imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Ázia
›
Japonsko
› Ósaka (大阪市, Ōsaka)
Regionálna jednotka radu 8300, ktorý sa vyrábal v rokoch 1989 - 1995, slúži aj v sieti ósackého metra
Nástup a výstup cestujúcich na invalidných vozíkoch je v metre zabezpečený asistentami, ktorí sú na tento účel vybavení prenosnou plošinou
Vodič ide v rámci konečnej stanice skontrolovať správne označenie vlaku
Jednotka radu 30000 vo farbách Chūō Line
Stanica Cosmosquare, v ktorej sa stretol regionálny vlak s mestským vlakom metra
Jednotka Super Electronic Commuter od firmy Kinki Sharyo (dodávané v rokoch 1984 - 1989) na regionálnom vlaku v sieti metra
Jednotka radu 20 v plnom nasadení, jej dní sú však už spočítané
Schéma trasy okružnej linky mestskej železnice
Schéma trasy okružnej linky mestskej železnice
Najbližšie zastávky okružnej linky mestskej železnice
Najbližšie zastávky okružnej linky mestskej železnice
Pohľad na priestor brán pri vstupe do vozňov metra
Interiér vlaku metra linky Midōsuji so síce legendárnymi, ale nie ergonomickými kruhovými držadlami
Stanica metra Hommachi na najstaršom úseku metra v Ósake otvorenom v roku 1933
2,5 metra široký vlak na linke Nagahori Tsurumi-ryokuchi
Nová (preložená) konečná električiek Ebisuchō z roku 2020
Interiér električky #606
Depo električiek Abikomichi
Pri električkovom depe prebieha striedanie vodičov a končí tu jedna z dvoch liniek
Interiér električky #703
#603 vchádza na segregovaný úsek
Aj v Japonsku sa stáva, že vodiči áut nedajú prednosť električke
Little Dancer na úseku, kde električka jazdí stredom ulice
5-kusová séria 500 bola vyrobená v roku 1957 firmou Teikoku Sharyō
#605 na krátkom výstupišti pred záverečnou úvraťou
Jednoduchá konečná električiek Hamadera eki-mae
Interiér električky Little Dancer Ua s retro poťahmi sedadiel a roletami
V Ósake žije 2,8 mil. ľudí, v metropolitnom regióne 19 miliónov, električky obsluhujú len malú časť z nich
V časti Sakai električková trať vedie stredom ulice, má úrovňové priecestia a je oplotená
5-kusová séria 351 bola vyrobená firmou Teikoku Sharyō v rokoch 1962 - 1963
Hankai Tramway je kombináciou mestskej a regionálnej električky
V roku 2023 Hankai Tramway disponovala 4 nízkopodlažnými električkami z celkového počtu 35 vozidiel
Prvá nízkopodlažná električka, ktorá bola dodaná v roku 2013
#701 s reklamou s pandami
Električky radu 600 boli vyrobené v rokoch 1987 - 1995 firmou Tokyu Car Corporation, pričom išlo o prvé nové vozidlá po 24 rokoch
Električky radu 600 boli vyrobené v rokoch 1996 - 1998 firmou Tokyu Car Corporation s použitím komponentov vyradených električiek
Interiér t. č. najnovšej električky Little Dancer Ua
Električka prišla zo segregovaného úseku do uličného priestoru
Záverečný úsek Uemachi Line je zatrávnený, na fotografii #1101 z roku 2020, toho času najnovšia električka
Konečná električiek v širšom centre Ósaky, ktorá v takejto podobe funguje od roku 2016
Merchandise metra vystavený v podchode stanice Umeda
Linka Midōsuji Line produkuje 40 % tržieb celého systému metra v Ósake
Cestujúci poctivo čakajú za čiarou na príchod vlaku, kontroluje ich pritom zamestnanec metra
V špičkách na bezpečnosť pri nastupovaní do plných vlakov metra dohliadajú zamestnanci
Ranná špička na linke Chūō
Vozidlá radu 80 vyrobili v rokoch 2005 - 2006 dvaja producenti železničných vozidiel (Kinki Sharyo a Kawasaki)
Jednotka "nového radu 20" v prestupnej stanici Namba
Všetky linky metra v Ósake majú rozchod 1435 mm
Automaty na cestovné lístky v podzemí stanice Shin-Ōsaka
Jednotlivé vozne sú očíslované, rovnako aj brány na nástupištiach, takže v kombinácii so schémami staníc si cestujúci vie vybrať konkrétny vozeň tak, aby vystupoval v tej časti stanice, ktorá je preňho najvýhodnejšia
Cestujúci sú pri nástupe a výstupe usmerňovaní šípkami na podlahe
Nástupištia metra na stanici Shin-Ōsaka s oblúkovými lavicami
7. jednotka radu 30000 z roku 2011 na spoji skrátenom po stanicu šinkansenu
Jednotky radu 30000 sú dodávané od roku 2009 a dodávky budú pokračovať najmenej do roku 2025, kedy sa tu bude konať výstava Expo
Schéma veľkého prestupného uzla Hommachi, kde sa stretávajú tri linky metra
Jednotky radu 20 sa dodávali v rokoch 1984 - 1989 a svoje dni už majú spočítané, keďže od roku 2023 sú nahrádzané novými jednotkami radu 400
Interiér vozňa metra na Midōsuji Line s reklamou na kamerový systém
Viacjazyčné informácie o najbližšej zastávke a trase v metre
Viacjazyčné informácie o najbližšej zastávke a trase v metre
Informácie pre cestujúcich v Ósake patria k najprehľadnejším v Japonsku
Stretnutie digitálnej doby s analógovou
Osobný vlak idúci do smeru Tengachaya
Osobný vlak idúci do smeru Tengachaya
Jednoduchá schéma najbližších zastávok
Osobný vlak smerujúci do zastávky Tenjimbashisuji 6-chome
Schéma linky Sakaisuji
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie