imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› Cesta do útrob Seikanského tunelu (23.10.2024)
Proticovidové opatrenie v mikrobuse Toyota HiAce GL (náhradná doprava za vlak) s upozornením na to, aby si cestujúci zapli bezpečnostné pásy
Mikrobus Toyota HiAce GL ako náhradná doprava za regionálny vlak pri jeho koncovej stanici Minmaya
Opustená koncová stanica neelektrifikovanej linky Tsugaru
Vzhľadom na nízku vyťaženosť (náhradnú dopravu za vlaky dokážu zabezpečiť mikrobusy) sa v roku 2023 zvažovalo zrušenie tejto trate
Interiér minibusu do jednej z najodľahlejších končín ostrova Honšú, k mysu Tappi
Interiér minibusu, kde sa cestovné platí vhodením mincí do priehľadného boxu
Minibus pred múzeom Seikanského tunelu
Po otvorení Seikanského tunelu v roku 1988 pôvodná stavebná lanovka začala slúžiť turistom
Riadiace stanovište vo vozni, pred ním zavreté vráta do tunela
Spodná stanica lanovky je so svojou podmorskou hĺbkou 140 metrov najnižšie položenou stanicou na svete
Koľaj vedúca zo spodnej stanice lanovky do servisného tunela
V servisnom tuneli sú vystavené banské vozne, ktoré slúžili počas výstavby 54 km dlhého Seikanského tunelu (z toho 23 km pod úrovňou mora)
V danom čase najdlhší tunel na svete bol postavený v rokoch 1971 - 1988 aj s pomocou takýchto banských lokomotív
Lanová dráha sa riadi zákonom o železniciach, avšak nejde o lanovku s dvoma oproti sebe idúcimi vozňami
Vráta do tunelu lanovky
Vozeň z roku 1988 slúži pre potreby turistov
Vozne pre robotníkov, ktoré sa používajú počas údržby Seikanského tunela
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie