imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
Rumunsko
› Arad
Cestovné lístky
Medzimestská linka 11.
#303 je na linke 11 stálica už niekoľko rokov
Duewag GT8 nezvyčajne na medzimestskej linke 11.
Duewag M8S (ex Essen)
Esslingen GT4 so svetlami z T4D.
Duewag GT6 v centre mesta
Ex. Berlínsky Mercedes v Arade
Kĺbové Citaro dopravcu Pito trans
Esslingen GT4 (Ex. Hannover).
Jeden z mnohých "hranatých" oblúkov v meste
Hlavná stanica v Arade po rekonštrukcii
Prototyp električky Astra Imperio Civitas
Súprava T4D+B4 (Ex. Halle)
Autoškolská T4D
Duewag GT6 #108 s fialovou reklamou ktorá prekrýva pôvodný lak z Nemecka
Duewag GT8 z roku 1966 (ex Ruhrbahn)
Astra Imperio
Duewag GT8 z roku 1960 (ex Ruhrbahn)
T4D+B4D (ex Halle)
Astra Imperio z roku 2014 pri kostole sv. Trojice
Astra Imperio
Astra Imperio
Esslingen GT4 (ex Ulm ex Stuttgart)
Esslingen GT4 (ex Ulm ex Stuttgart) na zrekonštruovanom moste cez rieku Mureș
Duewag GT8 (ex Essen) vchádza na zrekonštruovaný most
Esslingen GT4 (ex Stuttgart)
Aradské električkové trate do priemyselných oblastí majú jedno spoločné - električkové zastávky sú veľmi ďaleko od objektov, a tak sú nevyužívané cestujúcimi
Duewag GT6 (ex Innsbruck ex Bielefeld)
Duewag GT6ZR (ex Würzburg ex Hagen)
Duewag GT6ZR (ex Würzburg ex Hagen) v mieste pripojenia trate z vozovne
Električková trať do vozovne v dezolátnom stave
Pôvodom innsbrucké električky Lohner GT6 #77 a Duewag GT6 #42 (ex Bielefeld)
Duewag M8S (ex Essen)
Električky Esslingen GT4 (ex Ulm ex Stuttgart) a Duewag M8S (ex Essen) vo vozovni
Duewag M8S (ex Essen)
Duewag GT8 (ex Essen) s Mickey Mousom, ktorý však má cez hlavu nainštalovaný štítok s EČV
Duewag GT8 (ex Essen) s Mickey Mousom
Budova depa električiek
Súprava Duewag GT6 #304 + Duewag B4 (ex Rhein-Neckar ex Bielefeld) je vybavená aj záclonkami a nasadzovaná na regionálnu električkovú trať
Vozovňa električiek s vozidlami z druhej ruky
Vozovňa električiek je návratom do Nemecka a Rakúska niekoľko desaťročí dozadu
Duewag M8S (ex Essen) na novozrekonštruovanom moste
Potreba zúženia štrbiny označovača cestovných lístkov bola vyriešená použitím hliníkového plechu a nitovačkou
Interiér električky Duewag M8S (ex Essen)
Interiér električky Duewag M8S (ex Essen)
Aj keď podľa transparentu električka ide až do Nemecka, predsa len svoju cestu ukončí v rumunskom Arade
Pohľad na jednokoľajnú trať s obmedzenou rýchlosťou 20 km/h
Označovač Elgeba MC 600mo
T4D (ex Halle)
Obratisko Piaţa Gai pri západe slnka
Vratná výhybka na konci jednokoľajnej trate so slučkou
T4D (ex Halle) na konečnej Piaţa Gai s ulicou a zastávkou po rekonštrukcii
Kanál priamo pod výhybkou
Esslingen GT4 (ex Ulm ex Stuttgart) vychádza z obratiska na dvojkoľajnú električkovú trať
Kríženie električky so zvyškom železničnej koľaje
Koľajová križovatka úzkorozchodnej električkovej trate so železnicou
Volkswagen T4 / Kutsenis City III (ex Halle ex Bazilej) má ešte pôvodnú linkovú orientáciu
Spomienka na pôvodnú konečnú stanicu regionálnej električkovej trate Arad – Podgoria v Arade, na ktorej mieste je dnes kruhová križovatka
T4D+B4D (ex Halle) pred radnicou
Duewag GT6 (ex Innsbruck ex Bielefeld) stále propaguje vodný svet pri Innsbrucku
Duewag GT6 (ex Bochum) sa míňa s električkou T4D (ex Halle)
Duewag GT6ZR (ex Würzburg ex Hagen) v historickom centre
Duewag GT8 (ex Essen) vchádza na mestský bulvár
Esslingen GT4
T4D (ex Halle)
T4D (ex Halle)
Duewag GT8 (ex Essen)
Úzka zastávka v Arade
Električka Esslingen GT4 pôvodom zo Stuttgartu prežíva aj po zrušení prevádzkovania klasických električiek v tomto nemeckom meste
Extrémne úzka zastávka električiek umožňuje prístup len v zástupe
Lohner GT6 (ex Innsbruck) nesie nielen pôvodné evidenčné číslo dopravcu IVB, ale aj pôvodnú reklamu v nemčine
Duewag GT6 (ex Rhein-Neckar) na výpadovke z mesta
Koľajová križovatka dvojkoľajnej regionálnej električkovej trate s rozchodom 1000 mm a jednokoľajnej železničnej trate s rozchodom 1435 mm
Duewag GT8 (ex Essen) na dvojkoľajnej električkovej trati za hranicou Aradu
Duewag GT8 (ex Essen) k opustenému areálu kombinátu nepriviezol ani neodviezol žiadnych cestujúcich
Zarastená trať ku chemickému kombinátu bola vybudovaná v roku 1978 ako odbočka z trate regionálnej električky do Podgorie
Zarastené výstupište električiek s neplatnými cestovnými poriadkami a nefunkčná predajňa cestovných lístkov
V obratisku pri chemickom kombináte zhrdzavela už aj tabuľka s maximálnou povolenou rýchlosťou električiek 5 km/h
Veľkokapacitné obratisko električiek z roku 1978 pri chemickom kombináte sa zmenilo na ruinu podobne ako samotný kombinát
Dočasná konečná zastávka linky 11 so súpravou Duewag ET6 #1014 + Duewag EB6 #1054 počas rekonštrukcie mosta do mestečka Ghioroc
Najkapacitnejšie električky jazdia do regiónu. Raz za niekoľko hodín
Originálny zastávkový prístrešok vybudovaný s použitím laminátových "škrupín" z električiek Tatra
Prítomnosť regionálnej električkovej trate v burine naznačujú stožiare s trakčným vedením
Električka ITB Vo56 v múzeu
Muzeálna súprava rumunských električiek Timiş2
Pohľad na zatvorené múzeum električiek pri Arade
Historické električky Gotha T57 a Gotha T2D + Gotha B2-64
Depo regionálnej električky v Ghiorocu slúži ako múzeum električiek
Vznik regionálnej železnice Arad – Podgoria sa datuje do roku 1906
Do roku 1991 trať pokračovala ďalej do mestečka Pâncota, neskôr zostali koľaje slepé a slúžili ako nástupište pre smer do Aradu
Pohľad na ukončenie trate v roku 2014, v tom čase však neprevádzkovanom z dôvodu výstavby nového mosta cez železničnú trať
Koľajový triangel v mestečku Ghioroc, ktoré bolo uzlom regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria
Trať mala rozchod 1000 mm a rovnaký rozchod zostal na doteraz prevádzkovanom úseku
Bývalá zastávka Galșa na regionálnej elektrickej železnici Arad – Podgoria
Bývalé depo regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria, ktorá do týchto končín prestala byť prevádzkovaná v roku 1991
Bývalá stanica regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria, ktorá končila práve v mestečku Pâncota
Bývalé depo regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria pri mestečku Pâncota sa zmenilo po 23 rokoch od skončenia prevádzky na ruinu
Esslingen GT4 #012
Pohľad do depa
Električková zastávka má električkové sedadlá
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie