imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› Električková doprava v Melbourne (29.9.2022)
Toho času najnovšie električky, 33,5-metra dlhé Flexity Swift, vyrába austrálska pobočka firmy Bombardier v Dandenongu od roku 2013
Porovnanie dvoch najkapacitnejších typov električiek v Melbourne
Pojazďovaný zastávkový mys už bez smerových stĺpikov, aké je možné vidieť na protiľahlej zastávke
Pojazďovaný zastávkový mys s nástupnou hranou vo výške dverí
Dve série melbournských električiek Flexity Swift (#6001 - 6050 a #6051 - 6090) sa od seba líšia kabínou vodiča a čelami
Konečná linky 96 s intervalom až do 4 minút v špičke pozostáva z dvoch koľají
#6021 nad plážou
Električková trať so skalničkami na austrálsky spôsob
Melbournské trojuholníky: na električke aj na futuristickej budove centra Ian Pottera v pozadí
#6066 pred parlamentom Viktórie
V Melbourne je stále veľa zastávok električiek bez nástupného ostrovčeka
Po najfrekventovanejšej trati jazdí električka za električkou
Na električkách radu Z3 spravidla na jednej strane električky zostala základňa pre pôvodný tyčový zberač
Pri melbournskej univerzite končí šesť z ôsmich liniek jazdiacich okolo
V rokoch 2001 - 2003 rozšírili flotilu električiek dva kapacitne podobné typy - jedným z nich bol Alstom Citadis 202
Prestavovanie výhybiek je v Melbourne diaľkové, nie vždy však zafunguje
Zatrávnená trať otvorená v roku 2003
Jednokoľajná konečná tretej najdlhšej (20 km) melbournskej električkovej linky
Staré budovy v Melbourne postupne nahradzujú mrakodrapy
Protismerné nástupištia oddelené bariérami
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie