Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #2995:
Kompenzačná ? správa:
18 rokov po uzavretí poslednej španielskej trolejbusovej prevádzky (Pontevedra 1989) 25. júna 2008 zahájili prevádzku trolejbusy v španielskom meste Castellon de la Plana.
Prvá linka je dlhá 2 km, má 5 zastávok. Jazdia ne naj 3 trolejbusy Cristalis/CIVIS s pomocným pohonom IVECO o výkone 109 kW. Trasa je v celej dĺžke vedená na samostatnom telese s optickým navádzaním. V celej dĺžke sa používa elektrický pohon s výnimkou časti otočky Parriqe Ribalta, kde sa využíva diesel. Ešte v tomto roku sa predpokladá predĺženie o ďalších 400 metrov cez historické centrum do zálivu Grao. V roku 2010 sa predpokladá predĺženie trate po pobreží do Benicassim, v roku 2012 otvorenie ďalšej linky do Almassora/Burriana.
Trolejbusy sú číslované 146, 147, 148, systím má obchodný názov TRAM.
Voľne podľa správy Dirka Budacha zo Salzburgu.
Ukončení provozu trolejbusů v Basileji

Posledním dnem provozu by mělo být pondělí 30.6.2008.
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=4935
Do pozornosti:

http://www.teslamotors.com/

A ak mate plynulu znalost anglictiny a 1 h 32 min volneho casu, mozete si pozriet aj film "Who Killed The Electric Car?"

http://tinyurl.com/6bwddy
Reakcia na: KVKV #2981:
Vzhladom na to, ze reagujes na MOJ prispevok (aj ked si neklikol na Re, z ktoreho by to bolo okamzite jasne), tak sa pytam niekolko otazok:

1) v com konkretne som bol arogantny?
2) v com konkretne by sa odo mna mohol priucit bolsevicky byrokrat?
3) je 30 rokov mlada generacia? Mnohi diskutujuci by asi nesuhlasili.
4) je TREZ prevadzkou MHD? Je TREZ elektrickou, alebo vlakom?
5) vyjadril Honzikpraha zaujem osobne spracovat a prevadzkovat podstranku o TREZ, alebo sa len prejavil ako typicky nespokojny lenivec (v style "ja to chcem, vy mi to spravte, zadarmo a do vcera")?

KVKV, nerad to konstatujem, ale ani Vase sediny Vam na rozume nepridali.
Reakcia na: absik #2989:
Suhlasim ze ten vlak KE-PO by tam byt mohol.

V pripade BID verim ze do konca roka to uz bude realitou a nie snom. Uvidime co ukaze najblizsie zastupitelstvo kraja..
Reakcia na: 810zssk #2988:
potom by v CP Kosice kludne mohol figurovat taky osobak Kosice-Presov, aj to je taka primestska linka 😉

Idealne by bolo uvadzat linky, ktore su sucastou integrovaneho systemu, ale toto je v SK podmienkach len sen (ci uz BID alebo KORID). A tam, kde taka linka nahodou je (vid Zilina a vlak L126), tak ani nie je uvedeny v sekcii CP...
Reakcia na: absik #2987:
K tomu druhemu: Myslim ze nie je nevhodne ked su niekde aj cestaky primestskych liniek, kedze mestska aj primestska doprava spolu uzko suvisia. Napriklad aj v bratislavskej sekcii najdes cepo primestskych liniek (linky 630 a 901).
Reakcia na: Majo #2986:
Donedavna bola TREZ sucastou sekcie CP. preco tam uz nie je?
Na druhej strane, preco su v CP Trnava uvedene vlaky smer Kuty resp. Galanta, nemajuce naozaj nic spolocne s MHD?
Reakcia na: KVKV #2981:
Neboj sa, stránka o TREŽ bude a bude súčasťou trenčianskej sekcie iMHD. Históriu už mám rozpracovanú, ale robím to vo svojom voľnom čase a toho nie je nikdy nazvyš... Ak sa nenájde nikto priamo z Trenč. Teplíc alebo okolia (čo sa asi nenájde), budem ju s najväčšou pravdepodobnosťou spravovať ja spolu s Danielom, ktorý je správcom celej trenčianskej sekcie.
Reakcia na: eMareq #2984:
A to uz vobec nehovorim o tom co by sa stalo keby nebodaj vypravili NEKLIMATIZOVANU supravu, oznacili by to ako expres a slo by to ako IC, iba s horsimi voznami.

