imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› 34-ročná história Ikarusov 280 v Bratislave (19.1.2008)
Prvé bratislavské Ikarusy 280 začínali prevádzku na linkách 30, 20 a 45
#510, linka 103, Šmidkeho ul., Ružinovská ul.
Prvá a druhá séria bratislavských Ikarusov
Ikarus 280.08 z druhej bratislavskej série
#1854 na križovatke ulíc Bajkalská a Prievozská
#1827 robí náhradu za električky
#1705, linka 102, Rigeleho ul.
#2877 na práve asanovanej Záhradníckej ulici
Ikarus 280.12 #2504 s automatickou prevodovkou na Letisku
#4846 krátko po vzniku 4. dopravnej prevádzky
Výcvikový Ikarus 280.10 a Karosa C 734.00 vo Vozovni Krasňany
Ikarus 280.08 patriaci SAD Bratislava na linke 74
#6277 pred zaradením do premávky a #2935/II, ktorý jazdil necelé dva roky
Ikarus 280.08 z roku 1984 slúžiaci na vnútropodnikovú dopravu v Slovnafte
Pokazená #4924
#2928
II
, linka 34, Dúbravka, obratisko Pri kríži
Interiér vyradeného Ikarusu 280 #4903
Posýpací Ikarus 280 #4911
Tri Ikarusy 280 obdržali biely náter s červenými pásmi
Slovnaft patril medzi prvé miesta obsluhované Ikarusmi 280
#4936, Bradlo
#1903 pred zošrotovaním
#4942 dožíva na linke 131
#1911
II
, linka 93, Hlavná stanica
#4929, linka 92, Devínska Nová Ves, Volkswagen-1
#1901 na Račianskom mýte
#1919 na konečnej Kúpalisko Matador
#1915 na linke 85 na Záhradníckej ulici
#1922 na linke 83 v Ovsišti
Ikarus 280.08 SAD Bratislava na linke do Malaciek
#1906/II na Vyšehradskej
#4953, linka 95, Šafárikovo nám.
#2941
II
, linka 59, Budatínska ul.
#1916/II v posledný deň premávky linky 198
#1914
II
, linka 26, Cesta II/505
#2938/II a #2939/II na Čiližskej
#1920
II
, linka 50, Kukučínova ul., obratisko OD Slimák
#4957, Mudroňova ul.
#1917
II
, linka 25, Legionárska ul.
Ikarusy 280 služili spoľahlivo aj v tuhých mrazoch
#4955, linka 68, Košická ul.
Nádejné historické vozidlo #1923 skončilo
#4944, linka 95, Jantárová cesta
#2938
II
, linka 93, Predstaničné nám.
#2943/II na Bajkalskej ul.
Čelo #2936 s rozlúčkovými tabuľkami
#2942 jazdí naposledy
#4959, linka 515, Rača, Na pantoch, Mäsokombinát
#4940, Mudroňova ul.
#4958 a #4940 na Holíčskej
#2937 pred odchodom do šrotu
#4946 na Moste Apollo
#4950 na Dolnozemskej
#4954 na Námestí hraničiarov
Po páde železnej opony sa Ikarusy 280 dostali aj na kedysi neprístupné miesta
Motorák radu 810 obieha dožívajúci Ikarus #4948
Linka 131 pri návrate na Hlavnú stanicu
Expres č. 112 jazdieval aj cez starú Devínsku
Zoradené Ikarusy 280 pri Volkswagene
Neplánovaná zastávka Ikarusov pri ČOV pod Volkswagenom pri rozlúčkovej jazde
Operatívne riešenie problému počas rozlúčkovej jazdy
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie