imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› Historické električky v Štokholme v uliciach aj v múzeu (25.8.2013)
Do historickej električky A31 #333 sa nastupuje zadnými dverami, pri ktorých sedí sprievodca
Interiér historickej električky A31 #333
Interiér historickej električky A31 #333
Pracovisko vodiča historickej električky A31 #333
Historická električka A31 #333 bola vyrobená firmou Hägglund v roku 1947
Z pôvodných mestských električiek sa v Štokholme zachovala len linka 7 premávajúca z centra k múzeám, zábavnému parku a skanzenu
Historická súprava A1 #76 + B19 #846
Motorové vozne A1 boli vyrobené v rokoch 1903 - 1904 firmou ASEA
Vlečné vozne typu B19 boli vyrobené firmami ASEA, Falun a Råsunda v rokoch 1925 - 1929
Historická súprava A1 #76 + B19 #846 na konečnej v centre
Historická súprava A1 #76 + B19 #846 na konečnej v centre
Interiér vlečného vozňa B19 #846
Historická súprava A1 #76 + B19 #846 na historickej linke 7N, ktorej predĺžením v centre vznikla v roku 2010 nová linka 7 obsluhovaná už modernými električkami
Historická súprava smeruje do depa na ostrove
Električka ASEA/UEG A2 z roku 1905 dodaná pre elektrifikáciu severnej časti električkovej siete
Otvorený vlečný vozeň #386 bol vyrobený firmou Arlöfs Waggonfabrik v roku 1908
Vlečný vozeň typu B7 z roku 1905 vznikol na podvozku staršieho vozňa konky
Interiér vozňa #573
Jedna z prvých elektrických električiek vo Švédsku - AEG/UEG z roku 1901
Električka General Motors Nordiska / ASEA A25 "Mustang" z roku 1946 slúžila až do prechodu na pravostrannú premávku v roku 1967
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie