imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Kabína vodiča v Ikaruse 180
Ganz Škoda Solaris Trollino 12B zo vtedy najnovšej série budapeštianskych trolejbusov
Ikarus 405 #02-01
Zaujímavou atrakciou osláv 40. výročia BKV bola aj kópia omnibusu
Pózujúce Ikarusy 280
Bratislavská historická Škoda 706 RTO upútala Budapešťanov
Interiér upraveného vozidla metra typu 81-71x.2
Interiér vozidla typu 81-71x.2 v pôvodom stave
Súprava 81-71x.2 v stanici linky M3, ktorá bola v tom čase najmladšou prevádzkovanou linkou
Stanica metra M3 Deák tér
Nízke metro s nízkymi vozidlami na jednej z najstarších podzemných elektrických železníc vo svete
Prvé vozidlá budapeštianskeho metra vyrobila firma Schlick a elektrickú výzbroj dodali firmy Siemens a Halske
Vlečný metra vozeň metra vlastnej stavby #81
Interiér vozňa metra M1 v stave z roku 1973
Návestidlo prvej linky metra
Vozeň metra vyrobený firmami Schlick, Siemens a Halske v roku 1896 v stave, v akom v roku 1973 dojazdil
Múzeum budapeštianskeho metra sa nachádza v tuneli, ktorý sa používal do roku 1955
Interiér vozňa metra #19 z roku 1896
Jeden z prvých vozňov metra z roku 1896 v nepoužívanej časti tunela pod Deák Ferenc tér
Model jednej zo staníc prvej linky budapeštianskeho metra v pôvodnom vzhľade z roku 1896
Mapy, schémy liniek a automat na cestovné lístky na stanici Kossuth Lajos tér
Ikarus 280 #19-97 vykonáva dopravu počas Noci múzeí
Vstup do električky je pre kočík symbolizovaný aj na chodníku
Ganz Škoda Solaris Trollino 12B #610
Ikarus 412 #10-33 s pokazeným čelným transparentom Fok-Gyem
Kĺbová električka Ganz CSMG2 #1341
Vyhradený jazdný pruh pre autobusy je oddelený od ostatnej časti cesty
Ikarus 260.46 #03-75
Volvo Säffle B7LA #KWT-463 robí náhradnú dopravu za električky
Ikarus 280.49 #19-96 z roku 1989 propaguje Noc múzeí
Ikarus 260.45 #01-49 robí náhradnú dopravu za električky
Pozemná lanovka na hrad
Dolná stanica pozemnej lanovky
Pozemná lanovka na hrad
Pozemná lanovka na hrad
Pozemná lanovka na hrad
Vozidlo vlastnej stavby pre linku M1 z roku 1960
Vozeň metra #19 z roku 1896 pre metro "Milleniumi Földalatti Vasút"
Bezpečné správanie detí na ulici na plagáte z 1950-tych rokov
Postup pri vyskakovaní z električky na plagáte z 1950-tych rokov
Ikarusy 405 prichádzajúce od hradu
Súprava T5C5 na čele s #4331
Siemens Combino Budapest NF12B #2019 sa vlní na Oktogone
Ikarus 280T #230
Ikarus 280T #247
Električková trať oddelená od áut
Bývalá továreň Ganz
Interiér električky Siemens Combino
Schéma liniek, na ktorých jazdia električky Siemens Combino
Volvo 7700A #FKU-915
Ikarus 415 #07-10 na výlukovej trase linky 22
Súprava T5C5 na čele #4148
Oznam o výluke na zastávke Moszkva tér
Súprava T5C5 na čele s #4004
Súprava T5C5 #4072+4073
Súprava T5C5 #4073+4072
Eskalátory v stanici metra Moszkva tér
Stanica Moszkva tér
Vozidlo Ev #138
Ikarus 280T #245
Ikarus bez strechy
Ikarus 280.49 #11-97 z roku 1989
Interiér vozňa metra Ev
Súprava metra typu Ev vchádza do stanice Deák Ferenc tér
Stanica M2 Deák Ferenc tér
Stanica M2 Deák Ferenc tér
Eskalátory od metra M1 k M2
Nízke metro vchádza do stanice Deák Ferenc tér
Súprava metra M1 v stanici Deák Ferenc tér
Názov stanice Hősök tere v pôvodnom vzhľade
Súprava metra M1 v stanici Hősök tere
Ikarus 280T #220
Kabriolet Ikarus
Kĺbové autobusy a krátky trolejbus BKV
Mercedes-Benz O 530 Citaro #896 zo Szegedu
Ikarus 405 #08-99
Ikarus 405 #08-91
NABI Excel a Neoplan N4522
Silný muž priťahuje autobusy
Električka na chodníku
Kreslenie maľby na chodník
Vystavené vozidlá na vysušenej časti vodnej priekopy
Volvo 7700A #FKU-908
Vystavené autobusy a trolejbus počas osláv 40. výročia BKV
Vystavené autobusy a trolejbus počas osláv 40. výročia BKV
Interiér midibusu Ikarus 405 #02-01
Interiér midibusu Ikarus 405 #02-01
Automat na cestovné lístky v autobuse Ikarus 412 #10-67
Interiér autobusu Ikarus 412 #10-67
Omnibusz zo Szegedu
Ikarusy 405 čakajú na program osláv výročia BKV
Zadná plošina autobusu Ikarus 180 #96-00 so zníženou podlahou
Interiér autobusu Ikarus 180 #96-00
Neoplan N4522 z Miškolca
Interiér autobusu Ikarus 180 #96-00
Pracovisko vodiča v autobuse Ikarus 180 #96-00
Interiér trolejbusu Ganz-Škoda Solaris Trollino 12B #607
Pracovisko vodiča vo vozidle Ikarus 280 #04-85
Opravený interiér vozidla Ikarus 280 #04-85
Omnibusz zo Szegedu
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie