imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Update
› Ukrajinské električkové rýchlodráhy (26.1.2020)
Oblúk nad stanicou metro-električky Budynok Rad
Vchod do stanice metro-električky Budynok Rad
Stanica metro-električky Budynok Rad
T3 #056 (ex Praha #6595) z roku 1966 v sieti "metro-električky"
Stanica metro-električky Budynok Rad
Výpravkyňa vypravuje električku T3R.P #011 (ex Kyjev #5685)
Výpravkyňa vypravuje električku T3R.P #011 (ex Kyjev #5685)
Vlnkovitosť koľajníc spôsobuje extrémnu hlučnosť v podzemných úsekoch rýchlodrážnej električky a tiež na povrchu
Depo metro-električky
Súprava KTM-11 #209+211 na konci rýchlodrážnej trate
Na rýchlodráhe kedysi jazdili trojičky T3, no v septembri 2018 už boli v prevádzke len dvojičky a sóla
Záverečný úsek rýchlodrážnej električky vedie po moste cez vodnú nádrž
Typická panoráma priemyselného mesta
Súprava T3SU #042+043 na oplotenom povrchovom úseku metro-električky
Turnikety pri vstupe do metro-električkového systému
Stanica metro-električky Industriaľna
Stanica metro-električky Industriaľna
Súprava T3SU #024+021 na najvzdialenejšom konci rýchlodrážnej električky
Na pozoruhodnej rýchlodrážnej trati sa v roku 2018 jazdilo maximálnou rýchlosťou 50 km/h
Rýchlodrážna električková trať vedie buď v tuneloch alebo na povrchu segregovaná od okolia plotmi a betónovými múrmi
Nedokončená stanica metro-električky VPF a v pozadí jej strážca
Stavba rýchlej električky sa začala v 1970. rokoch a prvý úsek bol otvorený v roku 1986
Súprava T3R.P prechádza popri obratisku pri začiatku trate s pravostrannou prevádzkou
Podzemná stanica rýchlej električky s ľavostrannou premávkou
T3UA so záclonkami smeruje mimo rýchlodrážnu sieť, preto vodič musí prestaviť výhybku
Modernizovaná električka T3R.P v "protismernej" časti rýchlodrážnej siete
Stanice rýchlodrážnej električky boli stavané s rezervou pre metro
Súprava K-1M + K-1 na rýchlodráhe
Električková rýchlodráha má strednú časť úplne segregovanú a oddelenú plotom
Jedna zo zastávok električkovej rýchlodráhy
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie