imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
Španielsko
› Barcelona
Niektoré súpravy radu 213 chodia tiež v dvojiciach
Podobne ako v metre, do regionálnych vlakov jedine s platným cestovným lístkom
Interiér elektrickej jednotky radu 451
Vlaková stanica Estació de França
Zastávka ako pre Sládkoviča
Informačné tabule s odchodmi metra a vlakov
Označenie stanice spoločnosti FGC, použivané dokonca aj na zubačkach či lanovkách
Aj Solarisy v Barcelone majú rovnako zle využitý priestor v interiéri ako v Bratislave
Modré solarisy ako náhrada za modrú električku
Zastávkový označník konečnej linky 111 pred známou bazilikou na Tibidabe
#4303, 8472 LXV, linka 111, Tibidabo
Jazda lanovkou na Tibidabo ponúka výhľady na mesto aj zábavný park
Vo vlakoch a metre sú narozdiel od Slovenska, rezerované sedačky výraznejšie odlíšené, a to inou farbou
Hybridný Solaris Urbino 18 III s peknou reklamou na nákupné centrum
Aj po vyše 20 rokoch vyzerá prvá generácia Citár v celkom zachovalom stave
#5658, 8137 LHG, linka 88, Plaça de les Drassanes
Dolná konečná stanica a stredná podpera lanovky z prístavu na kopec Montjuic
Pohľad z konečnej stanice lanovky na kopci Montjuic
#3368, 5324 LRS, linka A1, Espanya
Stretnutie švédskych autobusov v Barcelone
Modernizované súpravy 213 zabezpečujú vlakovú dopravu a metro na trati s rozchodom 1000mm
Niektoré úseky linky metra L9 vedú v dvoch úrovniach
#405, 7567 DLK, linka 02, Ronda del Guinardó
#2440, 2441, 9627 DZG, 9631 DZG, linka 22, Carrer de la Gran Vista
MAN NM253F / Castrosua XS.40 Magnus na zastávke vo strmom svahu
Mercedes-Benz 516 CDI / Indcar Strada na zastávke v strmom stúpaní
#3016, linka L3, Penitents
Staré turnikety pri vstupe do stanice metra Penitents
Mercedes-Benz 516 CDI / Indcar Strada odstavený v strmom klesaní
Mercedes-Benz 516 CDI / Indcar Strada odstavený v strmom klesaní
Minibusy Mercedes-Benz 516 CDI / Indcar Strada na ulici so spomaľovacími vankúšmi
Interiér vozňa vyrobeného firmami Leitner a SigmaCabins, ktorý slúži od roku 2021
Interiér vozňa vyrobeného firmami Leitner a SigmaCabins, ktorý slúži od roku 2021
Výhybňa lanovej dráhy na Tibidabo
Lanovka na Tibidabo bola sprevádzkovaná v roku 1901
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy na Tibidabo
Horná stanica lanovej dráhy sa nachádza v zábavnom parku Tibidabo, ktorý bol otvorený v roku 1905 a je jedným z najstarších doteraz fungujúcich zábavných parkov na svete
Vozeň vyrobený firmami Leitner a SigmaCabins
Pri prestavbe lanovej dráhy v rokoch 2019 - 2021 bol zmenený rozchod z 1000 mm na 1400 mm
Interiér vozňa vyrobeného firmami Leitner a SigmaCabins, ktorý slúži od roku 2021
Interiér vozňa vyrobeného firmami Leitner a SigmaCabins, ktorý slúži od roku 2021
Interiér vozňa vyrobeného firmami Leitner a SigmaCabins, ktorý slúži od roku 2021
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy na Tibidabo
Citaro odbočuje doľava z pravého pruhu na špeciálny signál
#3506, 4410 JVW, linka H4, Plaça Kennedy
Lanovka Telefèric del Port s vežami Sant Sebastià a Jaume I
Pôvodne bola lanovka rozdelená na dve časti, každá fungovala s dvoma kabínami
Zariadenie v stanici Sant Sebastià
Lanovka ponúka výborné výhľady na Barcelonu
Kabína v stanici nad prístavom
Interiér kabíny
Zariadenie v stanici Sant Sebastià
#5839, linka U19, Passeig de Joan de Borbó
Konečná lanovky Telefèric del Port vysoko nad Stredozemným morom
Veža Sant Sebastià, kde lanovka končí
Veža Torre Jaume I bola až do roku 1966 najvyšším pylónom visutej lanovej dráhy na svete
Pohľad na lanovú dráhu Telefèric del Port zo stanice Miramar
Visutá lanová dráha Telefèric del Port má pohnutý osud
Irisbus Citelis 12 / Castrosua Versus 12M GNC stúpa na vrchol Montjuïcu
#3843, 8481 GZP, linka E70, Av. de Rius i Taulet
#100, 9954 GBB, linka LH2, C/ Llobregat
#0023 LRH, 8539, linka H16, Avenida d'Eduard Maristany
Konečná električkovej linky T5
#5641 JBR, 600, linka B7, Avenida d'Eduard Maristany, Av. Eduard Maristany - Estació Rodalies
#5399 LWY, 5841, Avinguda de la Platja, Av. de la Platja - Eduard Maristany
Náhradná doprava za lanovku
#3174 LCJ, 5528, 8332 LLV, 8619, linka 24, H16, Plaça de Catalunya
Večerná výcviková jazda pre vodičov
Informácie na zastávke električiek
Informačný displej v metre linky L7
Informačný displej v metre linky L7
Depo historických električiek (Tramvia Blau)
Indcar Mobi pred Parkom Güell
Značná časť Barcelony sa nachádza vo svahoch a na dopravu tu často slúžia viac-menej funkčné eskalátory
Značná časť Barcelony sa nachádza vo svahoch a na dopravu tu často slúžia viac-menej funkčné eskalátory
#0823 KGS, 3616, linka H6, Plaça de Lesseps
Vyhradené jazdné pruhy na nábreží
Navigácia k zastávkam autobusových liniek
#4999 LXD, 5850, Plaça de Catalunya
#0023 LRH, 8539, linka H16, Plaça de Catalunya
#0023 LRH, 8539, linka H16, Plaça de Catalunya, Pl Catalunya - Portal de l'Àngel
Volvo B5LH / UNVI Urbis 2.5DD
Volvo B5LH / UNVI Urbis 2.5DD
Medzi letiskom a centrom Barcelony premávajú špeciálne autobusy
Volvo B12MA / Sunsundegui Astral na prímestskej linke
Autobusom v Barcelone bežne slúžia aj jednopruhové cesty
Vyhliadkový autobus UNVI Urbis 2.5DD s lesklým polepom
#2530, 7611 LVJ, linka X1, Carrer d'Aragó
Citaro pri Gaudího majstrovskom diele Casa Batlló
Vyznačený priechod cez električkovú trať
Na prekonávanie výškových rozdielov v Barcelone sa používajú aj eskalátory
Najbližšie odchody liniek metra
#02, linka T4, Carrer de Wellington
#05, linka T4, Avinguda Meridiana
Intervalový cestovný poriadok expresnej linky X1 a jej schéma
Nástupište z betónových prefabrikátov namiesto zastávkového zálivu
Grafický výlukový oznam
Farebný zastávkový informačný displej od firmy aesys s nízkou obnovovacou frekvenciou
Navigácia k náhradnej doprave
Navigácia k náhradnej doprave
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie