Podla tvojho a Jancurovho vykladu prava:
a) Ak zacnem na trase Bratislava-Kosice jazdit RSTZARZ (rychliky s totoznymi zastavkami ako rychliky zlocineckej) raz denne, stat si nemoze objednat dalsie rychliky aby tam bola primerana frekvencia?
b) Ak zacnem na trase Bratislava-Kosice jazdit RSTZARZ s tromi voznami, stat si nemoze objednat dalsie rychliky, aby tam bola primerana kapacita?
c) Ak zacnem na trase Bratislava-Kosice jazdit RSTZARZ s parnym rusnom a voznami s Vmax 60 km/h, stat si nemoze objednat dalsie rychliky, aby tam existovalo dostatocne rychle spojenie?
a) Ak zacnem na trase Bratislava-Kosice jazdit RSTZARZ (rychliky s totoznymi zastavkami ako rychliky zlocineckej) raz denne, stat si nemoze objednat dalsie rychliky aby tam bola primerana frekvencia?
b) Ak zacnem na trase Bratislava-Kosice jazdit RSTZARZ s tromi voznami, stat si nemoze objednat dalsie rychliky, aby tam bola primerana kapacita?
c) Ak zacnem na trase Bratislava-Kosice jazdit RSTZARZ s parnym rusnom a voznami s Vmax 60 km/h, stat si nemoze objednat dalsie rychliky, aby tam existovalo dostatocne rychle spojenie?
810zssk
Som za to aby stat objednaval expresne spojenie Bratislavy a Kosic, nakolko komercny rozsah dopravy z viacerych hladisk nepostacuje. Nikde som ale nenapisal ze pozadujem aby to jazdila ZSSK, prave naopak, podporujem aby sa co najviac objednavanej dopravy sutazilo.