imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› Alpská horská doprava (30.3.2014)
Prestup medzi vlakmi InterCity a lokálkami do lyžiarskych stredísk v stanici Interlaken Ost medzi dvoma jazerami
Nízkopodlažná zubačka
Spodná stanica lanovky Lauterbrunnen - Mürren slúžila pôvodne pre pozemnú lanovku
Aj keď väčšinu dopravy v lyžiarskych strediskách v okolí obce Lauterbrunnen vykonávajú dráhy, miesto sa nájde aj pre autobusy, ktoré vykonávajú nadväznú dopravu
Aj keď väčšinu dopravy v lyžiarskych strediskách v okolí obce Lauterbrunnen vykonávajú dráhy, miesto sa nájde aj pre autobusy, ktoré vykonávajú nadväznú dopravu
Aj keď väčšinu dopravy v lyžiarskych strediskách v okolí obce Lauterbrunnen vykonávajú dráhy, miesto sa nájde aj pre autobusy, ktoré vykonávajú nadväznú dopravu
Visutá lanovka nahradila v roku 2006 pôvodnú pozemnú lanovku
K izolovanej úzkokoľajke Grütschalp - Mürren sa dá dostať len visutou lanovkou
Pohľad z kabíny osobného vozňa na snežný pluh na izolovanej úzkokoľajke Grütschalp - Mürren
Pracovisko strojvodcu v osobnom vozni #22 vyrobenom firmami SIG, BBC a SAAS v roku 1967
#23, Winteregg
Pôvodná trasa pozemnej lanovky
Pozemná lanovka bola v roku 2006 nahradená visutou lanovkou, koridor však zostal
Z pôvodnej pozemnej lanovky zostali aj mosty
Tri vlaky ozubnicovej dráhy za sebou - jazdí sa na dohľad a získa sa tak maximálna kapacita trate
V depe odpočíva aj motorový vozeň #11 z roku 1913
Z bývalej konečnej stanice pozemnej lanovky sa stalo prekladisko nákladov medzi visutou lanovkou a horskou železničkou
Model pôvodnej pozemnej lanovky
Nízkopodlažná jednotka spája Lauterbrunnen s hlavnou traťou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie