imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
SL79 #124 pred vysvietenou radnicou
MAN NG 313 / MAN A23 Lion's City G #641 na linke 42 slúžiacej aj ako náhradná doprava za metro 6 v úseku Jar - Kolsås
Nočný pohľad na jednu z najfrekventovanejších staníc metra v pozadí s vyčnievajúcim skokanským mostíkom
Scania OmniCity #607 v zasneženej prírode nad Oslom
Jeden z mála dieselových autobusov Scania OmniCity v Osle
Detail trakčného stožiara
Holmenkollbanen sa podrobuje prestavbe od roku 2009 tak, aby v roku 2011 už slúžila zmodernizovaná
Slnko zapadá nad starou (ešte) nemodernizovanou traťou
Trolejové vedenie Holmenkollbanen pred demontážou
Scania OmniCity #593 pri halde snehu
Scania OmniCity #606 ako náhrada za metro, avšak v značne odlišnej trase, nakoľko súbežne s traťou nevedie žiadna cesta
Scania OmniCity nahrádza metro
Trať Holmenkollbanen pred modernizáciou na metro-štandard
Trakčné stožiare sa na linke 1 čoskoro stanú minulosťou
Scania OmniCity na jednej z vetiev náhradnej dopravy za metro
Prestupný bod medzi rôznymi variantami náhradnej dopravy za metro
MAN NG 313 #727 vchádza na dočasný prestupný bod Midstuen
Zástup autobusov posilovej dopravy zo svetového šampionátu
Ani na dočasnej zastávke nechýba odpadkový kôš
Posledná bývalá trať regioelektričky sa modernizuje na "metro-štandard", čo je spojené s demontážou trolejového vedenia a vybudovaním tretej (napájacej) koľajnice
Prestavba trate 1 z pôvodnej regionálnej električky na metro
Ikarus E91 po križovaní metra (T-bane), ktoré je označené ako bežné križovanie so železnicou
Úrovňové priecestie prímestsko-električko-metro-T-bane
Prestavba trate linky 1 na "metro-štandard"
Prestup medzi náhradnými dopravami
MAN NG 313 #727 čaká na odchod
MAN NG 313 / MAN A23 Lion's City GL #675
Autobus Skabo / Berliet z roku 1924
Schéma západnej siete regionálnych električiek/železníc neskôr konvertovaných na metro
Vozeň Skabo / Westinghou #110 postavený pre Holmekolbanen v roku 1930 slúži ako zasadačka
Vozeň Skabo / Westinghou #110 postavený pre Holmekolbanen v roku 1930
Vlečný vozeň Skabo SS #347 z roku 1913
Vozidlo #6 bolo jedným z 22 kusov, ktoré v roku 1875 otvárali premávku mestskej koňky
Skabo / Siemens #1013 z roku 1932 (v tom čase najmodernejšia električka v Nórsku)
Riadenie električky Skabo / Siemens #1013
Skabo / Siemens #1013 z roku 1932 pre Ekebergbanen
Skabo / Siemens #1013 z roku 1932 (v tom čase najmodernejšia električka v Nórsku)
Električka Oslo Sporveier / Høka / Siemens #38 z roku 1957 prezývaná "kura"
Riadenie električky Oslo Sporveier / Høka / Siemens #38 z roku 1957
Električka Oslo Sporveier / Høka / Siemens #38 z roku 1957
Električka Oslo Sporveier / Høka / Siemens #38 z roku 1957 vznikla zo staršieho vozidla
Vlečný vozeň Høka #661 dojazdil v roku 1984 aj so stanovištom sprievodcu
Vlečný vozeň Høka #661 z roku 1956
Vlečný vozeň Høka #661 z roku 1956
Høka #661 je zástupcom typu električiek prezývaných "nepoddajné sane" kvôli ich správaniu v prevádzke
Vozeň Skabo / Westinghouse #110 postavený pre Holmekolbanen v roku 1930 slúžil až do roku 1964
"Zápalková škatuľka" #8 z roku 1898 pre Holmekolbanen
Interiér modernizovanej električky SM83
Ovládanie modernizovanej električky SM83
Pracovisko vodiča modernizovanej električky SM83
Električky SM83 vznikli prestavbou starších vozidiel Høka
Modernizovaná električka Strømmen #563 z roku 1956
Modernizovaná električka Strømmen #563 z roku 1956
Modernizovaná električka Strømmen #563 z roku 1956
Modernizovaná električka Strømmen #563 z roku 1956
Stanovište sprievodcu v trolejbuse NEBB / Strømmen
Pracovisko električky Hønefoss Karosserifabrikk / Hägglund & Söner Høka #234 z roku 1957 s typickým "volantom"
Interiér električky Hønefoss Karosserifabrikk / Hägglund & Söner Høka #234 z roku 1957
Interiér električky Hønefoss Karosserifabrikk / Hägglund & Söner Høka #234 z roku 1957
Kontrolér električky Skabo / Siemens #1013 z roku 1932
Interiér električky Skabo / Siemens #1013 z roku 1932
Hønefoss Karosserifabrikk / Hägglund & Söner Høka #234 z roku 1957 slúžila až do roku 1994
Hønefoss Karosserifabrikk / Hägglund & Söner Høka #234 z roku 1957 a Skabo / Siemens #1013 z roku 1932 (v tom čase najmodernejšia električka v Nórsku)
Skabo / Siemens-Schuckert typ SS #96 z roku 1914
Električka Skabo z roku 1911 vyrobená priamo v Osle
Skabo / Siemens-Schuckert typ SS #95 z roku 1914 v nátere spoločnosti Kristiania Sporveisselskab
Herbrand / Siemens-Schuckert typ SS #307 z roku 1913 v nátere spoločnosti Kristiania elektriske Sporvei
Vozidlo #6 bolo jedným z 22 kusov, ktoré v roku 1875 otvárali premávku mestskej koňky
UEG / Falkenried typ Union #32 z roku 1899 po rekonštrukcii do pôvodného stavu
Autobus Skabo / Berliet z roku 1924
Električka Kristiania Elektriske Sporvei / Siemens #322 z roku 1918
V Osle sa už v roku 1917 nastupovalo vo výške 35 mm - rovnako ako v dnešných nízkopodlažných električkách
Električka Kristiania Sporveisselskab / Siemens HaWa #121 z roku 1922
Úzke čelá električky S/S #1001 umožnili vyhýbanie sa vozidiel aj v ostrých oblúkoch v centre
Električka Kristiania Elektriske Sporvei / Siemens #322 z roku 1918
Kristiania Sporveisselskab / AEG Union #6 predstavuje typickú električku 1930- a 1940-tych rokov v Osle
Kristiania Sporveisselskab / AEG Union #6 je výsledkom modernizácie 32 električiek z roku 1899
Obojsmerný vlečný vozeň HaWa #634 bol vyrobený v Hannoveri v roku 1924 a premával až do roku 1967
Električka Skabo / ELIN /AEG #183 z roku 1940 premávala úctyhodných 45 rokov
Trolejbus NEBB / Strømmen z roku 1951
Pracovisko vodiča trolejbusu NEBB / Strømmen čaká na rekonštrukciu
Interiér trolejbusu NEBB / Strømmen z roku 1951
Zadná plošina trolejbusu NEBB / Strømmen so zníženou podlahou
Interiér trolejbusu NEBB / Strømmen z roku 1951
Citroën HZ slúžiaci ako predajňa cestovných lístkov
Citroën HZ z roku 1959 slúžiaci ako predajňa cestovných lístkov
Trolejbus NEBB / Strømmen z roku 1951 bol zaradený do premávky o rok neskôr na začiatok zimnej olympiády
Volvo/Larvik z roku 1955 pôvodne patriace NSB
Pracovisko vodiča autobusu Strømmens Værksted z roku 1939
Interiér autobusu Strømmens Værksted z roku 1939
Interiér autobusu Strømmens Værksted z roku 1939
Autobusy Strømmens Værksted premávali v Osle medzi rokmi 1935 a 1959
Medzimestský autobus Volvo B615 / A. W. Iversens Karosserifabrikk bol vybavený aj rádiom a hodinami
Interiér medzimestského autobusu Volvo B615 / A. W. Iversens Karosserifabrikk
Volvo B615 / A. W. Iversens Karosserifabrikk predstavuje typický nórsky autobus
Volvo/Larvik z roku 1955 pôvodne patriace NSB
Autobus Arna #0431
Scania-Vabis / Per Schøyen B63S (od roku 1968 výrobca používa už iba názov Scania)
Nezvyčajne usporiadané sedadlá v autobuse Scania-Vabis / Per Schøyen B63S
Pracovisko vodiča v autobuse Scania-Vabis / Per Schøyen B63S
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie