imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› Po stopách Pressburgerbahn: rakúsky úsek (3.2.2016)
Teleso trate na štátnej hranici
V pozadí teleso trate na štátnej hranici
Pohľad na priestor bývalej stanice Berg
Priestor bývalej železničnej stanice Berg Landesgrenze s opustenou budovou hostinca Hans Merth a prístupovou komunikáciou od obce Berg vľavo
Budova hostinca Hans Merth dodnes stojí, staničná budova Berg Landesgrenze kedysi stála vľavo od neho
Budova hostinca Hans Merth dodnes stojí, staničná budova Berg Landesgrenze už nie
Priestor pri rakúskej colnici, ktorým viedla trať Pressburgerbahnu v smere do Wolfsthalu
Priestor pri rakúskej colnici, ktorým viedla trať Pressburgerbahnu v smere do Petržalky, a kde sa nachádzala stanica Berg Landesgrenze
Začiatok súvislých pozostatkov telesa trate medzi štátnou hranicou a Wolfsthalom
Priestor pri rakúskej colnici, ktorým viedla trať Pressburgerbahnu v smere do Petržalky
Koniec súvislých pozostatkov telesa trate medzi Wolfsthalom a štátnou hranicou
Na rozdiel od slovenského úseku je rakúska časť podstatne viac zarastená a bez zvyškov podvalov (pohľad smerom do Petržalky)
Zarastené teleso bývalej trate za štátnou hranicou pri pohľade do Wolfsthalu
Kilometer 60.0 s kilometrovníkom
Teleso trate sa zmenilo na húštinu plnú zajacov a bažantov (pohľad smerom do Petržalky)
Na telese trate je prikrmovaná poľná zver (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Teleso trate pretnuté komunikáciou vedúcou k farme (pohľad smerom do Wolfstalu, pričom trať sa stáča doprava)
Teleso trate pri pohľade do Petržalky
Kilometer 59.6 s hektometrovníkom
Stabilizátor štrkového lôžka trate
Kilometer 59.4 s hektometrovníkom
Pravdepodobne označenie bývalého trakčného stožiara
Krmník na telese trate (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Zarastené teleso trate, na ktoré je navozené seno (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Kilometer 59.0 s kilometrovníkom
Pod stromami a kríkmi pri ceste B9 k rakúsko-slovenskej štátnej hranici sa ukrýva teleso trate Pressburgerbahnu
Kilometer 58.7 s hektometrovníkom
Kilometer 58.6 s hektometrovníkom
Koniec súvislého telesa bývalej trate pred križovatkou ciest B9 a B50a (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Zarastené teleso trate (pohľad smerom do Petržalky)
Kilometer 58.5 s hektometrovníkom
Trať je prerušená križovatkou ciest B9 a B50a (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Pokračovanie trate za križovatkou ciest B9 a B50a (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Pokračovanie trate za križovatkou ciest B9 a B50a (pohľad smerom do Petržalky)
Krátky úsek telesa trate medzi križovatkou ciest B9 a B50a a prvými objektami vo Wolfsthale
Kilometer 58.2 s hektometrovníkom
Koridor Pressburgerbahnu je pred Wolfsthalom preseknutý komerčnými objektami (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Krátky úsek telesa trate medzi prvými objektami vo Wolfsthale a križovatkou ciest B9 a B50a
Krátky úsek telesa trate medzi prvými objektami vo Wolfsthale a križovatkou ciest B9 a B50a
Krátky úsek telesa trate medzi prvými objektami vo Wolfsthale a križovatkou ciest B9 a B50a
Koridor Pressburgerbahnu je pred Wolfsthalom preseknutý komerčnými objektami a parkoviskami vľavo (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Ťažšie rozpoznateľný krátky úsek telesa bývalej trate vľavo pod stromami (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Ťažšie rozpoznateľný krátky úsek telesa bývalej trate stromami (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Ťažšie rozpoznateľný krátky úsek telesa bývalej trate končí pred komerčnými areálmi (pohľad smerom do Petržalky)
Ťažšie rozpoznateľný krátky úsek telesa bývalej trate stromami (pohľad smerom do Petržalky)
Mostík pod pôvodnou traťou na začiatku Wolfsthalu
Trať na začiatku Wolfsthalu stúpala na úbočí svahu, po jej pravej strane sa nachádza stabilizátor štrkového lôžka
Na konci Wolfsthalu trať klesala a približovala sa k ceste (dnes B9); na fotografii pokračovala v pozadí v priestore stromov - pohľad smerom do Petržalky
Pohľad od kilometra 57.5 smerom ku kilometru 0.0 vo Viedni
Zárez trate vo Wolfsthale (pohľad smerom do Hainburgu)
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad smerom do Hainburgu)
Pohľad od kilometra 57.2 smerom do Petržalky
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad smerom do Petržalky)
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad od km 57.1 smerom do Petržalky)
Opora stožiara
Koridor bývalej trate slúži aj na prechádzky s domácimi miláčikmi (pohľad smerom do Petržalky)
Pohľad od kilometra 57.0 na križovanie miestnej komunikácie s bývalou traťou v smere do Petržalky
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Petržalky)
Stabilizátor štrkového lôžka trate a pravdepodobne označenie bývalého trakčného stožiara
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Hainburgu)
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Petržalky)
Stĺpik Rakúskych spolkových dráh v koridore Pressburgerbahnu (pohľad smerom na Hainburg)
Prechod od zrušenej časti Pressburgerbahnu na prevádzkovanú trať
Začiatok prevádzkovanej časti trate
Pravdepodobne označenie bývalého trakčného stožiara
Prechod od prevádzkovanej časti Pressburgerbahnu na zrušenú časť
Koniec prevádzkovanej časti trate
Začiatok prevádzkovanej časti trate
Koniec prevádzkovanej časti trate
Priecestie na slepej koľaji pôvodne vedúcej až do Bratislavy (pohľad smerom do Petržalky)
Most na prevádzkovanej časti trate
Elektrická jednotka Bombardier Talent v koncovej železničnej stanici Wolfsthal
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie