Skôr by som povedal, že už bez električkovej trate. Fotka vznikla len "nedávno" po zlikvidovaní trate, o novej sa samozrejme ani nechyrovalo, navyše sa s ňou ani len nerátalo.
Na obrázku je inak zachytené "dlhodobé provizórium" po vytrhaní pôvodnej jednokoľajky. Na úseku medzi Štúrovou a Kostlivého ulicou boli zriadené "dočasné" parkovacie miesta spevnené panelmi a všeličím možným (za ďažďa tam ale aj tak bolo viac blata ako pevnej plochy).
V čase vzniku obrázka sa viedli siahodlhé polemiky o budúcnosti tejto ulice. Najprv sa tam plánovala štvorprúdovka ako náhrada plánovanej radiálnej komunikácie Amfiteáter – Moldavská popod úbočie Terasy (kde sú átriové domčeky), neskôr vznikol úplne opačný extrém, a síce urbanisti chceli Kuzmányho ulicu "naporcovať" a spraviť z nej spleť slepých uličiek a vjazdov na parkoviská. Ulica ako taká nemala byť prejazdná v celej dĺžke ani jedným smerom a napríklad pri AB SMZ (dnes BCK) mala byť zaslepená bez možnosti výjazdu do križovatky Štúrova × Žižkova.
Na obrázku je inak zachytené "dlhodobé provizórium" po vytrhaní pôvodnej jednokoľajky. Na úseku medzi Štúrovou a Kostlivého ulicou boli zriadené "dočasné" parkovacie miesta spevnené panelmi a všeličím možným (za ďažďa tam ale aj tak bolo viac blata ako pevnej plochy).
V čase vzniku obrázka sa viedli siahodlhé polemiky o budúcnosti tejto ulice. Najprv sa tam plánovala štvorprúdovka ako náhrada plánovanej radiálnej komunikácie Amfiteáter – Moldavská popod úbočie Terasy (kde sú átriové domčeky), neskôr vznikol úplne opačný extrém, a síce urbanisti chceli Kuzmányho ulicu "naporcovať" a spraviť z nej spleť slepých uličiek a vjazdov na parkoviská. Ulica ako taká nemala byť prejazdná v celej dĺžke ani jedným smerom a napríklad pri AB SMZ (dnes BCK) mala byť zaslepená bez možnosti výjazdu do križovatky Štúrova × Žižkova.