imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› Ako sa zo železnice stala električka (11.2.2025)
Severný výjazd električiek zo železničnej stanice smerom na regionálnu trať do Iwasehamy
Predstaničný priestor po jeho dokončení v roku 2020
Železničná stanica prešla zásadnými úpravami v súvislosti s otvorením prevádzky šinkansenu (2015) a celkový predstaničný priestor dotvorilo prepojenie električkovej siete s regionálnou električkou popod nástupištia vlakov (2020)
Zahradzovacie stĺpiky v predstaničnom priestore
Začiatok regionálnej električkovej trate resp. ľahkej železnice do Iwasehamy
Informácie pre cestujúcich na zastávke
Úrovňové priecestie cez električkové koľaje v budove železničnej stanice
Električky radov TLR0600 a 9000 sú prakticky totožné, jedny však patrili prevádzkovateľovi ľahkej železnice a druhé mestskému električkovému dopravcovi
8 električiek radu TLR0600 začínalo prevádzku na ľahkej železnici v roku 2006
Depo ľahkej železnice
Pochôdzkari kontrolujú trať s rozchodom 1067 mm
Rampy na električkové nástupištia
Informácie na zastávkach sú komplexné a prehľadné a časť z nich je preložená do angličtiny
Zatiaľ čo za čias prevádzkovania tejto trate železničnou spoločnosťou počet pasažierov klesal, nasadenie moderných nízkopodlažných električiek s častým intervalom počet cestujúcich výrazne zvýšilo
V roku 2020 došlo k prepojeniu mestskej električkovej siete s traťou Portram do Iwasehamy a tak sa začali v regióne objavovať aj mestské električky
Yuuko Iwase sa pýta, či ste si tapli kartu pred nástupom
Kedysi konečná vlakov, dnes konečná električiek
Zastávkové prístrešky majú rôzne motívy
Interiér električky Little Dancer Ua
Kabína vodiča električky Little Dancer Ua
Trať do Iwasehamy bola postavená v roku 1924 a do roku 2006 slúžila "ťažkej" železnici
Každá električka TLR0600 má inú farbu v kombinácii s bielou, v tomto prípade ide o striebornú
Južný predstaničný priestor s električkovou traťou a kvetinovými záhonmi
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie