imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› Koktejl z Oradei (23.7.2015)
Intervalový cestovný poriadok na zastávke
Zastávkový označník s dopravným zrkadlom
Označovač papierových cestovných lístkov
Čítačka čipových kariet Radcom
Interiér vlečného vozňa B4D #110
Na väčších zastávkach sú nainštalované elektronické informačné tabule s skrolujúcim textom
Zastávkový označník s intervalovým cestovným poriadkom zavesený uprostred trate
Okrem použitia SMS lístkov je jedinou možnosťou zakúpenia si cestovného lístka využitie predajne na väčších zastávkach
Priestor medzi hranou nástupišťa a vozňom B4D-MS #142 (ex Drážďany 274 064, ex 272 420) je pomerne značný
Svojské uchytenie lana na sťahovania zberača
Trať k vozovni plná rozchodníc je zjazdná aj pre moderné električky ULF
Malý elektrický rušeň bol vyrobená firmou Katharinahütte v nemeckom meste St. Ingbert v roku 1905 a v Oradei slúžil až do roku 1994 v nákladnej električkovej doprave
Malý elektrický rušeň bol vyrobená firmou Katharinahütte v nemeckom meste St. Ingbert v roku 1905 a v Oradei slúžil až do roku 1994 v nákladnej električkovej doprave
Medzera medzi posledným schodom električky a hranou nástupišťa v kombinácii s extrémne malou šírkou nástupišťa
Rekonštrukcia ulice počas prevádzky električiek nebráni mechanizmom prechádzať krížom cez otvorený koľajový zvršok
T4D+B4DM (ex Magdeburg) v obratisku Ioşia
Nastupovanie do električky z rozkopanej ulice je pomerne náročné
Interiér vlečného vozňa B4DM (ex Magdeburg)
Interiér vlečného vozňa B4DM (ex Magdeburg)
Zastávka "rumunského typu" - električková trať prechádza z cesty do zastávkového priestoru
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie