Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://korzar.sme.sk/c/5263720/na-stanici-zakazali-vystavu-o-bezdomovcoch-reklamne-putace-vsak-nie.html

"V zmysle zákona o dráhach je v obvode dráhy zakázané, okrem iného, umiestňovať stavby, reklamné, propagačné zariadenia, konštrukcie a predmety, ktoré nesúvisia s prevádzkou dráhy ani s dopravou na dráhe. Železničná stanica je súčasťou dráhy... Právny poriadok SR neumožňuje udeľovať výnimky zo zákonov, preto vašej žiadosti nemôžeme vyhovieť," reagoval na žiadosť Ján Halaj, generálny riaditeľ sekcie dopravy a dráh MDPaT.

Keďže vnútri košickej stanice je množstvo reklamných pútačov firiem, ponúkajúcich náhrobné kamene, potraviny, výpredaj odevov a iné, ale aj obchody, opýtali sme sa na MDPaT, či toto zákon o dráhach dovoľuje.

"Reklamné pútače sú tam zrejme ešte na základe zmlúv spred prijatia zákona. Tieto skutočnosti však musí preveriť a prípadne uložiť sankcie Úrad pre reguláciu železničnej dopravy," odpovedala nám Mária Hrčková, zástupkyňa J. Halaja. "Vyzerá to tak, že zákon asi bude treba novelizovať, podľa toho by na stanici nemali byť ani butiky, obchody a iné podobné prevádzky." ? ?
Reakcia na: zakaznik #3561:
A ZSSK Marfa taktiež ? .
ETREND :: Bratislavské letisko ide na štvordňový režim
Vyše stovka zamestnancov bude pracovať za 60 percent mzdy, v piatok zostane doma
http://firmy.etrend.sk/firmy-nefinancny-sektor/bratislavske-letisko-ide-na-stvordnovy-rezim.html

"Sliepka, ktorá znáša zlaté vajcia." ?
pravda.sk :: Viedeň odmieta mýto aj nočné metro
http://bit.ly/9Cc8zV
V aktuálnom Trende je veľký článok o prestavbe žel. staníc. (Na nete to bude o mesiac.)
Ako cestovať z Bratislavy do Viedne a na letisko Schwechat
http://vieden.yw.sk/
Reakcia na: ufo #3555:
+Steuerwagen - asi lacnejšia. A 1216 bude mať stále len štyri hnané nápravy, aj keby ťahala 20 lasíc, povezie 90 ton mŕtvej váhy.
CityFrog je nadčasový, ale dvere bez ochrany proti zovretiu, nadkakovanie na pennsylvánskych podvozkoch a letná sauna nadčasové nie sú.
Reakcia na: S499.1023 #3554:
2x671 je teda lacnejšie ako 1216+5xWiesel?

Cityfrog je nadčasový ešte dnes - NP, dvere na cestujúceho prekonáva ešus. ?
Reakcia na: ufo #3553:
Tak konkrétne v tomto prípade bolo poschodové riešenie zvolené preto, lebo to ponúka nižšiu cenu za jedno miesto.
A čo je zlého na vození dvoch mašín? On vlak, ktorý zastavuje v každej UR, musí mať trocha iný súčiniteľ využitia adhézie, než náklad. Aj tak fírovia pindajú, že oproti žabotlame to šmýka.
Reakcia na: S499.1023 #3552:
Vzhľadom na podiel nízkopodlažnej plochy a počet dverí na počet cestujúcich to je vhodné na nejaké prímestské zrýchleniny. Na diaľkové vlaky sa u Zločineckej nájdu lepšie vozítka.
Ale stále mám zmiešané pocity z 3-vozňového poschoďáku (nielen toho pre ZSSK, ale aj 471) - poschoďáky vznikli ako riešenie keď už nástupištia nestačia. Keď to zase zdvojím, vozím dve mašiny...

Skôr to chcelo niečo viacej nízkopodlažné ako Talent, Desiro...
Reakcia na: ufo #3549:
Ako povedal súdruh generálny v zmesi vypotených bludov jednu pravdu: Je to pohodlnejšie ako Pendolino. Preto nevidím dôvod nejazdiť s tým na IC. Len by som doplnil malinkatý bufetíkový oddielik.
Ale aj tak je to teretická diskusia, pro mohutných 10 ks pôjde o typickú slovenskú putovnú výstavku ? .
Reakcia na: Majo #3550:
Preklep, mal to byt Bmpeer 😉
Reakcia na: 810zssk #3547:
Bmteer neexistuje. Myslel si Bmeer, Bmpeer alebo Bdteer?
Reakcia na: S499.1023 #3548:
Tak mohlo po malých úpravách. ? Ale bolo by to pochybné behať s tým na IC do Budapešti. ?
Reakcia na: ufo #3546:
Prečo by to nemohlo ďalej do Maďarska? Schvaľovanie v Maďarsku je jedno z najjednoduchších v Európe.
Reakcia na: Papyr #3545:
No Blonski tomu pristane omnoho viac ako ten CD nater, aj interier vyzera super (po tom v Bmteeri je to fajn zmena 🙂
Reakcia na: Papyr #3545:
Všetky budú v ZA. Do Hidašu na čom? Na IC, R by to ďalej do Maďarska nemohlo a Os tam nie sú.
Reakcia na: zakaznik #3544:
Ved je to (co sa tyka dizajnu) presne a doslova ceska 471-ka, ktora bola naprojektovana v roku 1992 a prvy roll-out bol v roku 2000. Teda ziadna horuca novinka.

Dalsia vec, celych desat jednotiek rozprestrenych do dep ZA a KE... no to bude v praxi asi tak bezny vyskyt, ako bezne sa dnes na Slovensku vyskytuju 840-ky.

Este v tom popisku mi chyba trat KE-Hidasnemeti. Je na nej styk sustav, tam by sa obojsystemove jednotky celkom aj uplatnili, na rozdiel od klasickeho 363+Bh+Bh(+Bh).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.