Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ikarus4083 #4835:
Pravdepodobne šlo o dohodu podnikov SAD, koniec koncov vtedy boli len 3 (BA, BB a KE). Druhou možnosťou je, že šlo o rovnakého dodávateľa, ktorý dodal jeden rovnaký dizajn.

Určite neboli dizajn stanovený centrálne, nakoľko (aspoň sa mi tak marí) nie všetky prevádzky mali tento vzor a DP ho nemali už vôbec.
Reakcia na: Isidor #4817:
Čo si myslíte, je rušenie električkových tratí vo Viedni kvôli predlžovaniu metra správne? Vážne by nestálo za pokus tie trate nechať a buď mimoriadne alebo pravidelne v čase špičiek tam nechať električky jazdiť? Bolo by to také finančne neefektívne pre mesto?

Pri Kurpark Oberlaa by sa však asi musel vybudovať pre električku nadjazd, lebo ak tomu správne rozumiem, tak metro bolo postavené aj na mieste električkovej trate (v minulosti tam premávala linka 67, neskôr náhradná autobusová linka 67E).

Ak si dobre pamätám, tak aj kvôli predĺženiu linky U2 z Pratesternu na Stadion sa nejaká električková trať zrušila. Po nej už nič nezostalo?

V súvislosti s predlžovaním metra (U2) si pamätám aj jeden opačný príklad: Linka 26 bola predĺžená na Hausfeldstrasse (prestup na vlak aj metro). Sídlisko v okolí tej stanice týmto získalo električku.
Existoval v 90-tych rokoch nejaký predpis, ktorý určoval dizajn cestovných lístkov používaných podnikmi SAD v MHD? Lístky s takýmto dizajnom (https://imhd.sk/bb/galeria-media/2236/cestovne-listky/174389/Cestovny-listok-4-Sk?&ref=bb%2Fgaleria%2F2236%2Fcestovne-listky%3F) len v rozdielnom farebnom prevedení sa používali takmer v každom meste, kde bola MHD prevádzkovaná SAD-kami, tak ma zaujíma, či bol dizajn lístkov iba na vzájomnej dohode jednotlivých podnikov, alebo určený napr. ministerstvom a pod.
Reakcia na: Troll #4832:
Byť výpravcom, pustím im do toho vlak. A najradšej rovno po nástupišti ? .
Reakcia na: Dispecer #4830:
ešte že na toto peniaze majú! Kam šliapli, tam to dodrbali, ale hlavne že riešia rebranding!
Ten pocit, keď vieš, že stále existuje ešte zopár vozidiel Arriva vo farbách Veolie, či dokonca Connexu a...
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2017/9/19/skupina-arriva-mn-barvy-i-logo-zmny-se-budou-tkat-i-eskch-autobus
Reakcia na: S499.1023 #4828:
Prepáč, ale nebudem komentovať výber fotografie k článku na inej stránke. ?
Reakcia na: Dispecer #4827:
CapaCity na MHD Malacky (nepíšu o tom, že by fotka bola ilustračná ?) udivuje ešte viac.
Reakcia na: Davidoshmhd #4826:
Hej, bratislavské CapaCity. Sa divím, že sa S499 nad takýmito detailami diví... ?
Reakcia na: S499.1023 #4825:
Na fotke je Mercedes. ?
Reakcia na: Peon #4818:
Pýtal som sa kamoša, ktorý má k tomu blízko, jeho odpoveď je takáto:
"Je to prenájom na obdobie tohto GVD z dôvodu nedostatočného počtu reštauračných vozňov ZSSK, turnusová potreba je 11 a ZSSK má len 11 klimatizovaných a 4 neklimatizované. Aby zostala nejaká záloha, tak sa prenajali 2 vozne ČD (nie JLV, to je len servisná spoločnosť tak ako WGS) viac menej výmenou za 3 vozne ARpeer ktoré už boli na Slovensku nadbytočné vzhľadom na zrušenie poskytovania služieb na úseku KE-ZV-BA."
Reakcia na: Viko #4821:
A čo na tom? TTo sa bežne robí, každé vozidlo, či už hnaceie alebo vlečené, má svoju hodnotu KEV-ov a podľa toho sa vyrovnáva.
Reakcia na: Viko #4821:
Moment, to na nejakých vlakoch (tipujem "Košice - Praha" a späť) jazdia vozne ZSSK (WGSKE), ale servis v nich posytuje JLV? Alebo tam jazdia so službami WGSKE? Na ich webe však žiadnu trasu do Česka nevidím. A reštauračných vozňov ČD so servisom JLV jazdí na Slovensku každý deň v úseku "Kúty - Štúrovo" dosť. Tak čo je to za vyrovnávku? Navyše podľa webu JLV zdá sa, že oni jazdia aj na "Košice - Praha" a späť.

Pokiaľ viem, ČD majú nové / lepšie lokomotívy ako ZSSK a ich vozne na prepravu cestujúcich tiež nie sú na zahodenie. Jazdí viac vozňov ZSSK v Česku alebo vozňov ČD na Slovensku? Vyrovnávajú sa medzi sebou aj finančne?

Reakcia na: Peon #4820:
Takže ty by si ako vyrovnávku za reuštaurák ponúkol lokomotívu? ?
Reakcia na: 810zssk #4819:
Vyrovnávka výkonov takýmto spôsobom? ? Nebolo by lepšie poskytnúť našim radšej nejaký osobný vozeň ČD z EC vlakov alebo rovno lokomotívu? Tak aj slovenské reštauračné vozne patria ZSSK (a nie WGSKE)?
Reakcia na: Peon #4818:
Nejde o restauracny vozen JLV, ale o restauracny vozen CD, ktory jazdi na vlakoch ZSSK ako vyrovnavka vykonov.
Prečo sa zjavil na niektorých vnútroštátnych rýchlikoch "Bratislava - Košice" reštauračný vozeň JLV? Personál a služby tam poskytuje WGSKE. To si ho naši krátkodobo alebo dlhodobejšie prenajali? Keby ho kúpili, tak by ho asi prefarbili predpokladám...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement