Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Podla tvojho a Jancurovho vykladu prava:
a) Ak zacnem na trase Bratislava-Kosice jazdit RSTZARZ (rychliky s totoznymi zastavkami ako rychliky zlocineckej) raz denne, stat si nemoze objednat dalsie rychliky aby tam bola primerana frekvencia?
b) Ak zacnem na trase Bratislava-Kosice jazdit RSTZARZ s tromi voznami, stat si nemoze objednat dalsie rychliky, aby tam bola primerana kapacita?
c) Ak zacnem na trase Bratislava-Kosice jazdit RSTZARZ s parnym rusnom a voznami s Vmax 60 km/h, stat si nemoze objednat dalsie rychliky, aby tam existovalo dostatocne rychle spojenie?
Reakcia na: zakaznik #4574:
A IC by mali totozne zastavky s Regiojetom?
Reakcia na: zakaznik #4573:
1. Preco nie je mozna?
2. Nie je.
Reakcia na: 810zssk #4572:
Regiojet má totožné zastávky s rýchlikmi?
Reakcia na: 810zssk #4569:
Povedal si. Keďže súťaž nie je momentálne možná, tak jediná uskutočniteľná verzia Tomtomovho plánu je, že to bude jazdiť Štátna čierna diera na komerčné riziko.
Reakcia na: zakaznik #4571:
Rychliky Bratislava - Kosice nie su v subehu s RegioJetom?
Reakcia na: S499.1023 #4568:
Spraviť objednávku a následne čakať až priestor opustí súčasný dopravca považujem za mimoriadne stupídny plán. Keďže, ako iste viete, legislatíva neumožňuje dotovať linku v súbehu s komerčne jazdiacim dopravcom.
Reakcia na: S499.1023 #4567:
Maxi Klasik som mal jeden rok, do maja 2015. Uz rok a pol ho teda nemam a ani v dohladnej dobe mat nebudem, vzhladom na to ze vlaky ZSSK som z roznych dovodov (redukcia vlakov, nedostatocna kapacita, odmietanie zabezpecit elementarnu bezpecnost vyhodenim nackov z vlaku a podobne) takmer prestal vyuzivat. Kazdopadne, aj ked som drzitelom Maxi Klasiku bol, tak som vzdy podporoval sutazenie co najviac trati. Napokon ale moja filozofia v tejto oblasti predpoklada, ze dalsie tendre by uz boli robene kvalitne a zahrnali plnu tarifnu integraciu (vznik "narodnej tarify" som vzdy povazoval za predpoklad pre moznost realizovat tendre - v tomto pristup k Bystrici sklamal).
Reakcia na: zakaznik #4565:
Nie, nema. Nevkladaj mi do ust nieco co som nepovedal.

Som za to aby stat objednaval expresne spojenie Bratislavy a Kosic, nakolko komercny rozsah dopravy z viacerych hladisk nepostacuje. Nikde som ale nenapisal ze pozadujem aby to jazdila ZSSK, prave naopak, podporujem aby sa co najviac objednavanej dopravy sutazilo.
Reakcia na: zakaznik #4565:
Ale inak ja osobne vidím u Zlošuka požiadavku na IC v objednávke, nie na IC ZSSK.
Reakcia na: zakaznik #4565:
Že by bol držiteľom Maxi Klasiku? Mám preverené, že používanie tohto dokladu spôsobuje režimkárske názory ? .
Reakcia na: S499.1023 #4564:
810zssk má tiež dlhodobo požiadavku na IC ZSSK.
Reakcia na: zakaznik #4563:
Tak tam je to jednoznačné - žlté vlaky a autobusy sú podlé a neslovenské. Ale myslím, že na tomto DF Andrej Danko nediskutuje.
Reakcia na: S499.1023 #4562:
Andrej Danko.
Reakcia na: zakaznik #4561:
A on sa tu niekto dožadoval réžie ZSSK?
Reakcia na: S499.1023 #4560:
Netreba. Ani Bratislava - Košice v réžií ZSSK netreba imho.
Reakcia na: zakaznik #4555:
Treba teda podľa tvojho názoru zaviesť expresné vlaky Makov - Velké Kapušany? Však tam sa tiež platia rovnaké dane.
Reakcia na: zakaznik #4554:
A ony iné základné dopravné obslužnosti okrem územného obvodu samosprávneho kraja neexistujú?
Reakcia na: zakaznik #4554:
Este ad uzemny obvod samospravneho kraja: Takze vlaky Trnava-Bratislava prestaneme objednavat tiez?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.