
Staršie trolejbusové dielne
Jeden z autobusov náhradnej dopravy - Ikarus 280 #520
Odstavené vozidlá vo vozovni
Náhradné diely v podobe trolejbusu Škoda 15 Tr 10/7 z Českých Budějovíc
Odliepanie reklamy z trolejbusu Škoda 14 Tr
Umývacia linka vo vozovni
Volvo 7000 #324 na rozdiel od iných autobusov tohto typu zatiaľ SZKT neprestaval na trolejbus
Autobusy Škoda 21 Ab čakajúce na rekonštrukciu na trolejbusy
Autobusy Škoda 21 Ab čakajúce na rekonštrukciu na trolejbusy
Volvo 7000 #324
Autobusy Škoda 21 Ab čakajúce na rekonštrukciu na trolejbusy
Škoda 21 Ab čakajúca na rekonštrukciu na trolejbus
Škoda 21 Ab čakajúca na rekonštrukciu na trolejbus
ZiU-9 #9-147 čaká na rekonštrukciu na historické vozidlo
Mercedes-Benz O 530 Citaro zakúpený po ťažkej nehode, pri ktorej zahynul vodič
Ikarus 417 #316 ex Wuppertal
Historický Ikarus 280T #505
Ikarus 280T #502
Škoda 15 Tr(M) #T-613
Ikarus 417 #313 ex Wuppertal
Polozhorený autobus Mercedes-Benz O 530 G Citaro zakúpený ako zdroj náhradných dielov
Ikarus 417 #313 ex Wuppertal
Trolejbus SzKT Tr12/TV.EU / Mercedes-Benz O 530 Citaro
Ikarus 417 #313 ex Wuppertal
Škoda 14 Tr #T-704
Historický Ikarus 280T #505 zasahuje do premávky cez víkendy
Ikarus 280T #502
Škoda 15 Tr 10/7 (modernizovaná na typ 15 TrM v roku 2000) ex České Budějovice #40 ako zdroj náhradných dielov
KT4DM budúceho ev. č. 217 v stave po zakúpení z Potsdamu (ex #222)
KT4DM #216
Sedadlá v KT4DM
Rekonštruovaný interiér KT4DM
Interiér modernizovanej KT4DM
Interiér KT4DM
Pracovisko vodiča električky KT4DM
Škoda 15 Tr 10/7 (modernizovaná na typ 15 TrM v roku 2000) ex České Budějovice #40 ako zdroj náhradných dielov
Generálna oprava trolejbusu Škoda 15 Tr, pri ktorej vozidlo dostáva napríklad nové determálne okná
Finišovanie prototypu trolejbusu SZKT-ARC Tr 187.TV.EU
Autobus Škoda 21 Ab počas prestavby na trolejbus
Kĺb električky KT4
Autobus Škoda 21 Ab počas prestavby na trolejbus
Interiér autobusu Škoda 21 Ab počas prestavby na trolejbus
Bývalý priestor motorovej veže autobusu Mercedes-Benz O 530 Citaro po rekonštrukcii na trolejbus bude slúžiť pre cestujúcich
Novú zadnú časť trolejbusu SZKT / Mercedes-Benz O 530 Citaro si dopravný podnik vyrobil vo vlastnej réžii
Interiér "autotrolejbusu" Mercedes-Benz O 530 Citaro
Mercedes-Benz O 530 Citaro sa mení na trolejbus
KT4DM #214 počas generálky
Celá zadná časť autobusu Mercedes-Benz O 530 Citaro bola prestavaná tak, aby v nej bolo viac sedadiel a zároveň nainštalovaná elektrická výzbroj trolejbusu
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie