imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Niektoré sedadlá v rekonštruovaných trolejbusoch 14 Tr sú umiestnené na vykurovacích telesách pripevnených do bočnice
V rekonštruovanej kabíne Škody 14 Tr #128 možno nájsť aj prístrojovú dosku z Ikarusu 260/263/280
Prvá modernizovaná električka T3 Progress #5992 bola dokončená v marci 2003
Ikarus 260 na Pražskej ulici
Upozornenia pre vodičov autobusov pred Darnickým depom
Upozornenia pre vodičov autobusov pred Darnickým depom
V Darnickom depe už nie je možné nájsť veľa Ikarusov 280
Dvojdverová T3 #5188
Škoda 14 Tr #1003 s upravenými prednými svetlami a smerovkami
T6B5 na dojazde do vozovne
Pätnásťmetrový nízkopodlažný autobus Богдан А231 (Bohdan А231)
Ikarus 263 bolo v lete 2006 v Kyjeve takmer nemožné stretnúť
Ikarus 280 #4205 odchádza domov "s prehnutým chrbtom" po popoludňajšej šichte
Jedna z mála električiek T6B5 s celoplošnou reklamou na dojazde do vozovne
Odstavené vozidlá - T3 a T6 bez rozdielu - vľavo a prevádzkové vpravo
Dlhodobo odstavené vozidlá v Darnickom depe
Prehnuté pracovné vozidlo KCB-1 (KSV-1)
Hoci je úroveň náteru u drvivej väčšiny električiek mizerná, vonkajšia čistota je na dobrej úrovni
Druhá modernizovaná električka T3 Progress #5994
Rekonštrukcia okien a smeroviek vozu T6B5 #044 niektorým môže vyrazdiť dych
Dvojdverová električka T3 #5370 medzi dvoma areálmi kyjevského dopravného podniku
"T63B5" - aj takto by sa dala nazvať "modernizácia" električky T6B5 s inštaláciou okien a smeroviek z typu T3
V Kyjeve sa lak používa iba na modernizované električky a ostatné vozne majú náter v takomto stave
Električka T3 SU #5338 s chýbajúcim spriahadlom
Pohľad do útrob Darnického depa plného odstrojených električiek a mechanizmov
Odstrojená T6B5 #042 čaká...
Zapadajúce slnko vie odhaliť všekty nerovnosti náteru
Otrasný stav električiek v Kyjeve je jedným z faktorov, prečo tento druh dopravy v meste upadá
V júli 2005 bola dokončená modernizácia v poradí piatej električky T3 Progress - #5981
Dvojdverová T3 so starým typom dverí
Spriahanie električiek T6B5
Vonkajší vzhľad niektorých kyjevských električiek je v porovnaní so stavom interiéru niektorých z nich slabým odvarom
Trojité spriahanie električiek?
T3 #5336 so starým typom čelného transparentu
"Bondovská" električka T6B5 #007
Kyjevská modernizácia električiek T3 sa vyznačuje netradičnými čelami aplikovanými na väčšine vozňov
Niektoré autá a maršrutky obchádzajú dopravnú zápchu po električkovej trati a nemajú problém ani s predbiehaním
"Zamračený" v roku 2006 modernizovaný vozeň T3 Progress #5911
Električková zápcha v prestupnom uzle Černihivská
Maršrutka Богдан А091 (Bohdan A091) dopĺňa klasickú MHD
Prestup medzi električkami a metrom na zastávke Černihivská používa množstvo cestujúcich
Modernizovaná električka nazývaná "T3 Progress" #5902 prestavaná v roku 2006
Second-hand Volvo B10M #5604 patrí medzi najpohodlnejšie autobusy
T6B5 #027 obsadená jediným cestujúcim počas popoludňajšej špičky smeruje k "pomalodráhe"
Súprava T6B5 na jednej z konečných na ľavom brehu Dnepra
Provizórna trvalá konečná linky 2
Pravdepodobne najzachovalejší interiér kyjevskej električky T6B5
T6B5 #027 na "rýchlodrážnej trati"
Autobus МАЗ-105 (MAZ-105) bol v roku 2006 najnovším typom nízkopodlažného kĺbového vozidla v Kyjeve
Motor autobusu МАЗ-105 (MAZ-105) je umiestnený vovnútri interiéru
Posledné úpravy Ikarusov 280 spočívali v jednoduchom nalakovaní zboku viditeľných častí žltou alebo bielou farbou
Autobus ЛАЗ А291 (LAZ A291) konštrukčne nápadne pripomína Ikarus 280
Bieloruský autobus МАЗ-105 (MAZ-105) má rovnako ako všetci svoji súkmeňovci nefunkčný elektronický transparent
Volvo B10M #5604 odkúpené zo severských krajín na moste so stredným pruhom určeným pre obojsmernú premávku
Trolejbus ЮМЗ-Т2 (JUMZ-T2) #4236 vychádza zo sídliska po Moskovskom moste vybavenom štýlovými svietidlami
Volvo B10M #5206 z (možno len) druhej ruky
Interiér autobusu Volvo B10M #5217 spolu so sprievodkyňou
Volvo B10M #5217 pôvodom zo Švédska ešte stále ukazuje originálny cieľ
Maršrutka typu Эталон А079 (Etalon A079) vyčkáva na konečnej Miloslavská pod 24-poschodovým panelákom v štvrti Vyhurivščina - Troeščina
Kombinácia električky T6B5 a T3
Električka T6B5 #056: Pokazené dvere? Žiaden problém, stačí ich zaistiť kusom dreva
Súprava T6B5 #058+056 v pozadí s vežou stráženého parkoviska, akých je v okolí sídlisk neúrekom
Súprava T6B5 #058+056 na konečnej v najodľahlejšej časti kyjevského sídliska Вигурщина - Троєщина (Vyhurivščina - Troeščina)
Interiér električky T6B5: chýbajúce sedadlo a tyč a prasknuté okno
Interiér električky T6B5 núti klásť si otázku, prečo...
Električky T6B5 sa oproti západnejšie známym T6A5 navonok líšia dlhšou skriňou a usporiadaním okien ako u typu T3
Ikarus 280 na linke 101 suplujúcej nedostavanú rýchlodrážnu električku
Skrútený Ikarus 280 má už najlepšie roky dávno za sebou
Nízkopodlažný ukrajinský trolejbus ЮМЗ E186 (JUMZ E186) #4803 z roku 2005
Dožívajúce Ikarusy 280 v Kyjeve
Dožívajúce Ikarusy 280 v Kyjeve
Autobus ЛАЗ 52523 (LAZ 52523) v prestupnom terminále Lisová
Dopravu na linke 81 zabezpečujú v podstate pojazdné vraky typu Ikarus 280
Súprava metra Еж (Ež) #5455 z roku 1972 prešla cez Dneper a blíži sa k podzemnej časti systému
Súpravy metra Еж (Ež) sa míňajú na "Moste metro" cez Dneper v blízkosti stanice Dnipro
Interiér metra typu 81-71
Konečná stanica Sirec otvorená v roku 2004
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie