imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vozidlá
›
Električky
›
Bombardier Transportation
›
Bombardier / Alstom Flexity
› Bombardier Flexity Swift
Konečná električiek Weiden West pod železničnou stanicou
#4108, linka 1, Aachener Straße
Nenastupovať a nenastupovať
Súprava Flexify Swift #0360+0369 prechádza bez zastavenia okolo nástupišťa v rekonštrukcii
Súprava Flexify Swift #0360+0369
Odstavené tram-trainy pri Albtalbahnhof a v blízkosti hlavnej stanice
Tram-train prichádza z "veľkej železnice" do električkovej siete v širšom centre Karlsruhe
#889, 971, linka S5, S51, Kronenplatz
Nástpištia v električkovom tuneli sú dlhé 100 metrov, z čoho 80 metrov je vo výške 340 mm a 15 metrov vo výške 550 mm
Stadtbahntunnel má tvar písmena T a nahradil povrchové električkové trate
Stanica metra (električky) Trindade vyrástla na mieste pôvodnej železničnej stanice
Interiér električky Flexity Swift
Súprava #127+118 mieri do podzemnej časti
Súprava #127+118
#104, linka C, Avenida Fabril do Norte
#411, linka Wiener Lokalbahnen, Maria Enzersdorf Südstadt
Bombardier T #2699 prichádza do stanice Spittelau
#6026 pri požiarnej zbrojnici
Flexity Swift v zdanlivo zanedbanej, no o to živšej štvrti
V Melbourne je stále veľa zastávok električiek bez nástupného ostrovčeka
Flexity Swift v zdanlivo zanedbanej, no o to živšej štvrti
#6034, linka 11, Brunswick St
#6068, linka 11, Brunswick St
#6054, linka 11, Brunswick St
#6019, Bourke Street
#6066 pred parlamentom Viktórie
#6069, Spring Street
#6047, Spring Street
#6043, Spencer Street Bridge
#3008, linka 109, Spencer Street Bridge
Alstom X'Trapolis 100 na historickom moste prechádza ponad električkovú trať
Konečná liniek 70 a 86 v rozvíjajúcom sa prístave
#6020, La Trobe Street
#5902-AO, 6044, linka 11, 235, Collins St
Čítačka bezkontaktných čipových kariet mimo prevádzky
Z pôvodnej železničnej trate zostali železničné stanice aj časti nástupíšť
Linka 96 od roku 1987 používa značnú časť zrušenej železničnej trate do St. Kildy
#6067, linka 96, St Kilda, The Esplanade
#6085, linka 96, St Kilda, The Esplanade
#6021 nad plážou
Konečná linky 96 s intervalom až do 4 minút v špičke pozostáva z dvoch koľají
Prístrešky na konečnej linky 96
Dve série melbournských električiek Flexity Swift (#6001 - 6050 a #6051 - 6090) sa od seba líšia kabínou vodiča a čelami
Interiér električky Flexity Swift
Čítačka bezkontaktných čipových kariet Vix
Pojazďovaný zastávkový mys s nástupnou hranou vo výške dverí
Úplne nová električka Flexity Swift
Pojazďovaný zastávkový mys už bez smerových stĺpikov, aké je možné vidieť na protiľahlej zastávke
Vodiči áut poctivo dodržiavajú povinnosť zastaviť pred električkou stojacou v zastávke
Električka čaká na opustenie výstupišťa/nástupišťa druhým vozidlom
Porovnanie dvoch najkapacitnejších typov električiek v Melbourne
#6073, Nicholson Street
#6025, Nicholson Street
Štvorica čítačiek čipových kariet pri dvojici dverí
Upozornenia pre cestujúcich
Toho času najnovšie električky, 33,5-metra dlhé Flexity Swift, vyrába austrálska pobočka firmy Bombardier v Dandenongu od roku 2013
Bourke Street
Električky v Melbourne obsluhujú takmer každú väčšiu ulicu a výnimkou nie je ani nová štvrť, ktorá vyrástla na mieste bývalého prístavu
Flexity Swift pod domom, ktorého väčšiu časť tvorí parkovanie
V danom čase najnovšia konečná električiek - Victoria Harbour - sprevádzkovaná v roku 2014
Bombardier Flexity Swift z roku 1995 v centre Viedne
Konečná metra z Rotterdamu na centrálnej stanici v Haagu
Jednotka metra ide z Rotterdamu do Haagu
Na linke U6 vo Viedni jazdia vozidlá ľahšej stavby
Súprava typu Bombardier T odchádza na obratovú koľaj v konečnej stanici Siebenhirten
Súprava štyroch vozidiel Bombardier T vchádza do stanice Am Schöpfwerk
Vozeň metra linky U6 na zdvihákoch
Vozeň metra linky U6 počas Tramwaytagu 2019
Bombardier CR4000 na konečnej Beckenham Junction
Interiér električky Bombardier CR4000
Interiér električky Bombardier CR4000 s oknom a sedením v kĺbe
Bombardier CR4000 a Stadler Variobahn boli v roku 2018 jedinými dvomi typmi električiek prevádzkovaných v Londýne v celkovom počte 35 ks (1 električka CR4000 vyradená po nehode)
Bombardier CR4000 na križovatke tratí
Bombardier CR4000 na konečnej New Addington, kam vedieť trať po kopcovitom teréne
Električky Bombardier CR4000 sú dlhé 30 m, široké 2,65 m a jazdia po tratiach s rozchodom 1435 mm maximálnou rýchlosťou 80 km/h
Bombardier CR4000 odchádza ku križovatke tratí pri zastávke Sandilands, ktorá sa smutne zapísala do histórie novodobých londýnskych električiek
Bombardier CR4000 na ulici v centre Croydonu vyhradenej len pre električky
Označovanie novodobých električiek pokračuje číslovaním po poslednej električke, ktorá dojazdila v roku 1952 (#2529)
Bombardier CR4000 na začiatku strmého klesania v centre mesta
Bombardier CR4000
Míňajúce sa vlakoelektričky v regióne
Zákaz vykladania si nôh na sedadlá, ktoré je v západnej Európe pomerne rozšírené
Kampaň proti cestovaniu načierno
Interiér tram-trainu Bombardier ET 2010
Konečná linky S4 Öhringen-Cappel priamo na dvojkoľajnej železničnej trati
Interiér tram-trainu Bombardier ET 2010
Výška podlahy vlakoelektričiek ET 2010 je 646 mm resp. 889 mm pri prvých / zadných dverách
Vybrané spoje linky tram-trainovej linky S4 sú skrátené po Heilbronn a Schwaigern, časť pokračuje takmer 2 hodiny až do Karlsruhe
Bombardier ET 2010 v centre mesta Heilbronn
Bombardier ET 2010 v centre 120-tisícového mesta Heilbronn
Míňajúce sa tram-trainy Bombardier ET 2010, ktoré boli v rokoch 2011 - 2018 vyrábané vo Viedni a Budyšíne
V meste Heilbronn jazdia iba tram-trainy, ktoré na troch linkách pokračujú v štyroch smeroch ďalej do regiónu
Odstavné plochy pre tram-trainy v Heilbronne, vedľa ktorých (na prostredných koľajách) končí úsek s platnosťou električkových predpisov a začína úsek s platnosťou železničných predpisov
Vlakoelektričky Bombardier ET 2010 sú 37 m dlhé a 2,65 m široké
Vlakoelektričky ET 2010 pred železničnou stanicou
Vlakoelektrička v električkovom režime
Tram-train ET 2010 v električkovom režime
Električková trať s vlakoelektričkou ET 2010
Dvojsystémová vlakoelektrička ET 2010 dokáže jazdiť v napäťových sústavách 15 kV 16,7 Hz a 750 V =
Vlakoelektrička Bombardier ET 2010 prichádza po železničnej trati
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie