imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› Najdlhšia pozemná lanovka vo Švajčiarsku (30.6.2016)
Keďže spodná stanica pozemnej lanovej dráhy sa nachádza ďalej od železničnej stanice, bezbariérovú pešiu trasu k nej znázorňuje červené vodorovné značenie
Červená navigácia od železničnej stanice k stanici pozemnej lanovky
#1, Sierre/Siders
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Sierre/Siders – Montana Vermala
Spodný úsek pozemnej lanovej dráhy Sierre/Siders – Montana Vermala prechádza vinohradmi
Pozemná lanovka Sierre/Siders – Montana Vermala bola vybudovaná v roku 1911 a modernizovaná v roku 2004, pričom vtedy došlo k spojeniu dovtedy dvoch samostatných úsekov do jedného
Pozemná lanovka Sierre/Siders – Montana Vermala je s dĺžkou 4191 metrov najdlhšou tohto typu vo Švajčiarsku
Lanovka má na trase niekoľko asymetrických zastávok, čo znamená, že v čase zastavenia jedného vozňa lanovky na zastávke druhý vozeň zastaví na šírej trati
Vozeň Garaventa/Gangloff vo výhybni
Trať s rozchodom 1000 mm na svojich 4191 metroch prekonáva výšku 931 metrov pri rýchlosti 8 m/s
Na trati sú prevádzkované spoje dvakrát za hodinu, pričom jeden z nich je expresný a nezastavuje na medzizastávkach
Interiér vozňa Garaventa/Gangloff
Informačná tabuľa v hornej stanici, ktorá okrem odchodov lanovky, o ktorú je veľký záujem, uvádza aj odchody súbežného autobusu, ktorý je však výrazne pomalší
Vozeň Garaventa/Gangloff bol vyrobený v roku 2004
Vozeň Garaventa/Gangloff odchádza z hornej stanice
Horná stanica pozemnej lanovky v horskom stredisku Crans-Montana
Trať najdlhšej pozemnej lanovej dráhy vo Švajčiarsku
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie