Nie je to tak dávno, čo nám náš priateľ Detvan (údajne zo ZSSK) vysvetlil, že nie je dôvod nasadzovať komfortné vozidlá na trať Kraľovany - Trstená, lebo takúto trasu v podstate nikto neprekonáva. A hľa, v úplne inej súvislosti je tu takýto názor opäť... Konkrétne na http://www.vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?lang=1&i
d=2802 kde človek nickom "Tax" píše:
"Ok, máte recht, ale tých 6 840-tok hromadnú dopravu nespasí. Máte snáď nejaký recept na to, aby ešte nejaké pribudli ??? Myslím, že vo Vrútkach radi priložia ruky k dielu, len keď to niekto dá vyrobiť a aj má na to finančné krytie. Cestovať 50 - 100 km v 810/811/812 je priam strašné, stačí vyskúšať cestu na trati Kraľovany - Trstená. Hegľovať sa hodinu a pol v dvojnápravových krabiciach je na tej trati utrpením ... Na druhej strane, na rýchlej rovinatej trati ako je BA - Komárno by 840-ky alebo čosi podobné nepochybne boli prínosom."
Ja sa pýtam: Kde vznikajú, resp. KTO šíri takéto fámy??? Prečo niekto vedome škodí obrazu našej mladej a dynamicky sa zlepšujúcej Železničnej spoločnosti??? Všetci predsa vieme, ako veľa náš najväčší národný železničný operátor robí pre pohodlie svojho zákazníka a ako všemožne mu vychádza v ústrety...
? ? ?
d=2802 kde človek nickom "Tax" píše:
"Ok, máte recht, ale tých 6 840-tok hromadnú dopravu nespasí. Máte snáď nejaký recept na to, aby ešte nejaké pribudli ??? Myslím, že vo Vrútkach radi priložia ruky k dielu, len keď to niekto dá vyrobiť a aj má na to finančné krytie. Cestovať 50 - 100 km v 810/811/812 je priam strašné, stačí vyskúšať cestu na trati Kraľovany - Trstená. Hegľovať sa hodinu a pol v dvojnápravových krabiciach je na tej trati utrpením ... Na druhej strane, na rýchlej rovinatej trati ako je BA - Komárno by 840-ky alebo čosi podobné nepochybne boli prínosom."
Ja sa pýtam: Kde vznikajú, resp. KTO šíri takéto fámy??? Prečo niekto vedome škodí obrazu našej mladej a dynamicky sa zlepšujúcej Železničnej spoločnosti??? Všetci predsa vieme, ako veľa náš najväčší národný železničný operátor robí pre pohodlie svojho zákazníka a ako všemožne mu vychádza v ústrety...
? ? ?
SZKV
Pokud jde o Milano, dorazil jsem do nej az vecer, takze popis si necham na utery, kdy tu hodlam cely den jezdit, ale uz dnes jsem zaregistroval zajimavou vec- ac je cervenec, jezdi tu trolejbusy! Zatim v teto zemi striktne v lete proud vypinali, proto me to ponekud vyvedlo z miry...
A jeste neco k FS- trat z Bergama do Milana odbocuje z hlavni trati do Verony, ve svem samostatnem useku prochazi rekonstrukci a jezdi tam prevazne zasle soupravy regionalnich vozu se strednimi vstupy a nizkopodlazni casti mezi nimi (a la 451 CD) z 80. let- dokonce i kozenkova sedadla tam byla! Ale videl jsem i jednu novou patrovou soupravu, i kdyz se nezda, ze by to bylo pravidelne. A jinak je ten samostatny usek dost pomaly- Vmac horce tezce 130 km/h a to jeste ne vsude- na hlavni trati je samozrejme 160.
A jeste jedna informace- zitra od 21.00 do uterka 21.00 FS stavkuji, tak jsem zvedav, jak mi vyjde program- chystam se na Simplon s navratem ve 20.35, tak uz se modlim...
Tak a to by bylo prozatim vsechno, zitra asi zas neco pripisu.