Čie trolejbusy? Solarisovské??? Tak potom Ti nerozumiem. Ak sa Ti páčia ich autobusy, ako sa Ti môžu nepáčiť ich trolejbusy? Veď sú vzhľadovo úplne zhodné.
Re #104 J: Neviem, či to má cenu ťahať aj sem, na K-reporte už dávno zúri neľútostná diskusia medzi zaástancami a odporcami trolejbusov v Prahe. Neodpustím si však Papyrovu myšlienku, že za tie nekresťanské prachy, čo sa dali na barrandovskú električkovú trať by sa dal v pohode zatrolejovať celý západný breh Vltavy. Ale vieš, Praha na to akože nemá...
Inak nedávno ste sa na BA diskusii hádali o tom, či by Praha mala zaviesť trolejbusy. V DP kontakt je napísane, že autobusom DPP pripadá až 10% z celkovej emisie NOx na území Prahy. Ale výstavbou traťe na barandov sa to sníži. Avšak keby tie peniaze použili na trolejbusy....
Štátne zastupiteľstvo Brno ide prešetrovať konanie polície pri vyšetrovaní zatopenia pražského metra.
Mat3j: Čo je na SORe oprati Solarisu nekvalitné. Ja by som videl len výhodu Solarisu v nerezovom skelete a NP. To či sa ti voz lúbi alebo nie nehrá rolu. A SOR je veľmi pekný bus, len mu treba prísť na chuť.
Dnes o 10:00 našli v Pražskom metre na trase linky A mrtveho človeka na koľajniciach. Mal 27 rokov a sám skočil pod vlak. Identifikácia bola mimoriadne ťažká.
A inak bol by som radsej, keby vtedy DPB investoval namiesto SORov do 10 metrových Solarisov. Jediná škoda je, že keď sa kupovali SORy tak SU 10m ešte neexistovali .
Hehe, tak ale ty máš dosť veľké šťastie.
Okrem tej KT8-cky som sa neviezol uz v nicom zvláštnom . Ale aj ja to snáď niekedy dobehnem :o)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír