Ono zrovna zo Sorov nadšený nie som, ale na NPčka už bol v LM najvyšší čas. Len ťažko by si hľadal mesto podobnej veľkosti, ktoré nemá v prevádzke aspoň jeden nízkopodlah...
V Arade žiadne "pôvodné" T3 nie sú, v Arade boli pôvodne TIMIS-e. V Arade sú akurát sekáče, zato z celého metrového Nemecka - T4, KT4,GT4, najrôznejšie Düwagy. Jazí posledný "kúpeľný" dvojdverový Timis. Ale v Arade sa stavia a rekonštruuje takým tempom, že tam čo nevidieť neostane na kameni kameň. A hlavne hrozí zánik tratí do Ghiorocu a do elektrárne, lebo na trojhodinový interval veru električky netreba.
A Temešvár by mohol ísť Bratislave príkladom - už dnes je tam stav tratí aj vozidiel lepší ako v BA.
A čo tak Osijek. Viem, že to síce nie je taká exotika ako Arad alebo Temešvár, ale v Osijeku za chvíľu už nezostane ani jedna pôvodná T3ka, zatiaľ čo v takom Arade to ešte nejaký ten rok vydrží (snáď).
Nové MANy sa musia zaplatiť. A okrem toho u niektorých popradských popolníc sa už nejedná o cestovné, ale lístok do mobilnej expozície Múzea podtatranskej dopravy, takže neviem čo sa Popradčania sťažujú.
Objavil som ďalší rozpor medzi nami dvomi - mne sa na Segedíne nezdá byť nič úžasného, bežný podnik. Keď už, tak radšej ešte kúsk a tam máme Arad a Temešvár. Ale na tie oslavy by som sa šiel pozrieť.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
A Temešvár by mohol ísť Bratislave príkladom - už dnes je tam stav tratí aj vozidiel lepší ako v BA.