Reakcia na: detvan #1311:
no čítal som to celé ešte raz a žiadnu zmienku o traťových rýchlostiach som tam nenašiel, čiže opäť si len "elegantne" odbočil od témy... Radšej nám popíš tie opatrenia, ktorými zlepšujete svoj postoj k zákazníkom... ?
S499.1023
Pretože realita je taká, že tzv. úspory z "veľkej jarnej redukcie 2002", ktoré v skutočnosti ani úsporami neboli, pretože prepad tržieb bol vyšší, než úspora, by som pohodlne dosiahol bez zrušenia jediného vlaku, len zefektívnením využívania náležitostí ZSSK a znížením nákladov na DC veľmi zásadnou redukciou obskurného personálu ŽSR - námatkovo ma napdá taký vysoko efektívny závorár v Hradišti pod Vrátnom (náklady na PZS sú najrýchlejšie návratné náklady v železničnej infraštruktúre a okrem toho na tomto konkrétnom mieste bolo priecestie priamo pri zastávke, takže aj okrížovanie priecestia a "desiatka s mašinkou" by ničomu neuškodili.