Problém vidím tam, že nemáš odpoveď na to, prečo si expresná cesta z Trenčína do Košíc zaslúži dotovanie štátu, ale cesta z Čadce do Veľkého Krtíša už nie. Platia sa snáď v uvedených mestách rozdielne sadzby štátnej dane?
A čo v tejto citácii je v rozpore so zlošukovou požiadavkou?
Ja vidím problém v tom, že ak štát objedná momentálne absentujúce IC ak ZDO, tak Jančura spustí taký rev a arbitráže, že jeho IC nie sú v ZDO, že aj Arpád Érsekújvár bleskurýchle vycúva.
"§ 30b
Základnou dopravnou obslužnosťou územného obvodu samosprávneho kraja je zabezpečenie primeranej
dopravy počas všetkých dní v týždni z dôvodu verejného záujmu, predovšetkým do zamestnania, škôl, úradov,
zdravotníckych zariadení poskytujúcich základnú zdravotnú starostlivosť, vrátane dopravy späť. Primeraný
rozsah prepráv je počet párových spojov, ktorých harmonogram určí objednávateľ."
- lenže v definícii základnej dopravnej obslužnosti sa nikde nespomína doprava do miest, kde chce zlošuk cestovať (vrátane dopravy späť). Takže nechápem, na základe čoho by si chcel vyhlásiť IC za základnú dopravnú obslužnosť.
Čo sa nízkopodlažných klasických električiek týka, má rozhodne Soplaris lepšie produkty ako Stadler - Variobahn je vyhlásený ťažký sráč s praskajúcimi podvozkami, požierajúci koľajnice a Tango je nevídaná preliezačka na úrovni Taškentvágenov. Vysokopodlažné stadtbahnové vozidlá má Stadler lepšie, pretože Solaris žiadne nemá ? .
Som zásadne proti, keďže osemnástka je už dávno fpč a všetky Interraily a Eurodominá som si musel zaplatiť sám (podľa vzoru že každý, kto bol na vojne, bol proti zrušeniu VZS) ? .
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Ak to bude hra na pseudokomercny produkt, tak to bude uberfail.