No ved sucasne GVD sa od tych z liet 1937/38, 1941/42, 1974-75 az tolko nelisia.
Ale inak mi tvoj prispevok trochu podrazdil zlcnik. Typicke VUD. My sme v doprave najmudrejsi, najchytrejsi, LEN MY vam cokolvek smieme navrhnut. A navrhuju jednu zastaralu a nepouzitelnu blbost za druhou. Skoda, ze neexistuje stroj casu, mohli by zamestnanci VUD odcestovat do 30. ci 60. rokov.
VÚD robí "štúdiu", ŽU má vypracovať GVD podľa vyjadrení Kubáčka.
Podľa vyjadrení istého docenta ŽU na vlajky.net majú predstavu o GVD na úrovni 30.tych až 60.tych rokov.
čo som videl, tak to posilnenie mi pripadalo len symbolické, teda veľmi slabé. V každom prípade, ak zoberieme do úvahy stav našej železničnej spoločnosti, tak akcia dopadla ešte celkom dobre.
K rýchlikovému príplatku - nechcem sa tiež púšťať tu do debaty o tomto, len stručne, myslím, že správnou konštrukciou GVD sa dajú zrušiť všetky dôvody na rýchlikový (IC, EC...) príplatok.
Nie, neznamená. Ale tú odvahu, spraviť tu skutočné ozdravenie, na ministerstve zrušiť debilný ukazovateľ "vlkm" a začať objednávať spoje adresne, zastaviť osobku na všetkých jednošukafónových lokálkach, ktoré majú cestnú alternatívu (to NEznamená na všetkých lokálkach en bloc - poznámka pre vŕŕhaffujsorzelenomodrogumného synčeka z Petržalky), nasypať hustý a pravidelný takt (to ešte u ŽSR neobjavili, dokaz, že to ide aj na neperónizovaných jednokoľajkách, sa nájde aj hneď v ČR), zaseknúť u ZSSKC kusovky, tú tu nenájde ešte pekných pár rokov nikto.
Ale to je bežné aj vo svete, aj v IDS, že nejaký druh dokladu neplatí na rýchlik. A má to svoj hlboký zmysel a logiku, vysvetlím niekedy osobne, traktáty sa mi písať nechce.
Zvýšenie cien neznamená automaticky nárast tržieb. Hlavne na krátke vzdialenosti veľa cestujúcich prešlo od sadistov k vlaku kvôli nižším cenám, možno sa to teraz zase zmení.
A ešte keď ŽU vymyslí perspektívny GVD jeden vlak za deň odvšadiaľ všade, lebo len oni vedia, aký GVD potrebuje Slovensko, potom bude revitalizácia úplne úspešná. ?
Proti zdrazovaniu nic nemam, proti rychlikovemu priplatku mam vsetko. Apropo, dobre vies ze zvysenie cestovneho sa nemusi automaticky prejavit vo vyssiom zisku. Resp. nikto negarantuje ze pri zachovani cestovneho a zmene inych parametrov by sa zisk nezvysil.
Inak povedane, treba jasne stanovit ktore trate maju perspektivu, tam zaviest hustu taktovu dopravu, ostatne zrusit a to by zisku pomohlo ovela viac ako obnova rychlikoveho priplatku.
BA-TT zdrazenie 47 centov, pokial cestujuci chce cestovat rychlikom.. zaujimava predstava ako dostat ludi do vlakov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo
A ešte keď ŽU vymyslí perspektívny GVD jeden vlak za deň odvšadiaľ všade, lebo len oni vedia, aký GVD potrebuje Slovensko, potom bude revitalizácia úplne úspešná. ?