imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Zastávkový označník spolu s doplnkovými informáciami o pamätihodnostiach
KulturLinie 107
Düwag B80C
Štandardná výbava stanice prímestskej železnice
Prechod k podzemnej stanici električky a U-Bahnu
Interiér podzemnej stanice električky
Interiér podzemnej stanice električky
Interiér podzemnej stanice električky
Interiér električky Düwag M8C pre rozchod 1000 mm
Düwag M8C
Úzkokoľajka v bani Zollverein
Britské doubledeckre zavítali aj do Essen
V Essen nie je len železničný 1435-mm a električkový 1000-mm rozchod, ale aj užší používaný v baniach
Düwag M8C #1180 ex #1135
Düwag M8C pri banskom komplexe Zollverein
Düwag M8C na 1000-mm rozchode
Düwag B80C v modrej stanici
Prehľadné schémy nástupíšť MHD v rámci Essen Hauptbahnhof
Düwag M8C v podzemnej stanici električky
Mapa so sieťou denných a nočných liniek je umiestnená na každej stanici
Nasvietená podzemná stanica električky a U-Bahnu
Spoločná podzemná stanica električky a U-Bahnu
Označovač cestovných lístkov je na každej železničnej stanici, aby bolo možné označiť lístok v rámci integrovanej dopravy
Mercedes-Benz O 530 Citaro
Solaris Urbino 12
Dočasné riešenie prestupného uzla Steele počas rekonštrukcie obratiska električiek a autobusov
Pohľad na rekonštruované električkové obratisko Steele
Pohľad na trať nadzemky zhora
Zastávka nadzemky pri železničnej stanici
Trať nadzemky v dĺžke 10 km z 13 km prechádza ponad rieku Wupper
Stanica Ohligsmühle
MAN B 72 prichádza do stanice Ohligsmühle
Prechod nadzemky cez križovatku Bundesallee - Kasinostraße
Stanica Ohligsmühle
Mercedes-Benz O 530 Citaro (II)
Pri stanici Ohligsmühle nadzemka prechádza cez špeciálny most
MAN B 72 prechádza ponad diaľnicu
MAN B 72 na Sonnborner Straße
Míňajúce sa vozne nadzemky
Preseknutie Sonnborner Straße diaľnicou sa netýka nadzemky
Vozne MAN B 72 nad ulicou
MAN B 72 pozdravuje Wuppertal
Stanica Hammerstein
Betónová ochrana nosných stĺpov nadzemky bola vybudovaná po nehode v roku 1968
Kaiserstraße má dostatok priestoru aj pre autá, nakoľko MHD je vedená vzduchom
Pohľad na ulicu zo stanovišťa vodiča nadzemky
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO v kopcovitom teréne Wuppertalu nemá v hromadnej doprave konkurenta
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO v pôvodnom nátere prichádza zo Solingenu do Wuppertalu
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO na jedinej trolejbusovej linke vo Wuppertali
Mercedes-Benz O 405 N²
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO schádza do Wuppertalu
Schéma liniek v Solingene
MAN A21 NG 313
Van Hool / Kiepe AG 300 T
Trolejové kríženie v rámci zastávky
MAN A21 NG 313
Hess / Vossloh / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3
Berkhof / Traxis Premier AT 18
Trolejbusy Van Hool / Kiepe AG 300 T a Berkhof / Traxis Premier AT 18 čakajú na odchod
MAN A11 NG 312
V Solingene sa to trolejbusmi len-tak hemží
Setra S315 NF na prímestskej linke
Van Hool / Kiepe AG 300 T
Hess / Vossloh / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3
Hess / Vossloh / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3
Hess / Vossloh / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 je jedným z najnovších prírastkov trolejbusového parku
MAN A21 NL 263
Berkhof / Traxis Premier AT 18
Kasselský obrubník umožňujúci pristavenie vozidla čo najbližšie k hrane
MAN / Gräf & Stift SL 172 HO bol v roku 2009 jediným krátkym typom trolejbusu jazdiacim v Solingene
Van Hool / Kiepe AG 300 T v trolejbusovej prevádzke vzniknutej v roku 1952 ako náhrada za električku
Mercedes-Benz O 405 GN2
Van Hool / Kiepe AG 300 T
Interiér trojnápravového trolejbusu MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO
Upozornenie na výšku vozidiel nadzemky, ktorá je 8 metrov nad ulicami
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO prichádza do Wuppertalu zo Solingenu
Ulica s premávkou nadzemky, trolejbusov aj autobusov
Príchod monorailu na konečnú
Pohľad na "nadvozok" s motormi
Pohľad na "nadvozok" s motormi
MAN B 72 na počiatočnej zastávke
Otáčanie sa vozidla nadzemky
Vozeň nadzemky nad trolejbusovou traťou
Trolejbus MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO pod nadzemkou
Trolejbus MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO odchádza do Solingenu
Trolejbus MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL172 HO M12 #36SL 172 HO prišiel do Wuppertalu na linke 683 zo susedného mesta Solingen
Konečná stanica nadzemky Vohwinkel
Autobusy Mercedes-Benz O 405 N² v prestupnej zastávke Vohwinkel
Koľajnica vedúca do depa
Depo nadzemky
Vozidlá MAN B 72 v depe
Depo nadzemky
Otáčanie sa na konečnej Vohwinkel
Prejazd vozidla cez výhybku
Výhybka na konečnej Vohwinkel
Nadzemka prechádza aj nad trolejbusovou traťou
Nadzemka prechádza nad ulicami len v úseku 3 km z 13 km
Ulica s nadzemkou
Ulica z nadzemky
Historický vozeň Kaiserwagen v roku 1900 pri skúšobnej jazde odviezol aj cisára Wilhelma II.
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie