Reakcia na: Ikarus4083 #4835:
Pravdepodobne šlo o dohodu podnikov SAD, koniec koncov vtedy boli len 3 (BA, BB a KE). Druhou možnosťou je, že šlo o rovnakého dodávateľa, ktorý dodal jeden rovnaký dizajn.Určite neboli dizajn stanovený centrálne, nakoľko (aspoň sa mi tak marí) nie všetky prevádzky mali tento vzor a DP ho nemali už vôbec.
Peon
Pri Kurpark Oberlaa by sa však asi musel vybudovať pre električku nadjazd, lebo ak tomu správne rozumiem, tak metro bolo postavené aj na mieste električkovej trate (v minulosti tam premávala linka 67, neskôr náhradná autobusová linka 67E).
Ak si dobre pamätám, tak aj kvôli predĺženiu linky U2 z Pratesternu na Stadion sa nejaká električková trať zrušila. Po nej už nič nezostalo?
V súvislosti s predlžovaním metra (U2) si pamätám aj jeden opačný príklad: Linka 26 bola predĺžená na Hausfeldstrasse (prestup na vlak aj metro). Sídlisko v okolí tej stanice týmto získalo električku.
zrušená električková trať pri novej stanici metra U1 Altes Landgut
zrušená električková trať pri Kurpark Oberlaa (U1)
zrušená električková trať pri Kurpark Oberlaa