Nie. Ale vozidlo, ktoré má len 70% NP a súčasne usporiadanie pohonu Bo´2´2´Bo´ (ak to bude skutočne štvordielne, to, čo majú doteraz, je trojdielne Bo´2´Bo´), je vhodné tak na poľskú placku.
Tieto vozidlá ma nenapĺňajú nadšením. Vôbec nechápem, prečo Bombardier prestal robiť po AEG/Adtranze zdedené GT6/8N/M/S a začal robiť pevnopodvozkové Cityrunnery/Flexity Outlook/Cityflex a tieto 70% NP čudá a zákazníci to ešte aj masovo nakupujú.
Zdravim,
imhd.sk ma noveho clena - mna
Stranky poznam a sledujem uz dlhsi cas, ale zaregistroval som sa az teraz. Dovod: mam nejake fotky autobusov, pofotene na roznych miestach, najviac ich je asi z Norwichu (GB), Peterborough (GB), ostrova Madeira. Zda sa mi zbytocne to drzat na hdd tak reku to zverejnim, mozno niekoho zaujmu.
Otazka teda znie: mali by ste zaujem?
Ak ano, ake su podmienky - rozlisenie, format, co ma byt v pokeci k tym fotkam, v akom formate to treba dodat (xls, txt?), komu to poslat atd.
Miroslav Dz. musí byť sklamaný, včera bol predkladať ponuku za Poorovu ŽOS Zvolen.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/003602-Navrh-integrovaneho-taktoveho-cestovneho-poriadku-Slovenska-pre-rok-2012.asp