1) V prvom rade v takom prípade ICE Budapešť - Berlín pojdu cez Hegyeshalom a nebudú sa zdržiavať zachádzkou do nejakej Bratislavy.
2) V druhem reda, keby bežný šotouš mal zaplatiť bežné cestovné v takomto vlaku, mal by ešte týždeň kŕče v hube od vykrikovania "mám právo cestovať za sociálne únosné ceny" ? .
Neboj sa, Nemci uz stavaju vysokorychlostnu trat, ktora umozni zrychlenie vlakov W-B nad uroven dnesnej trasy cez Prahu, aj ked pojdu oklukou okolo ceskeho uzemia.
K Brnu: Nebolo by kompromisným a uskutočniteľným riešením, keby počas celého dňa mimoriadne premávali nočné linky MHD v 30-minútových intervaloch (ako náhrada za denné linky)?
Tak mi napadlo - bolo by reálne viesť vlaky EC "Budapest - Berlin" cez Marchegg, Viedeň a ďalej cez Rakúsko do Nemecka na svoju trasu? Nepoznám tam trate - zaujíma ma, čo si o tom myslíte. Že približne aká veľká nadcházka na km aj časovo by to bola.
V takom prípade by zrejme bolo treba tie EC nahradiť v úseku Bratislava - Kúty, čo by boli zvýšené náklady pre ZSSK..
Na ktorom vlaku/useku kde chodi slovensky sprievodca plati tarifa IDS JMK? Som bol v tom ze rychliky su integrovane len po Breclav a na osobakoch chodi cesky personal.
Dnes som vyuzil sluzby Os vlaku Kuty - Prerov a vsimol som si ze az do Kutov ide ceska sprievodkyna (co je vcelku logicke riesenie)... co by ma ale zaujimalo je ci maju skolenie na slovensku tarifu a zariadenia na overenie slovenskych cipovych kariet.. co by robila v nasledujucich situaciach:
- Dam jej BCK ZSSK a budem tvrdit ze tam mam Maxi Klasik a teda mi staci listok az z bodu Breclav Gr.
- Nastupim v Kutoch a pridem za nou ze som si chcem kupit listok do Brodskeho - viem ze vedia predat MPS, ale co vnutrostatna tarfia?
Vsimol som si ze niekto jej prave medzi hranicami (v useku Brodske - Lanzhot) ukazoval nejaku preukazku, ale to bolo asi nieco zamestnanecke...
Vtipná forma reklamy organizátora verejnej dopravy v oblasti Osla - "Súťažte kto dorazí do centra prvý." Je to síce po nórsky ale myslím že pointu pochopí každý.
Kupodivu nie. Tým základný prestupný lístok zlacnieva na 1 eury a pár eurohalierov.
V skutočnosti absolútna väčšina ciest, ktoré sa doteraz realizovali na 75 min. lístok, sa odohrá do pol hodiny.
Mesto sa ešte bude veľmo čudovať, že výsledkom tejto úpravy bude POKLES tržieb, pričom počet ciest neklesne (poklesom počtu ciest a masovým presadaním ľudí do áut sa vyhrážajú šortoaktivisti pri každom zvýšení cien).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.