Ale to si nemozu dovolit, kedze ako vieme, vsetky vlaky na Slovensku su plne klimatizovane a nikto by nepochopil preco tento nie je.
Vyťažené vlaky železnice neposilnia
http://www.sme.sk/c/3913472/vytazene-vlaky-zeleznice-neposilnia.html

citát:
Čikovský vysvetľuje, že z ekonomických dôvodov nemôžu v kritické dni pridať IC vlak navyše. „Žiadny veriteľ nebude akceptovať, aby drahé klimatizované vozne boli využité len raz do týždňa a ostatné dni stáli bez využitia.“

Súdruh Čikovský, máte pravdu! Radšej žiadny vlak (trebárs i klimatizovaný) navyše, lebo nejaký veriteľ (?) by to nepochopil a vlastne ani cestujúci, ešte by sa nebodaj cestou opotreboval a nezostalo by na zlé časy. ? ☠
Reakcia na: TeBeCe #2980:
Nabuduce to prosim prezen cez tinyurl.com , dost som sa narobil, kym som to otvoril. ☺
Reakcia na: KVKV #2981:
No neviem, ale vytvárať sekciu kvôli jednej linke, ktorá má asi 20 spojov a môžu sa na nej vyskytnúť max. 3 ks vozidiel mi nejak efektívne nevyzerá. Ak by tá sekcia mala viac ako 30 návštev za týždeň (teraz nepočítam tých, čo by sa len nakukli či náhodou nie je niečo vo fóre), tak už len to by som pokladal za úspech. Myslím, že by bohate stačil článok do sprievodcu v tejto sekcii a CP hoc aj v trenčianskej sekcii.
…“V Trencianske Teple ani v Trencianskych Teplicich NENI MHD. Je mezi nimi jedna jedina vlakova linka. Proc by to melo byt na IMHD?“…
Nestačím sa diviť tolkej aroganci medzi mladou generáciou. Aj starý bolševický byrokrat by sa mohol učiť. Jedna vec je záujem zaviesť takúto stránku a spracovať stručnú históriu tejto drážky. Druhou vecou je autorom uvádzaná charakteristika tejto drážky a sposob akým reaguje.
Podla mňa (a nielen podla mňa) je to typická lázeňská električka akých bolo a sú viac; napríklad V Teplicích, M.Lázňach, Bad Schandau, Nyíregyháza-Sóstó atd. Oproti TEŽ si dodnes ponechala tento charakter a je úplne jedno, kto ju spravuje, či železnice , súkromník, mesto-obec, alebo trebárs Vatikán. Dokonca ani niektoré železničné predpisy a zvyklosti na tejto trati nezmenili jej typický charakter električky.
TEŽ už velmi dávno stratila charakter električky a o mhd sa vobec nedá hovoriť. Tým však nespochybňujem užitočnosť jej stránky imhd.
/O Trenčiansko teplickú drážku sa rozhodne zaujíma širší okruh ludí než len z jej blízkeho okolia, imhd stránka by mohla byť zaujímavá/
Reakcia na: 810zssk #2977:


Zo stanice Keleti:
1) chod metrom M2 na stanicu Deák Ferenc tér, prestup na metro M3
2) chod metrom M3 na konecnu stanicu Kőbánya-Kispest
3) odtial ta autobus c. 200 dovezie na letisko Ferihegy 2, alebo autobus c. 93 na letisko Ferihegy 1. (Predpokladam, ze letis z Ferihegy 2.)

Zo stanice Nyugati je to to iste, akurat tam nastupis rovno na metro M3.
Reakcia na: 810zssk #2977:
Blee, ako som povedal, hrabe mi. Nie Budapest-Nugati, ale letisko v Budapesti 😃 Dik

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.