imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Riadený vozeň T3, pričom prúd prechádza káblom medzi strechami vozidiel
Posledný večerný spoj z dokonalej železničnej stanice v Dnepropetrovsku - súprava T3
Interiér medzimestského trolejbusu Škoda 14 Tr prerobeného na mestský
Škoda 14 Tr #2154 z roku 1990
Kosák a kladivo ešte stále vidieť na vozovni
Technologický trolejbus #1008 a vyradené vozidlo #2003 z roku 1987
Kĺbový trolejbus ЮМЗ-Т1 (JUMZ-T1) #2251 je jedným z ôsmich vozidiel tohto typu, ktoré premávali na Krymskej trolejbusovej trati
Trolejová veža
Depo číslo 1 v čase popoludňajšej špičky zíva prázdnotou
Prevádzkové vozidlo Škoda 14 Tr #1950 z roku 1986
Vyraďovanie trolejbusov Škoda 14 Tr prebieha aj napriek tomu, že sa nové vozidlá nekupujú
Škoda 14 Tr #2007 z roku 1987 po vyradení
Vyradený trolejbus Škoda 14 Tr 1 #1815 z roku 1983
Kĺbové vozidlá je v premávke vzhľadom na ich malý počet len ťažké nájsť
Škoda 9 Tr #1024 upravená na pracovné vozidlo odstránením zadných dverí
Vyradený trolejbus Škoda 14 Tr #1900 z roku 1985 je jedným zo 162 vozidel tohto typu dodaných do Simferopoľa
Škoda 15 Tr #4001 je jedným zo šiestich vozidiel tohto typu
Škoda 14 Tr #1815 už zrejme dojazdila
Služobné vozidlo Škoda 9 Tr
Pracovné vozidlo Škoda 9 Tr #3002
Múzeum trolejbusov v Simferopole sa zaoberá aj históriou električky v meste, pričom návštevníkov víta veľká maketa jedného z vozňov
Múzeum Krymskej trolejbusovej trate je umiestnené v 1. depe
V múzeu Krymskej trolejbusovej trate sa nachádzajú aj veľmi vydarené modely trolejbusov Škoda 9 Tr a 14 Tr
V múzeu Krymskej trolejbusovej trate sa nachádzajú aj veľmi vydarené modely trolejbusov Škoda 9 Tr a 14 Tr
Múzeum Krymskej trolejbusovej trate
Maketa trolejbusovej trate pri Gurzufe
Jeden z panelov Múzea trolejbusov zobrazujúci aj cestovné lístky a označovač
Gordienko Vladimir Vasiljevič z Krymskej trolejbusovej trate prišiel s nápadom výkyvnej hlavy zberača
Maketa stavby trolejbusovej trate medzi Simferopoľom a Jaltou
Predaj cestovných lístkov za 3 kopejky po starom
Dopravné umenie v dopravnom múzeu
Tri možné varianty prepojenia Simferopoľa s Jaltou
Nákladný trolejbus #010
Zvláštnosťou niektorých častí tratí na vstupe do Simferopoľa je štvorstopové vedenie
Tabuľka v trolejbuse 14 Tr #6102 z roku 1989 oznamuje, že je vozidlo plné: "Miest niet"
Pri kúpe miestenok do trolejbusov sa musí prihliadať aj na typ vozidla
Trojvodičové vedenie je použité na niektorých úsekoch
Jeden z mála trolejbusov Škoda 9 Tr na linke 52 - 9 Tr H27 #7702 z roku 1980
Stav trolejového vedenia na medzimestskej trati niekedy nie je najlepší
Pracovisko vodiča v Škode 9 Tr
Vzhľadom na náročnosť prepravy prebieha údržba trolejbusov aj počas prestávok po prejdení medzimestskej trasy
Záložné vozidlo pre 86-kilometrovú trolejbusovú trať slúži pre prípad výpadku spoja
Odchody trolejbusových liniek 2 a 3
Základné informácie o preprave cestujúcich na Jalte
Informačná tabuľa s odchodmi trolejbusov
Škoda 14 Tr s celoplošnou reklamou na kondómy
Škoda 9 Tr vyrobená na začiatku 1970-tych rokov sa v jaltskom nátere škriabe na kopcovité sídlisko
Trolejbus ЮМЗ-Т2 (JUMZ-T2) #5100 čaká na svoj výjazd z vozovne
Odstavené trolejbusy Škoda 9 Tr a 14 Tr #6003 z roku 1987
Tridsaťdvaročná Škoda 9 Tr 19 #5500 (ex 314) odpočíva v jedinom Jaltskom depe
Karosa B 952E č. ZA-310CP počas prestávky
Karosa C 954E č. ZA-304CP oddychuje
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie