imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
PF 2010
SOR TN 12C #3911
SOR TN 12C #3911
Škoda 25 Tr Irisbus #62
Električka série 2000 #2022 pri zastávke "Dumaine St." na Moonwalk
Novostavba #2018
Perley Thomas #920
Konečná "Carrolton Avenue at Claiborne" s historickými električkami Perley Thomas #920 a 911 z rokov 1923 - 1924
Interiér 85-ročnej električky Perley Thomas #911 stále v prevádzke
Interiér prastarej 85-ročnej električky Perley Thomas #911
Konečná Canal Street Line na Canal St.
Priecestia na Riverfront Line sú označené ako železničné
#2004 na konečnej "French Market"
Konečná Riverfront Line "French Market"
#2004 na križovatke Riverwalk a Canal St.
Riadiaci pult novostavieb #2001 - 2024 je inšpirovaný vozidlami T6
Konečná "Museum" na konci N. Carrolton St. s #2020
#2020 pri nádobe s pieskom pred odbočením do N. Carrolton St.
Odbočka z Canal Street na N. Carrolton Street
Linky sú označené textom, ale aj číslom a samotná Canal Street Line sa skladá z dvoch liniek označených "Canal - Cemeteries" (47) a "Canal - City Park/Museum" (48)
Električka pred konečnou Cemeteries využíva aj trať na ceste
Predmestie pri cintorínoch s traťou z roku 2004
#2024 na konečnej Cemeteries
Interiér novostavby #2024 z roku 2003
Interiér novostavby #2024 z roku 2003
Canal Street Line bola otvorená bola v roku 1861 ako konka, od roku 1894 na nej jazdili električky
Historizujúce novostavby električiek vzhľadovo pripomínajú električky výrobcu Perley A. Thomas, High Point, North Carolina z 1920-tych rokov, avšak elektrické ovládanie a vybavenie majú po vzore prototypu českej T6C5
V New Orleans sa nikdy neusídlili električky PCC ani modernejšie vozidlá, mesto zostáva verné historickým vozidlám z 1920-tych rokov a ich replikám
Vozeň typu 2000 bol vyrobený v rokoch 2002 - 2003 podobne ako ďalších 23 električiek (#2002 - 2024) pre Canal Street Line
Canal Street Line je najstaršou nepretržite prevádzkovanou traťou mestskej železnice na svete
Canal Street s modernou električkovou traťou
Pre St. Charles Avenue Line bolo pôvodne zachovaných 35 starších električiek
Trať Riverfront Line meria len 3,2 km a ako jediná má plnú preferenciu električiek
Modernizovaná električka typu Perley Thomas modernizovaná v roku 1999, kedy dostala podvozky a elektrickú výzbroj od českej firmy ČKD Tatra
Trať Riverfront Line bola otvorená v roku 1988 ako prvá trať po 62 rokoch
Karosu DS-365BC bolo možné najčastejšie stretnúť na kopcovitej linke z Hlohovca cez Bojničky do Serede
Pohľad na koridor Metrobus systému s autobusmi Mercedes CapaCity
Pohľad na hlavnú autobusovú stanicu v Istanbule z metra
Súprava električiek linky 51 prichádza na konečnú Zeytinburnu
Súprava električiek linky Zeytinburnu – Bagcilar
Ikarus 260 v prestupnom termináli Zeytinburnu
#2008-0837, linka 34, Zeytinburnu
Mercedesy CapaCity na linke 34
Mercedes-Benz CapaCity v zastávke Zeytinburnu
Autobusy Güleryüz Cobra Double Decker a BMC Belde
Preplnené Mercedesy CapaCity v zastávke Merter
Autobus Phileas v čele kolóny niekoľkých Mercedesov
Vozový park istanbulského metrobus systému tvorí aj 250 autobusov Mercedes-Benz CapaCity
Detailný pohľad na dvojkĺbový Phileas
Dvojkĺbový 26-metrový autobus Phileas
Nefunkčné obratisko Aksaray počas stavebných prác
Slepá koľaj v obratisku električiek Aksaray
Odstavené električky počas nedeľného popoludnia
Odstavené električky na obratisku Aksaray
MAN SL 200 a Mercedes-Benz O 530 Citaro
MAN SL 200 a Mercedes-Benz O 530 Citaro
Staršia a novšia verzia Mercedesu Conecto
#90, linka 38, Yeni Yalova Yolu, New Yalova Road
Nové kĺbové Conecto pred automobilkou Tofaş
Nové Conecto - lacnejšia, ale klimatizovaná verzia Mercedesu Citaro
Interiér dolmušu Karsan J9
Detail Ikarusu 280 pred nákupným centrom Kent Meydani
Ikarus 280 prichádza na veľkú kruhovú križovatku v centre
Dožívajúci Ikarus 280 na linke 31/A
Linková verzia autobusu BMC Belde
Mercedes Conecto na linke 39
Midibus Otokar Doruk
Nové Conecto #122
Vrak 17-ročného Ikarusu 260
Ikarus 280 na šrotovisku
Ikarus 260 slúžil v Burse 17 rokov
Posledný pohľad na Ikarusy 260 pred zošrotovaním
Ikarusy 260 počas šrotovania
Načatý Ikarus 260 v procese šrotovania
Ikarus 280 #92-054 pred zošrotovaním
#66, linka 91/G, İnönü Caddesi
#542, linka 16/A, İnönü Caddesi
Dolmuš Mercedes na dlhšie trate
Mercedes Conecto #67
Dolmuš naberá cestujúcich
Konečná dolmušov v centre mesta
Minibus Karsan J9
BMC Belde 220-17B
Conecto #83 na linke 38
#16, linka S-2, Santral Garaj
Dolmuše na Santral Garaj
Midibus Otokar Doruk 190LE na konečnej Kent Meydani
Daewoo BS 106 #573 (ex 463) a Mercedes Conecto pred nákupným centrom Kent Meydani
BMC Probus 215-SCB
Klimatizovaný midibus Otokar Doruk 190LE
Mercedes-Benz Conecto #117
BMC Belde 220-17B
Otokar Doruk 190LE
Kĺbový Mercedes Conecto novej generácie
Güleryüz Cobra GD 272 #579
Nízkopodlažný autobus BMC Belde 220-SLF
Midibus Tezeller TEZtiger TG 180H
Conecto #20 na služobnej jazde
#05, linka S-2, Teleferik Cd.
Conecto #16 na Lanovkovej ulici
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie