+Steuerwagen - asi lacnejšia. A 1216 bude mať stále len štyri hnané nápravy, aj keby ťahala 20 lasíc, povezie 90 ton mŕtvej váhy.
CityFrog je nadčasový, ale dvere bez ochrany proti zovretiu, nadkakovanie na pennsylvánskych podvozkoch a letná sauna nadčasové nie sú.
Tak konkrétne v tomto prípade bolo poschodové riešenie zvolené preto, lebo to ponúka nižšiu cenu za jedno miesto.
A čo je zlého na vození dvoch mašín? On vlak, ktorý zastavuje v každej UR, musí mať trocha iný súčiniteľ využitia adhézie, než náklad. Aj tak fírovia pindajú, že oproti žabotlame to šmýka.
Vzhľadom na podiel nízkopodlažnej plochy a počet dverí na počet cestujúcich to je vhodné na nejaké prímestské zrýchleniny. Na diaľkové vlaky sa u Zločineckej nájdu lepšie vozítka.
Ale stále mám zmiešané pocity z 3-vozňového poschoďáku (nielen toho pre ZSSK, ale aj 471) - poschoďáky vznikli ako riešenie keď už nástupištia nestačia. Keď to zase zdvojím, vozím dve mašiny...
Skôr to chcelo niečo viacej nízkopodlažné ako Talent, Desiro...
Ako povedal súdruh generálny v zmesi vypotených bludov jednu pravdu: Je to pohodlnejšie ako Pendolino. Preto nevidím dôvod nejazdiť s tým na IC. Len by som doplnil malinkatý bufetíkový oddielik.
Ale aj tak je to teretická diskusia, pro mohutných 10 ks pôjde o typickú slovenskú putovnú výstavku ? .
Ved je to (co sa tyka dizajnu) presne a doslova ceska 471-ka, ktora bola naprojektovana v roku 1992 a prvy roll-out bol v roku 2000. Teda ziadna horuca novinka.
Dalsia vec, celych desat jednotiek rozprestrenych do dep ZA a KE... no to bude v praxi asi tak bezny vyskyt, ako bezne sa dnes na Slovensku vyskytuju 840-ky.
Este v tom popisku mi chyba trat KE-Hidasnemeti. Je na nej styk sustav, tam by sa obojsystemove jednotky celkom aj uplatnili, na rozdiel od klasickeho 363+Bh+Bh(+Bh).
Už je to tu...
Německé dráhy mají problém, bát se může i Česko http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=657344
"Evropská komise požaduje, aby zaplatily odškodnění za předražené zakázky v oblasti regionální dopravy. Navíc jim chce spolková země Berlín po několikaměsíčním chaotickém provozu odebrat část příměstských linek."
Tak ma napadá - kvôli čomu sa odstavené vozne vykurujú? Fakt je ekonomickejšie temperovať, ako vykúriť studený vozeň?
Mimochodom, pán doktor ako hovorca spoločnosti by si na gramatiku mohol dať väčší pozor.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo