imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Súprava metra ML 97 v stanici Saldanha
Prehľadná mapka nástupíšť na stanici metra a okolia
Stanica žltej linky Saldanha
Stanica červenej linky Saldanha
Vo všetkých staniciach metra je jednotný výrazný informačný systém
Vkusný navigačný systém v metre
Stanica Oriente bola postavená pri príležitosti výstavy Expo 98
MAN 18.310 HOCL-NL / Caetano Bus City Gold 2 KD na termináli Oriente
Autobusový terminál Oriente, metro končí pod ním
Terminál železnice, prímestských a medzimestských autobusových liniek Oriente, odkiaľ sa dá do centra dostať metrom
Časť dráhy lanovky Teleférico Lisboa vedie tesne ponad rieku Tejo v blízkosti bývalého areálu Expo 98
Lanovka Teleférico Lisboa postavená pri príležitosti výstavy Expo 98
Stanica Oriente bola postavená pri príležitosti výstavy Expo 98
Stanica Oriente bola postavená pri príležitosti výstavy Expo 98
Stanica Olivais
Stanica Chelas
Schéma trás liniek metra vo vozni
Interiér stanice metra Olaias
Súprava metra Siemens / Sorefame ML 99 na najmladšej linke metra, ktorá bola otvorená v roku 1998
Stanica Alameda červenej linky
Vkusné označenie linky metra
Stanica Alameda zelenej linky
Súprava metra odchádza zo stanice Alameda
Chodby v stanici metra Baixa-Chiado
Súprava metra Siemens / Sorefame ML 99 odchádza zo stanice v centre mesta
Interiér vozňa metra Siemens / Sorefame ML 99
Interiér súpravy metra Siemens / Sorefame ML 99
Kaskádovité eskalátory na stanici metra Terreiro do Paço
Kaskádovité eskalátory na stanici metra Terreiro do Paço
Kaskádovité eskalátory na stanici metra Terreiro do Paço
Turistická električka Remodelado #11 (ex #569, na ráme #257)
Sťahovanie polpantografu a jazda na tyčový zberač
Električky Remodelado #564 a 11 na Praça do Comércio
Električka Brill 27GE1 / Stephenson #10 (ex 355) z roku 1907 po ukončení premávky v roku 1996 začala slúžiť pre turistické účely
Riešenie primalého polomeru oblúku trate pri odbočovaní
Remodelado #549 ide s poruchou do vozovne
Električky Remodelado v nátere Carris a v historickom nátere
Električka Siemens / Düwag / CAF / Sorefame s celoplošnou reklamou na Coca Colu je jednou z iba 10 moderných električiek (rovnakého typu) jazdiacich v Lisabone
Siemens / Düwag / CAF / Sorefame #501 si pri odbočovaní nadchádza
Mercedes OC 500LE / Irmãos Mota Atomic Urbis
Turistický doubledecker Volvo B7R LE / CAMO Citytour
Mercedes OC 500LE / Irmãos Mota Atomic Urbis
MAN 18.280 LOH 02 / Caetano Bus City Gold 2KD
Mercedes-Benz Sprinter 616 CDI / Irmãos Mota Atomium #216 na bývalej konečnej električkovej linky 21
Parkovanie namiesto električky - jeden z dôvodov značného úpadku električiek v Lisabone
Amputované pripojenie električkovej trate Rua da Alfândega - A. S. João
Električková trať Rua da Alfândega - A. S. João odstavená v roku 1992
Mercedes-Benz Sprinter 616 CDI / Irmãos Mota Atomium na konečnej Castelo (hrad)
Remodelado #549 (na ráme #221) pred katedrálou, ktorá ako jedna z mála budov odolala ničivému zemetraseniu v roku 1755
Remodelado #549 stúpa ku katedrále
Remodelado #8 (ex #584, na ráme #707) slúži na komerčné turistické jazdy
Remodelado #563 v najstaršej štvrti Lisabonu
Remodelado #545 pred katedrálou (Sé)
Všetky električky Remodelado sú vybavené aj tyčovým zberačom aj polpantografom
Minibus Mercedes-Benz Sprinter 616 CDI / Irmãos Mota Atomium pred katedrálou
Električka Remodelado #550 (rám z #278) na trati v centre mesta
Útroby lanovky pod ulicou
Interiér vozňa lanovky z roku 1926
Vozeň lanovky z roku 1926 dostal zaujímavý šat
Pozemná lanovka Ascensor da Bica začala premávať v roku 1892 na vodný pohon, od roku 1896 na parný pohon a od roku 1914 na elektrický pohon
Moderný označovač ERG v retro električke Remodelado
Aj v rámci konečnej Prazeres došlo k odstaveniu niektorých koľají
Carris / Ferrostaal Remodelado #571 odchádza z konečnej linky 28
Carris / Ferrostaal Remodelado #545 zjavne po odlepení reklamy na zadnom čele
Pracovisko vodiča v retro električke Carris / Ferrostaal #576 vrátane palubného počítača
Vyhliadková električka Carris / Ferrostaal #5 (ex #583, na podvozku #714)
Interiér električky Carris / Ferrostaal #576
Dopravu v roku 2010 zabezpečovali výlučne električky Siemens (moderné článkové nízkopodlažné) a repliky historických
Električka Carris / Ferrostaal #571 (na ráme #223) nevyzerá, že bola vyrobená v 1990-tych rokoch
Električka Carris / Ferrostaal #545 postavená na ráme starého vozidla #277
Najbližšie odchody autobusov
Zastávka autobusu pri opustenej električkovej trati s prístreškom JCDecaux
Zákaz vjazdu okrem električiek
Trolejové vedenie po zrušení električkovej linky 24 pomaly chátra
Kedysi do tesnej blízkosti výťahu Elevador de Santa Justa jazdila električková linka 24
Pohľad do šachty výťahu
Do kabíny výťahu sa zmestí 35 osôb
Špirálovité schody na vyhliadkovú plošinu
Pohľad na podperu lávky
Výťah bol do roku 1907 poháňaný parou, odvtedy elektrickou energiou
Lávka k výťahu, ktorá bola ťažko poškodená pri požiari v roku 1988, bola neskôr opravená
Vstup do výťahu od námestia Carmo
Bývalá konečná električkovej linky 24
Nová plošina medzi výťahom a námestím Carmo z roku 2006
Výťah bol postavený v roku 1902 a prekonáva výšku 45 metrov
Známy výťah medzi štvrťami Baixa a Chiado navrhol Raoul Mesnier du Ponsard z Porta
Vyhliadkový minibus Mercedes-Benz Sprinter 515 CDI / J. D. Martins patriaci dopravcovi Dianatours
Ročné Volvo B7R MK3 / City Gold CC512 (CaetanoBus) s farebným LED transparentom
Míňajúce sa vozne lanovky s rozchodom 900 mm
Dolná stanica lanovky Glória je v blízkosti turistického informačného centra a železničnej stanice
Trať lanovky Glória je dlhá 265 metrov
Zberač elektrickej energie
Pozemná lanovka Glória začala jazdiť v roku 1885, najskôr na báze protiváhy, neskôr (1892) na parný pohon a nakoniec od roku 1914 sú poháňané elektrinou
V roku 2010 boli na lanovke používané 96-ročné vozne z roku 1914
Horná stanica lanovky Lavra
Tichý vozeň lanovky z roku 1914
Lanovka v 126. roku prevádzky
Vozeň #1 lanovky
Lanovka prekonáva výškový rozdiel 43 metrov
Lanovka bola elektrifikovaná v roku 1915
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie