imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Prvý bernský autobus MAN NG 272 robí náhradnú dopravu za električky počas fašiangov
Mercedes-Benz O 530 Citaro #67 pred železničnou stanicou
Irisbus Citelis 18M #37
NAW / Hess / Siemens BT 5-25 #256 vyčkáva na odchod pred železničnou stanicou
Súprava po dorazení zo strmej ozubnicovej železnice do prestupnej stanice Göschenen
Pohľad z tunela ozubnicovej časti dráhy
Vlak blížiaci sa do priesmyku Oberalp
Mercedes - Benz Citaro O 530G #1007
Mercedes - Benz Citaro O 530G #1003
MAN NG 313 #634
Mercedes - Benz Citaro O 530G #1010
Mercedes-Benz O 530 G Citaro
Zasnežená trať v stanici Avløs
Súprava v priesmyku Oberalp, kde je zároveň aj lyžiarske stredisko
Priesmyk Oberalp
Trať v zaľadnenom teréne blížiaca sa k priesmyku Oberalp
Záveje až po okná
Mercedes - Benz Citaro O 530G #1011
Vlak na ozubnicovej časti trate v závejoch
Železnica s rozchodom 1000 mm ponúka aj možnosť prepravy autovlakmi
Mercedes - Benz Citaro O 530G #1011
Zaujímavý pohľad z regionálneho vlaku na paraglidera
K2 #1082
KT8D5R.N2 #1713
Karosa B 941E.1962 #2352
Karosa B 741.1924 #2312
K2 #1106
Škoda 03 T 6 #1818
VarioLFR.E #1596
KT8D5N #1734 a KT8D5 #1716
KT8D5 #1716
O električkovom charaktere železnice v niektorých úsekoch hovorí aj dopravná značka
Príchod regionálneho vlaku do Brigu
Socha symbolizujúca kombinovanú klasickú a ozubnicovú železnicu
Mercedes-Benz O 530 Citaro čaká na pasažierov na železničnej stanici
K3R-N #1754
K3R-N #1754 na výlukovej trase linky 1
KT8D5 #1716 a K3R-N #1754
K3R-N #1753
K3R-N #1753
KT8D5SU #1726
KT8D5SU #1726
Škoda 03 T 6 #1817
Autobusy v Brigu zabezpečujú nadväznú dopravu na viaceré železničné trate
Irisbus Citelis 18M #2616
Škoda 03 T 6 #1810
K2R03 #1037
KT8D5R.N2 #1723
Škoda 03 T 5 #1805
KT8D5R.N2 #1714
K2G #1634+1616
VarioLFR.E #1551
VarioLFR.E #1551
Karosa B 941E.1962 #2342
Škoda 03 T 3 Anitra #1807
K2 #1117
KT8D5N #1732
Škoda 03 T Anitra #1806 a K2 #1122
VarioLFR.E #1523
Druhý prototyp Karosy B 941 prestavaný na B 941.1960
K2 #1094
KT8D5N #1733
T3G #1605+1617
K2 #1117 na presmerovanej linke 5
K3R-N #1751
Prototyp T3R #1615 vznikol z električky T3SUCS v roku 1995
K3R-N #1751
VarioLFR.E #1567
VarioLFR.E #1567
Škoda 03 T 6 Anitra #1818
Škoda 03 T 6 Anitra #1818
KT8D5R.N2 #1721
Malé elektromobily sa v Zermatte vedia značne naplniť
Elektromobil prispieva k čistému vzduchu v Alpách
Ako turistická autrakcia slúžia okrem elektromobilov na prepravu aj konské povozy
Elektromobil s batožinovým priestorom
Po 1000-mm železniciach sa prepravuje aj tovar
Na ozubnicovej železnici GGB sa prepravuje aj tovar a rozmernejšia batožina
Prekladisko medzi regionálnou železnicou a ozubnicovou dráhou
Interiér modernizovaného vozňa typu Bhe 4/8 pôvodne z roku 1975
Výhybka Abtového systému ozubnicovej železnice
Rozvetvenie trolejového vedenia na dve stopy v pozadí s Matterhornom
Detail rozvetvenia trolejového vedenia
Vozne typu Bhe 4/8 z roku 1975 modernizované v rokoch 2001 - 2003 na druhej najvyššej železničnej stanici v Európe vo výške 3081 m n. m
Vlak ozubnicovej železnice typu Bhe 4/6 #3084
Pohľad na konečnú stanicu Gornergrat so štítom Matterhorn v pozadí
Trať ozubnicovej železnice GGB sa na deviatich kilometroch dostáva z nadmorskej výšky 1604 metrov (Zermatt) do výšky 3089 m n. m., čo predstavuje prevýšenie 1485 metrov
Trať ozubnicovej železnice brodiacej sa závejmi
Dvojkoľajná trať ozubnicovej železnice s impozantým pohľadom na 4478-metrov vysoký vrchol Matterhorn
"Prepantografované" vozidlo typu Bhe 4/8 #3052 z roku 1993
Pracovisko strojvodcu zubačky
Dopravu vo vysokohorskom stredisku Zermatt zabezpečujú výlučne elektromobily
Dopravu vo vysokohorskom stredisku Zermatt zabezpečujú výlučne elektromobily
Panoramatická duálna súprava pre klasickú 1000-mm trať a zubačku mieri do vysokohorského strediska Zermatt
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie