Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Našiel som vlaky, ktoré sú povinne miestenkové - EN 490 a EN 229, takže pozor. 🙂
Reakcia na: galiyosha #423:
to mozes kupit vsade v Rakusku , kde predavaju listky.
Reakcia na: galiyosha #433:
To mne odpisujú ČD aj Zločinecká Spoločnosť štandardne v tridsiaty deň. Zásadný rozdiel je však v tom, aké odpovede chodia odtiaľ a aké odtiaľ...
Reakcia na: S499.1023 #432:
Mne sa zatial neuracili odpisat ani na e-mail, z akeho dovodu predavaju tu Jugend Fereinnetzkarte ci ako len cestujucim do 19 rokov, ked plati do 19 rokov vratane. Naposledy, ked som pisal do CD, dostal som odpoved do 45 minut. A to boli, prosim pekne, 3 hodiny v noci...
Reakcia na: Andy #430:
Skús napísať na Zločineckú spoločnosť. Dostaneš odpoveď: "Vážený pán Andy, na základe našej dlhoročnej skúsenosti so zneužívaním PINpadov cestujúcimi sme pristúpili k opatreniu blebleble blueeeee. Za pochopenie Vám ďakujeme a dúfame, že budete ekologickú železničnú dopravu využívať aj naďalej".
Reakcia na: Andy #430:
V civilizovanych krajinach maju aj civilizovane zeleznice. Lenze nasa Zlocinecka spolocnost si neberie priklad z civilizovanych krajin, ale z barbarskeho Polska.
Reakcia na: TeBeCe #427:
V civilizovaných krajinách majú tie zádávačky PINov nainštalované pred okienkom, to len u nás musia vymýšlať super moderné prestrčováky cez okno.
Reakcia na: TeBeCe #427:
Je to banda debilov, modré gumy. Taký variant, že zväčšiť okienko, ich asi nenapadol, alebo možno aj napadol ale nemôže sa realizovať, pretože zlý potenciálny substrát by to zneužíval...#vomit_zlocinecka_spolocnost#.
Reakcia na: TeBeCe #427:
To "nefunguju" lebo cez noc nabobtnali a rano sa neprederu cez okienko? ? ? ?
Reakcia na: galiyosha #425:
ano, aj to spominali, ze im vyhovuju len stare typu terminalov, lebo nove sa neprepchaju cez okienko....na hlavnej stanici maju tusim len 3 platobne terminaly (ak som to dobre zachytil) a vraj sa stava ze niekedy funguje len 1 pripadne ziadny....
Reakcia na: COLOR #408:
mam fotku S-Bahnu kde jasne vidno ako vyzera (tie hranate vozne). Na nete bude az bude. 🙂
Reakcia na: TeBeCe #424:
A to neviem, ako na ostatnych, ale na (niektorych) pokladniach v Bratislave este visi cedula "Pri tejto pokladni nie je z technickych pricin mozna platba kartou, pri ktorej treba zadavat PIN kod." Netusim, ake su technicke priciny, ale cosi mi hovori, ze problem bude spocivat v nemoznosti prestrcit klavesnicu POS terminalu cez okienko... ?
dnes bol na STV2 regionalny dennik o zelezniciach...viete kolko maju zeleznice platobnych terminalov na platbu kartou pri pokladniach? "az" 32..........
Reakcia na: ufo #422:
Hej, ja som to zle pochopil s tymi miestenkovymi vlakmi. Kazdopadne vdaka za informacie. Dovol este jednu otazku: Predaju mi ten listok aj vo Viedni? ZSSK mi ho nepreda a hoci pojdem nabuduci tyzden do Brna, ak by sa to dalo kupit aj vo Viedni, siel by som sa prvykrat odviezt uz tento vikend... Este raz dik!
Reakcia na: galiyosha #375:
v Rakusku nie su povinne miestenkove vlaky, uz som to tu myslim pisal. Nemas zle cestovne poriadky , ja som teraz prebehol moj rak. Kursbuch nikde som nenasiel povinne miestenkovy vlak.
Ta karta plati aj ked mas 19, cize do 20.narodenin (bez zaruky), ja ked som mal 19 som sa prvy krat o tejto karte dozvedel, ale nekupil som si ju, lebo som myslel, ze je len do 19.narodenin, no potom som nadaval ako besny. ?
Ty este nemas 20? Uprimne vsetkym zavidim co su pod 20. ? ? ?
Reakcia na: Vladimír #376:
No tak to si ich budem musieť prezrieť pri najbližšej návšteve PO (bohužiaľ asi až v septembri), či je kvalita porovnateľná s DSZO.
"...zrejme sú s tým spokojní..."

Opravím sa skôr ako ma nejaký dobrák zdrbe za gramatiku.
Reakcia na: galiyosha #381:
Hmm... privatizácia dielní. Je pravda, že DPMP sa nikdy do podnikateľských aktivít nehrnul. Dielne sa sprivatizovali v rámci racionalizácie a ekonomickej stabilizácie podniku. Ja nie som ekonóm, nikdy som ním nechcel byť, do ekonómie sa nerozumiem a snažim sa do nej nekecať. Oficiálne stanovisko DPMP je také, že privatizáciou autobusových dielní náramne ušetril, pretože v dnešnej dobe je vraj najnákladnejšia položka samotný zamestnanec. Pôvodne to bolo schválené v lete 2003 ako experiment na jeden rok, či sa to oplatí alebo nie. Zrejme sú s tým spokojný, lebo dotyčná firma tohto roku už prevzala pod svoje krídla aj trolejbusové dielne. Ale ešte raz - do toho ja fakt nevidím, z čísiel som mal vždy hrôzu (pokiaľ to neboli čísla liniek alebo cestovné poriadky 😉 )
Reakcia na: COLOR #417:
No ale však už budme radi, že všetci vieme, ako to vlastne je. 🙂
Keby som ti na toto odpovedal, tak by to boli uz len handrkovacky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement